Heb daar wel een paar keer naar gekeken jaren terugquote:
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 31 december 2023 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb daar wel een paar keer naar gekeken jaren terug
Nee beetje jammer wel.. had wel verwacht dat er een cabaretier op kwamquote:Op zondag 31 december 2023 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk
En verder is er geen reet op tv
Nou ja. De oudejaarsconferences vielen de laatste jaren ook wat tegenquote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee beetje jammer wel.. had wel verwacht dat er een cabaretier op kwam
Maar beter dan dit wat er nu op is..quote:Op zondag 31 december 2023 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja. De oudejaarsconferences vielen de laatste jaren ook wat tegen
Gelukkig is er nog fokquote:Op zondag 31 december 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar beter dan dit wat er nu op is..
Dat wel. Waar zou iedereen zijn?quote:
Eerste hulp.quote:
Wat is daar te zien?quote:
Vuurwerk stuntelsquote:
Oh ik dacht dat twitch alleen streamende gamers wasquote:
Film kijkenquote:
En meteen weer aan het fokken op de wcquote:
Nee, ik net geweestquote:Op zondag 31 december 2023 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En meteen weer aan het fokken op de wc
Welke film?
Oh die had ik gisteren aan gezet, maar niet af gekeken. Laat maar weten of ik hem nog eens moet startenquote:
Lekkere actie, verveel me nog niet.quote:Op zondag 31 december 2023 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh die had ik gisteren aan gezet, maar niet af gekeken. Laat maar weten of ik hem nog eens moet starten
Ik was te veel op mn telefoon aan het kijken dus ik heb het verhaal totaal niet gevolgd.quote:Op zondag 31 december 2023 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Lekkere actie, verveel me nog niet.
Maar hier gaan we ook tussendoor stopzetten.
Masked Singer zo (terug)kijken.
quote:Op zondag 31 december 2023 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat twitch alleen streamende gamers was
Altijd handigquote:Op zondag 31 december 2023 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was te veel op mn telefoon aan het kijken dus ik heb het verhaal totaal niet gevolgd.
Nou ja veel van de gamers zijn ook maar vrouwen waarbij meer naar de vrouw dan naar de game gekeken wordtquote:Op zondag 31 december 2023 21:34 schreef rodetoemaat het volgende:
oke en zag laatst dat er ook vrouwen zitten , die ik liever niet had willen zien, zogenaamd om 'gewoon' te chatten in hun ondergoed
dat kijk jij dusquote:Op zondag 31 december 2023 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja veel van de gamers zijn ook maar vrouwen waarbij meer naar de vrouw dan naar de game gekeken wordt
Oh neuh. Ik kijk helemaal niet naar twitch. Maar ooit wel eens gedaanquote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
dat kijk jij dus![]()
nou ik zag laatst iets van 'yoga' was het geloof ik![]()
ordi vrouwen in goedkoop ondergoed haha die zaten te chatten met hun 'fans'
ik iedere dag maar voor de muziekquote:Op zondag 31 december 2023 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh neuh. Ik kijk helemaal niet naar twitch. Maar ooit wel eens gedaan
kom op only weinig goeie muziek tegenquote:Op zondag 31 december 2023 21:48 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik iedere dag maar voor de muziek
Daar pak ik Spotify of youtube voorquote:Op zondag 31 december 2023 21:48 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik iedere dag maar voor de muziek
Ditquote:Op zondag 31 december 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
Lieve ONZ-ertjes![]()
Ik wens jullie allemaal een mooi gezond liefdevol en gelukkig 2024
Dat we nog maar veel mooie leuke momenten mogen delen in deze SC
![]()
![]()
Jij ook grijsjequote:Op zondag 31 december 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
Lieve ONZ-ertjes![]()
![]()
![]()
yt luister ik ook wel veel en een aantal dj's op twitch.quote:Op zondag 31 december 2023 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar pak ik Spotify of youtube voor
Welke muziekstijl?quote:Op zondag 31 december 2023 21:57 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
yt luister ik ook wel veel en een aantal dj's op twitch.
insgelijksquote:Op zondag 31 december 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
Lieve ONZ-ertjes![]()
![]()
![]()
Meer hardstyle, maar ook hardcore.quote:Op zondag 31 december 2023 22:02 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
vind jij dat ook leuk??
en dan geen twitch luisteren?![]()
ik vind speedcore niet zo veel aan maar house, hardcore vul maar in vul maar in, veel dingen welquote:Op zondag 31 december 2023 22:02 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
vind jij dat ook leuk??
en dan geen twitch luisteren?![]()
whuut daar ken ik twitch door..quote:Op zondag 31 december 2023 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meer hardstyle, maar ook hardcore.
En nee. Ik heb hier echt nooit van gehoord dat mensen dat doen
omdat daar veel dj's house hardcore en ander stylen draaienquote:Op zondag 31 december 2023 22:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik vind speedcore niet zo veel aan maar house, hardcore vul maar in vul maar in, veel dingen welmaar waarom twitch
heb er wel een paar keer gekeken en dat was het allemaal "NET NIET" zeg maar. maar ik heb duidelijk niet de juiste ingang gehadquote:Op zondag 31 december 2023 22:07 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
omdat daar veel dj's house hardcore en ander stylen draaien
quote:Op zondag 31 december 2023 22:06 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
whuut daar ken ik twitch door..
Nja, speedcore is dan weer niet mijn ding, maar probeer maar eens ietsquote:Op zondag 31 december 2023 22:20 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
kan je wat streams geven of zeg je lama?
quote:Op zondag 31 december 2023 22:20 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
kan je wat streams geven of zeg je lama?
ik denk ook zoquote:Op zondag 31 december 2023 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, speedcore is dan weer niet mijn ding, maar probeer maar eens iets
Jij ook, lief maanmeisjequote:
Jij ookquote:Op maandag 1 januari 2024 00:09 schreef Ply_ het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal en maak er wat van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:25 schreef devzero het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
Een nieuwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook dev!![]()
klepje, hihiquote:Op maandag 1 januari 2024 00:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar lieverds
Zal jou eens klepjequote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:25 schreef devzero het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
Geïnspireerd door mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook!!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Daar proosten we opquote:Op maandag 1 januari 2024 01:22 schreef maily het volgende:
Dat het hier maar weer een gezel jaar mag worden met ons allemaal
Met 7quote:Op maandag 1 januari 2024 02:06 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Bij ons elke dag feestwaren met 6 hier.
En jullie?
Jij ook slaap welquote:Op maandag 1 januari 2024 02:10 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Daar doen we het uiteindelijk voor.
Voor zo slaap lekker en tot fok maar weer![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha die Marc. Ook de beste wensen voor 2024!
quote:
quote:
Maar weer even een multi-quootje gedaanquote:
Mooie quotequote:Op maandag 1 januari 2024 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar weer even een multi-quootje gedaan![]()
Mooi 2024 gewenst allemaal![]()
quote:Op maandag 1 januari 2024 11:58 schreef Sally het volgende:
Mogguh/Middââgghh![]()
Goed nieuw jaar, nogmaals!
Heppy de peppy nu, haha! Zo even uitlaten, gewoon beneden...!quote:
Happy Newyear Charlyquote:
beneden?quote:Op maandag 1 januari 2024 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Heppy de peppy nu, haha! Zo even uitlaten, gewoon beneden...!
Fijnzo!!quote:Op maandag 1 januari 2024 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Heppy de peppy nu, haha! Zo even uitlaten, gewoon beneden...!
HC n heel happy 2024 gewenstquote:
Flatgebouwquote:
was te verwachtenquote:
Jij ook de beste wensenquote:Op maandag 1 januari 2024 12:24 schreef maily het volgende:
[..]
Fijnzo!!
[..]
HC n heel happy 2024 gewenst![]()
Dat is dan wel al lang.. geen idee meer wat mijn eerste ui wasquote:
Lijkt beetje op die uit In de hemel is geen bier-strip!!quote:Op maandag 1 januari 2024 15:56 schreef marc0871 het volgende:
Nieuw jaar, nieuw jasje.
Broeder Brouwer (Leukebroeders, weekblad Eppo, jaren 70 en 80) die in een ondergelopen bierkelder drijft, terwijl hij bier drinkt dat uit een biervat gutst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Past ook beter bij mijn sig![]()
quote:Op maandag 1 januari 2024 16:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt beetje op die uit In de hemel is geen bier-strip!!
Jeujjj! Goed onthouden! Die hadden wij ook thuis als kids!quote:
Lijkt me beter dan soepquote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef marc0871 het volgende:
Ik dacht dat ik tomatensoep uit de vriezer had gehaald.
Bleek het een restje sauzig stoofvlees/hashee te zijn![]()
Nou ja. Eet ik dat wel, met wat broodjes![]()
Wat een straf![]()
Bijna![]()
Nu wel weer, had er dipje vanmorgenquote:
Geen aardappelen in huis?quote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef marc0871 het volgende:
Ik dacht dat ik tomatensoep uit de vriezer had gehaald.
Bleek het een restje sauzig stoofvlees/hashee te zijn![]()
Nou ja. Eet ik dat wel, met wat broodjes![]()
Wat een straf![]()
Bijna![]()
Hoe kwam dat dipje?quote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu wel weer, had er dipje vanmorgen
Hoe is t met jou?
Wijn verkeerd gevallen (kater)quote:Op maandag 1 januari 2024 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dipje?
En ja, prima. Wat weinig geslapen natuurlijk
Zelfs nog rode koolquote:
Haha. Geen medelijden;)quote:
Oh haha.. ach het smaakt er vast niet minder omquote:Op maandag 1 januari 2024 17:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb het nog stijf bevroren in een pan gedaan en op het kleinste pitje opgewarmd.
Ik kwam er pas achter toen ik eens ging kijken hoever het was.
Warm, dus.
Aardappels schillen en koken zou nog een goed half uur duren.
Ondertussen heb ik het al binnen![]()
![]()
Rustige avond gehad. Jij ook?quote:Op maandag 1 januari 2024 17:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haha. Geen medelijden
Gezellige avond wel?
Ja. Ik ook. Gewoon rustig op de bank. Om 12 uur even naar buiten gegaan, maar snel weer naar binnenquote:
Dit jongetje kan een best potje kokenquote:Op maandag 1 januari 2024 17:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh haha.. ach het smaakt er vast niet minder om
Het is mooi om te zien,,maar het stinkt zo.. had mijn slaapkamer raam dicht en toch rook ik het nogquote:Op maandag 1 januari 2024 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Ik ook. Gewoon rustig op de bank. Om 12 uur even naar buiten gegaan, maar snel weer naar binnen
Dat geloof ik ook zekerquote:Op maandag 1 januari 2024 17:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit jongetje kan een best potje koken
Zo dichtbij werd er hier niks afgestoken. Heel mijn wijk leek wel doodquote:Op maandag 1 januari 2024 17:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is mooi om te zien,,maar het stinkt zo.. had mijn slaapkamer raam dicht en toch rook ik het nog
Toemaatjequote:Op maandag 1 januari 2024 17:28 schreef rodetoemaat het volgende:
voor de derde dag op rij zelfgemaakte pizza![]()
![]()
en hallo allen
Bewijs proeven of het is niet waarquote:Op maandag 1 januari 2024 17:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit jongetje kan een best potje koken
Door jou?quote:Op maandag 1 januari 2024 17:30 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Gianni61![]()
Hier werd wel vuurwerk afgestoken
Laat het je smakenquote:Op maandag 1 januari 2024 17:28 schreef rodetoemaat het volgende:
![]()
en hallo allen
Oh echt, hier wel en soms harde knallen dat ik er half van wakker schok..quote:Op maandag 1 januari 2024 17:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo dichtbij werd er hier niks afgestoken. Heel mijn wijk leek wel dood
Hoi lovelyquote:
Hoeveel had je uitgegeven?quote:Op maandag 1 januari 2024 17:33 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
![]()
ga niet meer zoveel kopen de volgende keer. is best zonde van het geld
Ja. Ik ga naar buiten om te kijken en andere jaren was dat nog wel eens gezellig om nog even een biertje met wat buren te doen, maar ik was echt de enige op straatquote:Op maandag 1 januari 2024 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt, hier wel en soms harde knallen dat ik er half van wakker schok..
160 euriesquote:Op maandag 1 januari 2024 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoeveel had je uitgegeven?
[..]
Ja. Ik ga naar buiten om te kijken en andere jaren was dat nog wel eens gezellig om nog even een biertje met wat buren te doen, maar ik was echt de enige op straat
Nja, als je een beetje wat wil doen dan kom je daar al snel aan.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:36 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
160 euries![]()
had een paar grote potten gekocht die tikten aan. Wilde een keer fatsoenlijk vuurwerk afsteken.
![]()
Vinkje op de lijst hoef ik niet meer te doen
Zal toch wel aangezet moeten worden, anders geen pizzaquote:Op maandag 1 januari 2024 17:34 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Hoi lovely![]()
Dank je maar ik moet de oven nog gaan aanzetten maar geen zin om het te doen. Beetje lui vandaag
ja daar is het wel goedkoper dan hier volgens mij.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, als je een beetje wat wil doen dan kom je daar al snel aan.
In Duitsland gehaald?
quote:Op maandag 1 januari 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal toch wel aangezet moeten worden, anders geen pizza
Je moet ook uit de wind blijvenquote:Op maandag 1 januari 2024 17:40 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ja daar is het wel goedkoper dan hier volgens mij.
maar het stonk want 2 potten bleven branden, mijn kleren roken naar die vieze lucht. Mijn haren ook bah.
Poah, ik kom bij jou eten morgenquote:Op maandag 1 januari 2024 17:41 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
ja ik ga het nu toch maar even doen. Koude pizza vind ik niet lekker en krijg ondertussen honger.
voor morgen heb ik konijn in het zuur liggen![]()
kon het het niet laten liggen gister in de winkel.
![]()
Nooit konijn gegeten..quote:Op maandag 1 januari 2024 17:41 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
ja ik ga het nu toch maar even doen. Koude pizza vind ik niet lekker en krijg ondertussen honger.
voor morgen heb ik konijn in het zuur liggen![]()
kon het het niet laten liggen gister in de winkel.
![]()
Omdat je er geen hebtquote:Op maandag 1 januari 2024 17:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet ook uit de wind blijven
Mijn haren zullen nooit stinken
Oh ja. Jij at hem in drieënquote:Op maandag 1 januari 2024 17:28 schreef rodetoemaat het volgende:
![]()
en hallo allen
Ik weet niet vanwaar je weg komt?quote:Op maandag 1 januari 2024 17:31 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Bewijs proeven of het is niet waar
Goede vraag wel.. weet het nietquote:Op maandag 1 januari 2024 17:47 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]je nodigt jezelf even uit
[..]
Waarom niet?
Hoe weet jij dit?quote:
Ja, dm je adres evenquote:Op maandag 1 januari 2024 17:47 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]je nodigt jezelf even uit
[..]
Waarom niet?
Ja en dat is het gelukt dag 3 vandaag.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh ja. Jij at hem in drieën
[..]
Ik weet niet vanwaar je weg komt?
quote:Op maandag 1 januari 2024 17:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?gokje
![]()
![]()
[..]
Ja, dm je adres even
Ik wel.quote:
Mooi verhaal welquote:Op maandag 1 januari 2024 18:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik wel.
Er stonden vroeger 3 konijnenhokken in de schuur.
Kwam ik een keer naar beneden, ik was 5 of zo, hingen er een paar zonder jas uit te lekken boven de gootsteen. Die had mijn vader ze uitgetrokken.
Verder geen connectie gelegd met de wolbalen uit de schuur.
De volgende dag stond er een juspan op tafel, met stukken vlees aan bot.
Moest ik eens proeven. Was lekker.
Meh, ik vond van niet. Wat was het?
Dat is konijn. Die zag je gisteren boven de gootsteen hangen.
Nog steeds geen connectie.
Ik heb alleen onthouden dat ik konijn niet lekker vond.
Later nog een paar keer konijnenbout gemaakt voor mijn vader, naar een recept van de Keurslager op YouTube.
Ik heb nog een stukje geprobeerd. Nog steeds niks.
Mijn vader heeft er van zitten vreten.
Ja, zodat ik een beetje kan inschatten hoelang je onderweg bent en of het dan zin heeft om mijn adres te d/pm'en.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:54 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ja en dat is het gelukt dag 3 vandaag.
tomatensalade erbij gemaakt met mozzarella en verse basilicum![]()
vanwaar ik weg kom? haha
in de buurt van Drunen.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, zodat ik een beetje kan inschatten hoelang je onderweg bent en of het dan zin heeft om mijn adres te d/pm'en.
quote:Op maandag 1 januari 2024 18:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Klein uur met de auto.
Bijna 2 uur met het OV.
Ik zit bij Arnhem in de buurt.
Lang leve Gelderlandquote:Op maandag 1 januari 2024 18:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Klein uur met de auto.
Bijna 2 uur met het OV.
Ik zit bij Arnhem in de buurt.
Kan ik niet garanderenquote:Op maandag 1 januari 2024 18:19 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]kant en klaar opsturen als maaltijdbox
Oeiiiiiquote:Op maandag 1 januari 2024 18:26 schreef marc0871 het volgende:
Ik ben maar import, hoor.
Ik kom bij Rotterdam vandaan.
quote:Op maandag 1 januari 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
Het is toch geen dagen onderweg als je maaltijd op stuurt
behalve als je postnl gebruiktquote:
Hmm, ik zou het kunnen invriezen en in een dubbele zip lock met ijs in een doos kunnen doen.quote:
Ik heb wel jarenlang tussen Veenendaal en Renswoude op de camping gestaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeiiiii
Hier hele leven al op de Veluwe
Veenendaal is wel een heel ander soort Gelderlandquote:Op maandag 1 januari 2024 18:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb wel jarenlang tussen Veenendaal en Renswoude op de camping gestaan.
Heeft me toch een voorliefde voor Gelderland opgeleverd.
Het was een leuke uitvalsbasis voor motortochtjes.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veenendaal is wel een heel ander soort Gelderland
Die drie valen wel mee inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2024 18:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het was een leuke uitvalsbasis voor motortochtjes.
Veenendaal op zich zou ik ook niet voor kiezen, om te wonen.
Woudenberg, Scherpenzeel en renswoude lijken mij al leuker.
Boeien dat ze daar een beetje van de kerk zijn.
In zo'n dorp heb ik ook al gewoond.
Bij Woudenberg vroeger al op de Heigraaf.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die drie valen wel mee inderdaad
Mooie plaatsen
Mijn nichtje woonde in Amersfoortquote:Op maandag 1 januari 2024 19:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bij Woudenberg vroeger al op de Heigraaf.
De weg oversteken naar het Henschotenmeer
Voor mij was het eind 70, begin 80.quote:Op maandag 1 januari 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn nichtje woonde in Amersfoort
En we gingen dan altijd naar het henschotenmeer in de zomer
Ben je nou echt serieus? zou je echt iemand die je niet zo kent naar jou toe laten komen om te eten?quote:Op maandag 1 januari 2024 18:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hmm, ik zou het kunnen invriezen en in een dubbele zip lock met ijs in een doos kunnen doen.
Het zal niet voor meteen zijn, maar ik ga aan je denken als ik het weer maak.
Als film kijken wel kan, dat toch ook?quote:Op maandag 1 januari 2024 19:14 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus? zou je echt iemand die je niet zo kent naar jou toe laten komen om te eten?
Ik was eerlijk gezegd al blij dat je bijna een uur weg woondequote:Op maandag 1 januari 2024 19:14 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus? zou je echt iemand die je niet zo kent naar jou toe laten komen om te eten?
quote:Op maandag 1 januari 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als film kijken wel kan, dat toch ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
quote:Op maandag 1 januari 2024 19:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd al blij dat je bijna een uur weg woonde![]()
![]()
Was een berekende gok![]()
Maar we waren bij opsturen aangekomen en dit was een oplossing om de houdbaarheid te rekken.
En als wel, dan heb ik ook nog een waakpoesquote:Op maandag 1 januari 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 januari 2024 19:22 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
Je kunt het opsturen naar een pakketautomaatPik ik het daar wel op
Ik denk jaren 80quote:Op maandag 1 januari 2024 19:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voor mij was het eind 70, begin 80.
Daarna is die caravan verkocht.
Netflix en chillquote:Op maandag 1 januari 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je zoquote:
Gaat er dan heet aan toe.quote:
Met jou toch sowiesoquote:Op maandag 1 januari 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat er dan heet aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
quote:Op maandag 1 januari 2024 19:40 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Met jou toch sowiesoAltijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 1 januari 2024 19:40 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Met jou toch sowiesoAls hij het pak aan houdt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Wel zo veiligquote:
Toemaat met pepersquote:Op maandag 1 januari 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat er dan heet aan toe.
Ow, niet tijdens dan....??quote:Op maandag 1 januari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zweten na inspanning is lekker
Ookquote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 19:58 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ohhh chili lekker![]()
met wat stokbrood erbij
smakelijk
quote:
Kan ook heel goedquote:Op maandag 1 januari 2024 20:05 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik maak het zelf met kidneybonenen ananas er in
![]()
Lang niet meer gemaakt bedenk ik me nu. Wordt het weer eens tijd voor en het is makkelijk omdat je het meerdere dagen kunt eten.
Andijviestamp met spekjes?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:12 schreef Sally het volgende:
Oh, posten wat je gegeten hebt![]()
[ afbeelding ]
jep!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:12 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
lekker stamppotjequote:Op maandag 1 januari 2024 20:12 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ook dat!quote:Op maandag 1 januari 2024 20:17 schreef rodetoemaat het volgende:
met blauwe schimmelkaas? of wat ligt daar op het randje?
Wat is er zo speciaal aan?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]
jep!
1 van mn lievelings
En wel een speciale in mijn geval![]()
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
hahaOh. Okay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kha
nee, juist niet echt.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:22 schreef rodetoemaat het volgende:
geeft dat niet een overheersende smaak die bloemkool?
Ik vind aan pompoen niet zo veel smaak zitten. Had gedacht dat dat juist wel fijn zou zijn omdat te gebruiken ipv aardappels.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
nee, juist niet echt.
als ik het met pompoen had gemaakt, dan wel. dan moet je ook niet echt die eerder bekende smaak van andijviestamp verwachtenwas ook wel eens lekker.
Ben het inmiddels gewend
Net als bij de boerenkoolstamp!
Jaaa! , Lekker vuurwerk gekeken & oliebollen & appelbeignets ofcoursequote:Op maandag 1 januari 2024 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oud en nieuw goed doorgekomen?
Ja, ook prima. Vele hapjes en snacks, oliebollen erbij en na twaalven hebben we zelfs aardig wat vuurwerk afgeschoten. Maar ik ben blij dat het geknal in de wijk nu wel over is.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:44 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa! , Lekker vuurwerk gekeken & oliebollen & appelbeignets ofcourse
Hoe was het bij jou?
Klinkt fijn !quote:Op maandag 1 januari 2024 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook prima. Vele hapjes en snacks, oliebollen erbij en na twaalven hebben we zelfs aardig wat vuurwerk afgeschoten. Maar ik ben blij dat het geknal in de wijk nu wel over is.
En morgen weer aan het werk, business as usual
Hier in de straat brandden meerdere vuurkorven. Dat rookte vanochtend nog na.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:47 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Klinkt fijn !
Ja, vind dat t hier ook wel over mag zijn..
M00Nquote:
Hoort er bij, zeker gecontroleerd in een korf of vuurton dan heb je ook geen schade aan de omgeving en hier zijn de mensen rond die plekken ook altijd heel vriendelijk en spraakzaam en waarschuwen zefls een ouder echtpaar dat ze heel even moeten wachten omdat er net wat mooi vuurwerk was aangestoken om vervolgens even te roepen (EVEN WACHTEN JOHN, DIE MENSEN MOETEN ER FF LANGS) ik hou er vanquote:Op maandag 1 januari 2024 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier in de straat brandden meerdere vuurkorven. Dat rookte vanochtend nog na.
Waren we allemaal maar zoquote:Op maandag 1 januari 2024 20:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoort er bij, zeker gecontroleerd in een korf of vuurton dan heb je ook geen schade aan de omgeving en hier zijn de mensen rond die plekken ook altijd heel vriendelijk en spraakzaam en waarschuwen zefls een ouder echtpaar dat ze heel even moeten wachten omdat er net wat mooi vuurwerk was aangestoken om vervolgens even te roepen (EVEN WACHTEN JOHN, DIE MENSEN MOETEN ER FF LANGS) ik hou er van
Die gasten hadden echt super mooi vuurwerk en een hoog vuur in de vuurton maar hielden wel gewoon nog rekening met de omgeving. zo kan het ookquote:Op maandag 1 januari 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waren we allemaal maar zo
De sfeer was ook gemoedelijk en gezellig.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoort er bij, zeker gecontroleerd in een korf of vuurton dan heb je ook geen schade aan de omgeving en hier zijn de mensen rond die plekken ook altijd heel vriendelijk en spraakzaam en waarschuwen zefls een ouder echtpaar dat ze heel even moeten wachten omdat er net wat mooi vuurwerk was aangestoken om vervolgens even te roepen (EVEN WACHTEN JOHN, DIE MENSEN MOETEN ER FF LANGS) ik hou er van
Ik snap de meeste auto's met oud op nieuw kort na 0.00 uur nietquote:Op maandag 1 januari 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De sfeer was ook gemoedelijk en gezellig.
En inderdaad, als er een auto langs moet even wachten met afsteken, of de auto wachtte even tot de straat weer even vrij was....
Tsja.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap de meeste auto's met oud op nieuw kort na 0.00 uur nietblijf dan thuis of ga op tijd.
leg uit, ik begrijp het echt nietquote:
Ja, ik heb geen idee.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
leg uit, ik begrijp het echt niet
Taxi's en mensen die naar de kroeg moeten kunnen ook best heel even wachten of eerder kunnen gaan denk ik dan
Maar goed.... zelfs met die mensen wordt hier rekening gehoudenquote:
Jonge gasten, die eerst nog even thuis gelukkig nieuwjaar moeten roepen, handjes moeten schudden en zoenen uit moeten delen, voordat ze naar hun vrienden mogen.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap de meeste auto's met oud op nieuw kort na 0.00 uur nietblijf dan thuis of ga op tijd.
Marc, je schrijft een hoop egoistische drogredenen op als je het mij vraagtquote:Op maandag 1 januari 2024 21:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jonge gasten, die eerst nog even thuis gelukkig nieuwjaar moeten roepen, handjes moeten schudden en zoenen uit moeten delen, voordat ze naar hun vrienden mogen.
Opa en/of oma die eerst bij het ene kind zijn en dan gauw nog even naar het andere gaan.
Mensen met kinderen die naar huis willen om ze naar bed te doen.
Kunnen zo veel redenen zijn.
Ik ben ook nog weleens naar een tante van een collega bij mij in de straat gegaan, daar nieuwjaar gewenst, waarna we met de auto naar het volgende dorp reden, naar een oom van hem, waar de andere opgeschoten gasten zaten, waarmee we vuurwerk af gingen steken.
Eerst wat voor het huis en toen er nog een paar vrienden bij kwamen, zijn we het dorp in getrokken.
Jij ook lulloquote:Op maandag 1 januari 2024 21:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Marc, je schijft een hoop egoistische drogredenen op als je het mij vraagt
- als je met de auto naar vrienden wil gaan maar je MOET eerst thuis handjes schudden doe je iets niet goed
- Als familie zo belangrijk is dat het geen uur kan wachten, spreek dan ergens samen af of wacht tot na 1 uur om je andere kind op te gaan zoeken als het niet kan wachten
- Die kinderen kunnen voor 2 uur toch niet slapen (of ze slapen al) of nodig mensen thuis uit of blijf slapen.
Als je na 1 uur ofzo (Dat zie en hoor je vanzelf wanneer het weer normaal kan) nog ff mensen op gaat zoeken dan hoor je mij niet, ik bedoel die kanslozen die om 0.15 uur tuuterend in de straat staan terwijll heel de straat buiten vuurwerk staat te stoken en elkaar een gezond nieuwjaar wenst.
Als je zo vroeg al weer weg MOET dan had je beter niet kunnen komen vind ik.
maar goed dat is mijn mening en eikels die zichzelf zo belangrijk vinden dat zelfs een straat vuurwerk er voor moet wijken heb je ook overal (nee ik bedoelde jou niet met de verwijzing naar eikels in deze)
beste wensen eikel
Je had het gewoon met me eens kunnen zijn dat het nergens op slaat om dat tijdstip in de auto te willen zitten op nieuwjaarsnacht maar ik doe het er voorquote:Op maandag 1 januari 2024 22:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij ook lullo![]()
Ja nou, ik verzin ook zomaar wat, bij wat ik langs zie sturen.
Soms jonge gasten in een golfje of zo, ff gauw een streep zetten, terwijl ze hun banden oproken.
Als ze dan een gaatje zien, pikken ze hem.
Opa en oma, die met hun micraatje voorzichtig door de mensenmassa laveren.
Of het jonge gezin in hun octavia of een volvo, met een baby op schoot en een kleuter die op de achterbank in een zitje hangt.
Wat moet je er dan van denken?
Ik heb het ook altijd raar gevonden dat ze om 0:15 alweer in de auto zitten.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het niet met je eens was.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je had het gewoon met me eens kunnen zijn dat het nergens op slaat om dat tijdstip in de auto te willen zitten op nieuwjaarsnacht maar ik doe het er voor
niet van jou voor de duidelijkheidquote:Op maandag 1 januari 2024 22:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het niet met je eens was.
Maar jij zocht redenen.
Ik gaf er een paar die het zouden kunnen zijn.
Dat jij dat egoistische drogredenen vind, ligt bij jou.
Ik neem aan op je werkquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn account is al vergrendeld, off to a flying start
Ja daar ja, zijn ze vergeten te verlengenquote:
Heppie niew jeer :×quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja daar ja, zijn ze vergeten te verlengen
Sallykequote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:12 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
Proberen om weer op een fatsoenlijke tijd wakker te worden. Maar kan nog blijven liggen...Nog vakantie
Snel gaan!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:15 schreef Sally het volgende:
Jeujjj... ik ben lui...![]()
Of...?
Want ik ben nog steeds wakker!!
Maar nu toch bed uit... naar de wc
ferfelend voor jequote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Betaalde vrije dag
[..]
Sallyke
Helleu!quote:
Ook helleu!quote:
Grijsjequote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooooonnn.![]()
![]()
[..]
Gianni![]()
[..]
sallyyyyyyy![]()
![]()
heerlijkquote:
Ik moet eigenlijk de jaarafsluiting doenquote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk de jaarafsluiting doen
Maar begin er morgen aan
Altijd morgen, toch?quote:
Gewoon zeggen "KLAAR!" en pauze houdenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk de jaarafsluiting doen
Maar begin er morgen aan
KlaDiLaDiquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "KLAAR!" en pauze houden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:09 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:09 schreef Sally het volgende:
[..]Dirty mind jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt he, wat direct weerquote:
Ja eh, kan ik Stiggy niet eens op zn eigen vlak verslaanquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dirty mind jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zal jou eens vlak!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh, kan ik Stiggy niet eens op zn eigen vlak verslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |