quote:Op zondag 31 december 2023 19:02 schreef alopio het volgende:
“Opwarmers”
Nou meestal staan ze er als gecremeerde kroketten bij
Je moet niet het gevolg, maar de oorzaak aanpakken: het klootjesvolk.quote:Op zondag 31 december 2023 19:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooie plek voor een strandwandeling van Suzan en Freek
Barbraquote:
Ja maar dan wordt het zo druk op het strandquote:Op zondag 31 december 2023 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je moet niet het gevolg, maar de oorzaak aanpakken: het klootjesvolk.
Jamaar dan krijg je weer dat gezeur van genocide en alles.quote:Op zondag 31 december 2023 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je moet niet het gevolg, maar de oorzaak aanpakken: het klootjesvolk.
Inkoppertje: Wie is je favoriet?quote:Op zondag 31 december 2023 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, wat zonde. Ze was verre van mijn favoriet, maar toch jammer dit!
Ik zou alsnog kind aborterenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
da fuq.. tv geclaimed door zoon voor Fortnite...
Pravi?quote:
Duurt nog ff toch?quote:
Pak hem bij zijn nekvel zou ik zeggenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nee, Drijfzand, duh!quote:
Je kind naar buiten schoppen gewoonquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Terecht.quote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Corrigerende tik moet kunnenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oja! Duck Sauce!quote:
Had je maar vuurwerk moeten kopenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |