Inkoppertje: Wie is je favoriet?quote:Op zondag 31 december 2023 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, wat zonde. Ze was verre van mijn favoriet, maar toch jammer dit!
Ik zou alsnog kind aborterenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
da fuq.. tv geclaimed door zoon voor Fortnite...
Pravi?quote:
Duurt nog ff toch?quote:
Pak hem bij zijn nekvel zou ik zeggenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nee, Drijfzand, duh!quote:
Je kind naar buiten schoppen gewoonquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Terecht.quote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Corrigerende tik moet kunnenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oja! Duck Sauce!quote:
Had je maar vuurwerk moeten kopenquote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Even laten zien wie de baas is in huis nu, hoor!quote:Op zondag 31 december 2023 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
BWOEHAHAHAHAquote:Op zondag 31 december 2023 19:06 schreef Isorden het volgende:
Zo, dat was een flinke portie hachee
Ik hoef de rest van het jaar niet meer te eten
Juist 19 plekken gestegenquote:Op zondag 31 december 2023 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Imagine al op 33? Die is flink gezakt.
Die gast in het rode pak... Oh ik dacht dat het iemand anders was. Was wel eens een publieksopwarmer die ook tv-opnames doet. Lieve vent is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |