Vind het wel grappig en lijkt me juist heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verder vind ik het nogal wat om te menen dat je wel even zo’n analyse kunt maken van twee mensen die je helemaal niet kent.
Lien uit 'eigen werk'quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Er zijn mensen bij wie na trouwen de noodzaak verdwijnt om moeite te doen om die persoon bij zich te houden.
quote:Carolien Spoor en regisseur Jon Karthaus zijn uit elkaar. Dat schrijft de 36-jarige actrice naar aanleiding van een interview met het tijdschrift Jan op Instagram. "Er is geen haast en er zijn geen nieuwe liefdes, geen overhaaste verhuizingen."
Ik zag het bericht netquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)jaar-uit-elkaar.html
[..]
Dat zo'n traject je je relatie kost snap ik dan wel weerquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:29 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik zag het bericht net![]()
Ook wel weer bijzonder, nét een compleet huis gebouwd, droomplek, alles geweldig.
quote:“De verbouwing heeft lang geduurd en Jon en ik hadden om beurten een breakdown. Ze zeggen dat je na zo’n stressklus óf gaat scheiden óf de wereld aankunt. Jon en ik weten nu helemaal zeker dat wij samen alles overleven.”
Voor mijn gevoel is dat huis nog helemaal niet zo lang af. Ik word oud denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:37 schreef Leandra het volgende:
Oei, uit de Linda van 26-09-2021...
[..]
Ze mag wel even bij mij komen uithuilen hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo zie je maar: alles denken te overleven is echt een verre gedachte.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit was een tijd terug al gespeculeerd op juicekanalen dacht ik? Daarom geen verrassingquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Lijmhuis zekerquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:29 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik zag het bericht net![]()
Ook wel weer bijzonder, nét een compleet huis gebouwd, droomplek, alles geweldig.
Dé twee zaken die je relatie kunnen redden: kinderen en een fikse verbouwingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Vanaf je 17e tot je dood dezelfde man. Dat was het plan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo lachen op NED1 de ex van Gullit Estelle Cruijff in Tijd voor Max. Mix tussen Marijke Helwegen en Vanessa.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf je 17e tot je dood dezelfde man. Dat was het plan.
Ik zou er ook niet erg enthousiast van worden.
Mismaakt!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo lachen op NED1 de ex van Gullit Estelle Cruijff in Tijd voor Max. Mix tussen Marijke Helwegen en Vanessa.
Stofzuigen in galajurk.quote:
Ik las Seksklus 🫣🫣🫣quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer een lijmbaby faalquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:05 schreef Anosmie het volgende:
Megan Fox en Machine Gun Kelly (weer) uit elkaar..
Bron
quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, Megan.
(...)
Er is iets sinds MGK in haar leven is en ik denk dat het een enorme fout is dat ze met dat jong een kind krijgt (niets mis met hem verder). Hij lijkt nog wel oprecht, maar bij haar lijkt alle ‘edginess’ ontzettend nep en overgenomen, gewoon cringe. Het lijkt geen deel van haar daadwerkelijke identiteit en/of karakter. Wie is zij zelf nog?
TL;DR: zonde.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
En even mezelf (deels) crossposten uit het Beroemd & Zwanger:
[..]
quote:gave up who I am for who you wanted me to be
Anders ik welquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zo'n traject je je relatie kost snap ik dan wel weer
Ik ook wel, maar daarna ook weer uit elkaar. At this point zijn zij de enigen die dan denken het samen uit te houden tot hun tachtigste.quote:Op woensdag 11 december 2024 03:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
.
Ik zie MGK en Megan wel weer bij elkaar komen voordat de baby geboren wordt eerlijk gezegd.
Ach, Megan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:05 schreef Anosmie het volgende:
Megan Fox en Machine Gun Kelly (weer) uit elkaar..
Bron
quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Lily Allen en David Harbour zijn na 5 jaar huwelijk uit elkaar.
https://www.dailymail.co.(...)cle-nativemenubutton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |