quote:Op zondag 31 december 2023 19:02 schreef alopio het volgende:
“Opwarmers”
Nou meestal staan ze er als gecremeerde kroketten bij
Je moet niet het gevolg, maar de oorzaak aanpakken: het klootjesvolk.quote:Op zondag 31 december 2023 19:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooie plek voor een strandwandeling van Suzan en Freek
Barbraquote:
Ja maar dan wordt het zo druk op het strandquote:Op zondag 31 december 2023 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je moet niet het gevolg, maar de oorzaak aanpakken: het klootjesvolk.
Jamaar dan krijg je weer dat gezeur van genocide en alles.quote:Op zondag 31 december 2023 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je moet niet het gevolg, maar de oorzaak aanpakken: het klootjesvolk.
Inkoppertje: Wie is je favoriet?quote:Op zondag 31 december 2023 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, wat zonde. Ze was verre van mijn favoriet, maar toch jammer dit!
Ik zou alsnog kind aborterenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
da fuq.. tv geclaimed door zoon voor Fortnite...
Pravi?quote:
Duurt nog ff toch?quote:
Pak hem bij zijn nekvel zou ik zeggenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nee, Drijfzand, duh!quote:
Je kind naar buiten schoppen gewoonquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Terecht.quote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Corrigerende tik moet kunnenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Bohh, die live opnames van The Chainquote:
Oja! Duck Sauce!quote:
Had je maar vuurwerk moeten kopenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Even laten zien wie de baas is in huis nu, hoor!quote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
BWOEHAHAHAHAquote:Op zondag 31 december 2023 19:06 schreef Isorden het volgende:
Zo, dat was een flinke portie hachee
Ik hoef de rest van het jaar niet meer te eten
Juist 19 plekken gestegenquote:Op zondag 31 december 2023 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Imagine al op 33? Die is flink gezakt.
Die gast in het rode pak... Oh ik dacht dat het iemand anders was. Was wel eens een publieksopwarmer die ook tv-opnames doet. Lieve vent is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zondag 31 december 2023 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog live gezien 19 dagen voor zijn dood
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Linkin Park setlists
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |