Heb daar wel een paar keer naar gekeken jaren terugquote:
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 31 december 2023 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb daar wel een paar keer naar gekeken jaren terug
Nee beetje jammer wel.. had wel verwacht dat er een cabaretier op kwamquote:Op zondag 31 december 2023 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk
En verder is er geen reet op tv
Nou ja. De oudejaarsconferences vielen de laatste jaren ook wat tegenquote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee beetje jammer wel.. had wel verwacht dat er een cabaretier op kwam
Maar beter dan dit wat er nu op is..quote:Op zondag 31 december 2023 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja. De oudejaarsconferences vielen de laatste jaren ook wat tegen
Gelukkig is er nog fokquote:Op zondag 31 december 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar beter dan dit wat er nu op is..
Dat wel. Waar zou iedereen zijn?quote:
Eerste hulp.quote:
Wat is daar te zien?quote:
Vuurwerk stuntelsquote:
Oh ik dacht dat twitch alleen streamende gamers wasquote:
Film kijkenquote:
En meteen weer aan het fokken op de wcquote:
Nee, ik net geweestquote:Op zondag 31 december 2023 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En meteen weer aan het fokken op de wc
Welke film?
Oh die had ik gisteren aan gezet, maar niet af gekeken. Laat maar weten of ik hem nog eens moet startenquote:
Lekkere actie, verveel me nog niet.quote:Op zondag 31 december 2023 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh die had ik gisteren aan gezet, maar niet af gekeken. Laat maar weten of ik hem nog eens moet starten
Ik was te veel op mn telefoon aan het kijken dus ik heb het verhaal totaal niet gevolgd.quote:Op zondag 31 december 2023 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Lekkere actie, verveel me nog niet.
Maar hier gaan we ook tussendoor stopzetten.
Masked Singer zo (terug)kijken.
quote:Op zondag 31 december 2023 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat twitch alleen streamende gamers was
Altijd handigquote:Op zondag 31 december 2023 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was te veel op mn telefoon aan het kijken dus ik heb het verhaal totaal niet gevolgd.
Nou ja veel van de gamers zijn ook maar vrouwen waarbij meer naar de vrouw dan naar de game gekeken wordtquote:Op zondag 31 december 2023 21:34 schreef rodetoemaat het volgende:
oke en zag laatst dat er ook vrouwen zitten , die ik liever niet had willen zien, zogenaamd om 'gewoon' te chatten in hun ondergoed
dat kijk jij dusquote:Op zondag 31 december 2023 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja veel van de gamers zijn ook maar vrouwen waarbij meer naar de vrouw dan naar de game gekeken wordt
Oh neuh. Ik kijk helemaal niet naar twitch. Maar ooit wel eens gedaanquote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
dat kijk jij dus![]()
nou ik zag laatst iets van 'yoga' was het geloof ik![]()
ordi vrouwen in goedkoop ondergoed haha die zaten te chatten met hun 'fans'
ik iedere dag maar voor de muziekquote:Op zondag 31 december 2023 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh neuh. Ik kijk helemaal niet naar twitch. Maar ooit wel eens gedaan
kom op only weinig goeie muziek tegenquote:Op zondag 31 december 2023 21:48 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik iedere dag maar voor de muziek
Daar pak ik Spotify of youtube voorquote:Op zondag 31 december 2023 21:48 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik iedere dag maar voor de muziek
Ditquote:Op zondag 31 december 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
Lieve ONZ-ertjes![]()
Ik wens jullie allemaal een mooi gezond liefdevol en gelukkig 2024
Dat we nog maar veel mooie leuke momenten mogen delen in deze SC
![]()
![]()
Jij ook grijsjequote:Op zondag 31 december 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
Lieve ONZ-ertjes![]()
![]()
![]()
yt luister ik ook wel veel en een aantal dj's op twitch.quote:Op zondag 31 december 2023 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar pak ik Spotify of youtube voor
Welke muziekstijl?quote:Op zondag 31 december 2023 21:57 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
yt luister ik ook wel veel en een aantal dj's op twitch.
insgelijksquote:Op zondag 31 december 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
Lieve ONZ-ertjes![]()
![]()
![]()
Meer hardstyle, maar ook hardcore.quote:Op zondag 31 december 2023 22:02 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
vind jij dat ook leuk??
en dan geen twitch luisteren?![]()
ik vind speedcore niet zo veel aan maar house, hardcore vul maar in vul maar in, veel dingen welquote:Op zondag 31 december 2023 22:02 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
vind jij dat ook leuk??
en dan geen twitch luisteren?![]()
whuut daar ken ik twitch door..quote:Op zondag 31 december 2023 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meer hardstyle, maar ook hardcore.
En nee. Ik heb hier echt nooit van gehoord dat mensen dat doen
omdat daar veel dj's house hardcore en ander stylen draaienquote:Op zondag 31 december 2023 22:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik vind speedcore niet zo veel aan maar house, hardcore vul maar in vul maar in, veel dingen welmaar waarom twitch
heb er wel een paar keer gekeken en dat was het allemaal "NET NIET" zeg maar. maar ik heb duidelijk niet de juiste ingang gehadquote:Op zondag 31 december 2023 22:07 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
omdat daar veel dj's house hardcore en ander stylen draaien
quote:Op zondag 31 december 2023 22:06 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
whuut daar ken ik twitch door..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |