Zou die volgend seizoen serieus gaan meedoen?quote:
Het verschil met de top is nog enorm maar er zit zeker iets in voor de toekomstquote:Op maandag 1 januari 2024 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou die volgend seizoen serieus gaan meedoen?
Slechts 2 uur slaap. Ik word echt te oud voor dat soort grappenquote:Op maandag 1 januari 2024 14:20 schreef franklop het volgende:
Dit is wel wat we nodig hebben om deze verschrikkelijke dag door tekomen
4,5 toen ik uit de kinderkamer "uit" hoordequote:Op maandag 1 januari 2024 14:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Slechts 2 uur slaap. Ik word echt te oud voor dat soort grappen
We moeten nog afdalenquote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 14:37 schreef franklop het volgende:
Puck heeft het beter gedaan vandaag dan iedereen buiten de top 7
Misschien ook de tactiek van Iserbyt om niet te starten.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:37 schreef franklop het volgende:
Puck heeft het beter gedaan vandaag dan iedereen buiten de top 7
Dan sla je niet ook Koksijde over tochquote:Op maandag 1 januari 2024 14:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Misschien ook de tactiek van Iserbyt om niet te starten.
Weet niet waar Wout woont, maar als ie ergens in een villa buitenaf woont, zal het wel meevallen toch?quote:Op maandag 1 januari 2024 14:55 schreef Momo het volgende:
Wout om half 11 dus naar bed (hoe slaap je door een halve burgeroorlog aan knallen?) en Mathieu laat opgebleven en alcohol gehad.
En een kuchjequote:Op maandag 1 januari 2024 14:55 schreef Momo het volgende:
Wout om half 11 dus naar bed (hoe slaap je door een halve burgeroorlog aan knallen?) en Mathieu laat opgebleven en alcohol gehad.
Dit gaat nergens meer overquote:Op maandag 1 januari 2024 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na 10 seconden zijn ze al los (lol).
De tint geel is er niet mooier op geworden.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:01 schreef Pistolero het volgende:
Dit geel is wel heel erg geel bij Jumbo Visma
Echt een diesel. In montainbikewedstrijden komt ie ook bijna altijd van achteren.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:03 schreef Fretwork het volgende:
Waarom kan Pidders niet starten, dit lijkt me meer dan startrij
Is ook een kwestie van juiste warming up wellichtquote:Op maandag 1 januari 2024 15:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Echt een diesel. In montainbikewedstrijden komt ie ook bijna altijd van achteren.
Lijkt me voor 70% toch een startrijprobleem. Hij zit bij ingaan eerste bocht toch al plek 20.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:03 schreef Fretwork het volgende:
Waarom kan Pidders niet starten, dit lijkt me meer dan startrij
Ronhaar is uitgelopen in ronde 2.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pidders is zoveel beter dan de rest (buiten Grote Twee)
Wout vindt het volgens mij wel best, de cross heeft niet langer prioriteit.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit valt mij vies tegen van WOUT die heeft altijd de overhand gehad in dit soort crossen
Peak België zou ik zeggenquote:Op maandag 1 januari 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is echt peak veldrijden dat iedereen zichzelf ervan probeert te overtuigen dat dit de dag van Wout wordt en dat hij inmiddels zelfs moeite heeft om Ron Haar te volgen.
Beetje zoals in Glasgow, over zijn toeren om proberen te volgen en daarna moeten bekomen?quote:Op maandag 1 januari 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is echt peak veldrijden dat iedereen zichzelf ervan probeert te overtuigen dat dit de dag van Wout wordt en dat hij inmiddels zelfs moeite heeft om Ron Haar te volgen.
Maar straks tijdens het voorjaar gaat hij ook volledig gesloopt worden door Mathieu.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wout vindt het volgens mij wel best, de cross heeft niet langer prioriteit.
DE GIRO!quote:Op maandag 1 januari 2024 15:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar straks tijdens het voorjaar gaat hij ook volledig gesloopt worden door Mathieu.
Ik heb het idee dat je niet de enige bent.quote:
Wout heeft toch wel een wonderbaarlijk herstelvermogen, zeker tijden de koers.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout met een tweede adem zo te zien. Zal in ronde 2 wel weer over de limiet zijn gegaan om Mathieu te volgen.
Toch weer +20 seconden deze rondequote:Op maandag 1 januari 2024 15:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout heeft toch wel een wonderbaarlijk herstelvermogen, zeker tijden de koers.
quote:
Terwijl Van der Poel hem inmiddels op de CC heeft gezet.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch weer +20 seconden deze ronde
In ieder geval stage lopen bij Lidl-Trek.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ronhaar ging ook redelijk wat op de weg rijden toch?
Wordt stagiair bij Lidl-Trek, dat zal dan vanaf augustus zijn.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ronhaar ging ook redelijk wat op de weg rijden toch?
Maar hij is veruit de beste na Thieu en Wout, hoor!quote:Op maandag 1 januari 2024 15:52 schreef Szura het volgende:
Pidcock wordt door C-Belgen voorbij gereden
>5 minutenquote:
Haha, Koksijde zal het ook met minuten te doen zijn. Daar kijk ik wel enorm naar uit, in deze vorm wordt het een kunstuitvoeringquote:Op maandag 1 januari 2024 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Op deze manier kan Mathieu nog de X2O Badkamers Trofee winnen.
Nu maar hopen dat het zand er niet te nat bij ligt.quote:Op maandag 1 januari 2024 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Haha, Koksijde zal het ook met minuten te doen zijn. Daar kijk ik wel enorm naar uit, in deze vorm wordt het een kunstuitvoering
Of dat er weer een storm op steektquote:Op maandag 1 januari 2024 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het zand er niet te nat bij ligt.
Volgend jaar toch op Nieuwjaarsdag in bed blijven liggen...quote:
En dan na 50km in MSR z'n sleutelbeen breken zekerquote:
Zelfs MSR moet er aan geloven voor Vlaanderen of Roubaix.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En dan na 50km in MSR z'n sleutelbeen breken zeker
Matje die een keer een winter zonder problemen kan trainen en minder op de PlayStatiob zit is wel beangstigend tot nu toe
Ik twijfelde nog ja... Maar het punt blijft staan: minder koersen voor (grote) doelen heeft altijd het risico dat je overal naast grijpt, omdat je ergens op je bek gaat. Al is keuzes maken wel het "nieuwe" wielrennen.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zelfs MSR moet er aan geloven voor Vlaanderen of Roubaix.
Op zich vind ik Wout's programma dit jaar wel een stuk leuker dan vorig jaar.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog ja... Maar het punt blijft staan: minder koersen voor (grote) doelen heeft altijd het risico dat je overal naast grijpt, omdat je ergens op je bek gaat. Al is keuzes maken wel het "nieuwe" wielrennen.
De veranderingen voor Wout in een OLUMPISCH jaar zijn echter wel drastisch, maar via de normale weg ging het misschien sowieso niet lukken.
Als je dit zo ziet zou je Matje toch ook weer kans geven met het bospaadje rijden, maar daar zal hij wel weer op z'n bek gaan na een rondje...
Ik ben er donderdag bij in Koksijde, vooralsnog lijkt het redelijk goed weer te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2024 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het zand er niet te nat bij ligt.
Het heeft er inderdaad alle schijn van dat de basis na twee maanden Spanje nu ook aanwezig is. Je krijgt het idee dat ie in Vlaanderen of Roubaix gewoon op 60 kilometer van de meet kan wegrijden en ze hem niet meer terugzien.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Matje die een keer een winter zonder problemen kan trainen en minder op de PlayStatiob zit is wel beangstigend tot nu toe
Gemiste kans, Baaldag.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lewis Aksey heeft ook een leuke dag gehad in Baal.
Het is wachten tot supporters buikgriep gaan rondstrooienquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is dan wel een hele extreme buikgriep
Zelfs daar wordt hij op de Kluisberg er al afgereden..... waar hij het ooit nog tot de Patersberg volhieldquote:Op maandag 1 januari 2024 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zelfs MSR moet er aan geloven voor Vlaanderen of Roubaix.
Wel opvallend dat het buiten GW allemaal 200 km koersen zijn en dat het nu met in die 250+km koersen is waar hij vorig jaar steeds tekort kwamquote:Op maandag 1 januari 2024 18:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op zich vind ik Wout's programma dit jaar wel een stuk leuker dan vorig jaar.
Vorig jaar begon hij pas heel laat in de Tirreno en reed hij daarna enkel nog MSR, E3 en GW voor Vlaanderen en Roubaix. Dit jaar is het Jaén, Algarve, Omloop, KBK, E3, GW, DdV. En dan ook nog lekker vrijbuiten in de Giro.
Stuk meer kans op wat overwinningen dan afgelopen jaar, zeker omdat Pogacar niks rijdt en Mathieu ook lang niet overal zal starten gok ik. Al zijn het dan wel wat kleinere wedstrijden, het is toch wel belangrijk dat hij zijn overwinningen blijft meepakken. Vorig jaar had hij tot ver in het najaar slechts 1 enkele overwinning te pakken. Dat is toch wel matig voor een renner met zijn kwaliteiten.
Die Pidcock heeft in het zand nog nooit wat gepresteerd. Wordt veel te veel gehypt terwijl hij nooit vooraan meedoet. Vind het een beetje triest tov het derde garnituur na Mathieu en die Van Aertquote:
Cor en Don godenquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:46 schreef Faraday01 het volgende:
Als iemand verwacht dat het vanmiddag spannend gaat worden:
Bijna laatste naar aan kop binnen een rondje
quote:
Jammerquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het laaggelegen deel in Gullegem is inmiddels uit het parcours gehaald.
Klassieker, daar wil je wel uitpakkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:49 schreef H.Vviv het volgende:
Van Empel wil er geen spanende cross van maken.
Fiets is toch niet ineens hoger zou je zeggen.quote:
https://www.instagram.com/p/C1rDN1otTBJ/quote:Unfortunately Shirin van Anrooij won’t be racing CX races anymore this season.
A hard crash during CX training caused her a lot of pain in her ribs, which she tried to fight as much as possible. 👊
But with one heavily bruised and one broken rib, the risk of racing is just too big. Her recovery is our priority at this point. 🩻🩹
📸 @billy_lebelge @sramroad
Ribbedebiequote:Op woensdag 27 december 2023 14:03 schreef H.Vviv het volgende:
Brand Shirin vorige week een gebroken rib opgelopen tijdens training. Onbekend wanneer ze weer terugkeert in het veld.
Ze hadden ook 4 rondjes kunnen doen jaquote:
En gister ook geen Samson en Marie.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wout geen Zonhoven wel Benidorm
Het zit diep bij de Belgen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:09 schreef Nober het volgende:
Ohja Ronhaar is sindskort de lefgozer omdat ie niet opzij ging voor Wout
Die moet tijd veiligstellen op Iserbyt. Geen sinecure als Mathieu door blijft gassen. In Baal ook al... De 5 minuten regel werkt niet.quote:
Op welke startrij stond diequote:Op donderdag 4 januari 2024 15:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind er helemaal niets aan dat de altijd vervelende Gianni Vermeersch al zo op punt staat.
Vandegoor is een idiootquote:Op donderdag 4 januari 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Op hoeveel procent zit je nu?"
En daarna pas "Gefeliciteerd"![]()
Niet ook nog even in het Engels. Teleurstellend.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Op hoeveel procent zit je nu?"
En daarna pas "Gefeliciteerd"![]()
Ben vooral benieuwd of hij bij Samson is geweestquote:Op donderdag 4 januari 2024 16:09 schreef Nober het volgende:
Misschien heeft Pim kunnen zien hoeveel procent Matje was.
Geef hem een uurtjequote:Op donderdag 4 januari 2024 16:18 schreef Szura het volgende:
Scheefpoeper ziet zich genoodzaakt te melden dat hij niet alle missen persoonlijk kent
In de cross een jaar geleden in Zonhoven.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe lang is t geleden dat wout vd poel klopte in een rechtstreeks duel? Kan het mij niet heugen
Ligt ook wel aan het matige niveau van Van Aert. Met zijn niveau van de vorige jaren had hij op veel parcoursen op z'n minst langer spanning kunnen bieden. In plaats daarvan moet hij zijn uiterste best doen om überhaupt (of zoals vandaag niet eens) als tweede te eindigen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is kunst maar ook saai met Mathieu
Als Wout straks ook nog eens tegenvalt in het voorjaar dan kun je erop wachten dat Wout en z’n hele entourage wordt afgemaakt in de pers.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan het matige niveau van Van Aert. Met zijn niveau van de vorige jaren had hij op veel parcoursen op z'n minst langer spanning kunnen bieden. In plaats daarvan moet hij zijn uiterste best doen om überhaupt (of zoals vandaag niet eens) als tweede te eindigen.
Kan Heijboer wel roepen dat er een meesterplan achter zit, maar dit niveau zal toch wel tegenvallen.
Eerst wordt Visma-LaB dan afgemaakt.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Wout straks ook nog eens tegenvalt in het voorjaar dan kun je erop wachten dat Wout en z’n hele entourage wordt afgemaakt in de pers.
Ook als Puck Pieterse zondag zou winnen, dan kan Lucinda Brand Alvarado niet meer inhalen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvarado kan in Zonhoven zo ongeveer haar wereldbeker-klassement veiligstellen als ze wint. Anders heeft ze meer dan 5 punten verschil nodig op Brand. Het verschil is 75 punten nu met nog drie crosses te gaan.
Superprestige heeft ze ook al bijna binnen. Dat is geen gek jaar voor Ceylin. Zeker een stap gemaakt tov vorig seizoen en nog een reeks overwinningen geboekt. Maar 1x 4e geworden en de rest altijd in top-3.
Paar dagen geleden was het zwemmen geblazen, nu valt het nog wel mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zal wel een drassige bedoening worden in Gullegem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |