Heb daar wel een paar keer naar gekeken jaren terugquote:
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 31 december 2023 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb daar wel een paar keer naar gekeken jaren terug
Nee beetje jammer wel.. had wel verwacht dat er een cabaretier op kwamquote:Op zondag 31 december 2023 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk
En verder is er geen reet op tv
Nou ja. De oudejaarsconferences vielen de laatste jaren ook wat tegenquote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee beetje jammer wel.. had wel verwacht dat er een cabaretier op kwam
Maar beter dan dit wat er nu op is..quote:Op zondag 31 december 2023 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja. De oudejaarsconferences vielen de laatste jaren ook wat tegen
Gelukkig is er nog fokquote:Op zondag 31 december 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar beter dan dit wat er nu op is..
Dat wel. Waar zou iedereen zijn?quote:
Eerste hulp.quote:
Wat is daar te zien?quote:
Vuurwerk stuntelsquote:
Oh ik dacht dat twitch alleen streamende gamers wasquote:
Film kijkenquote:
En meteen weer aan het fokken op de wcquote:
Nee, ik net geweestquote:Op zondag 31 december 2023 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En meteen weer aan het fokken op de wc
Welke film?
Oh die had ik gisteren aan gezet, maar niet af gekeken. Laat maar weten of ik hem nog eens moet startenquote:
Lekkere actie, verveel me nog niet.quote:Op zondag 31 december 2023 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh die had ik gisteren aan gezet, maar niet af gekeken. Laat maar weten of ik hem nog eens moet starten
Ik was te veel op mn telefoon aan het kijken dus ik heb het verhaal totaal niet gevolgd.quote:Op zondag 31 december 2023 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Lekkere actie, verveel me nog niet.
Maar hier gaan we ook tussendoor stopzetten.
Masked Singer zo (terug)kijken.
quote:Op zondag 31 december 2023 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat twitch alleen streamende gamers was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |