Is het wie ik denk dat het isquote:Op donderdag 28 november 2024 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel "contact" gehad wier uiterlijk ik niet kende, en zij die van mij niet. Daarna waren we beiden blij verrast. En FOK! ook.
Ik denk het wel.quote:
Om even op mezelf terug te komen:quote:Op donderdag 28 november 2024 00:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook nergens. Ik ben nu te moe om verder uit te leggen wat ik wel bedoel want ik val bijna in slaap,. Komt morgen wel.
Ja, of ze kenden elkaar toch niet zo goed, hebben in hun relatie nooit enorme tegenslag gekend en eenmaal met het kind ter wereld bleken ze toch niet zo goed op in elkaar in gespeeld als ze dachten. Ineens 24/7 zorg voor een baby, het gebrek aan nachtrust en de veranderende rol van de man in de relatie kan soms de nekslag zijn zonder dat het een lijmbaby is.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Om even op mezelf terug te komen:
Ik heb nergens gezegd dat het een lijmbaby is omdát het later in de relatie kwam. Ik vind het een lijmbaby omdat het gewoon de typische lijmbaby is. Het heeft er de kenmerken van: er komt een kind na een langere tijd relatie en plotseling is alles ‘vlug’ voorbij. Daar vind ik drie jaar (leeftijd kind en duur huwelijk, plusminus) nog prima bij passen. De kans dat het al niet helemaal lekker meer zat vóór je besloot een baby te maken, acht ik persoonlijk groot.
Net zoals bij het vernieuwen van de huwelijksgeloften. Da’s een stukje FOK!wet. Dan voel je ‘m aankomen. Deze mensen waren vet lang bij elkaar, besloten na echt 15 of 16 jaar of zo te gaan trouwen en dan is het na drie jaar voorbij? Dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Trouwen doe je over het algemeen als je er helemaal lekker bij zit met z’n twee. En zeker als het al meer dan een decennium ‘goed gaat’ is het ineens zomaar relatief snel voorbij na een huwelijk en baby?
Ik blijf erbij: lijmhuwelijk en lijmbaby. Even alles op alles zetten en toch lukte het niet. Jammerrr.
En: roerige periode want baby en carrière is de grootste bullshitreden ooit om na 20(!) jaar uit elkaar te gaan, maar hij mag het zichzelf blijven vertellen als hij daardoor beter slaapt.
Als je elkaar na 17 jaar relatie toch nog niet zo goed kent is dat idd wel een mooi moment om een kind te krijgen en te gaan trouwen...quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, of ze kenden elkaar toch niet zo goed, hebben in hun relatie nooit enorme tegenslag gekend en eenmaal met het kind ter wereld bleken ze toch niet zo goed op in elkaar in gespeeld als ze dachten. Ineens 24/7 zorg voor een baby, het gebrek aan nachtrust en de veranderende rol van de man in de relatie kan soms de nekslag zijn zonder dat het een lijmbaby is.
Ach, er zijn een hele hoop oppervlakkige relaties op deze wereld.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je elkaar na 17 jaar relatie toch nog niet zo goed kent is dat idd wel een mooi moment om een kind te krijgen en te gaan trouwen...
Hoezo, hij? Zij trok de stekker eruit.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het een lijmbaby is omdát het later in de relatie kwam. Ik vind het een lijmbaby omdat het gewoon de typische lijmbaby is. Het heeft er de kenmerken van: er komt een kind na een langere tijd relatie en plotseling is alles ‘vlug’ voorbij. Daar vind ik drie jaar (leeftijd kind en duur huwelijk, plusminus) nog prima bij passen. De kans dat het al niet helemaal lekker meer zat vóór je besloot een baby te maken, acht ik persoonlijk groot.
Net zoals bij het vernieuwen van de huwelijksgeloften. Da’s een stukje FOK!wet. Dan voel je ‘m aankomen. Deze mensen waren vet lang bij elkaar, besloten na echt 15 of 16 jaar of zo te gaan trouwen en dan is het na drie jaar voorbij? Dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Trouwen doe je over het algemeen als je er helemaal lekker bij zit met z’n twee. En zeker als het al meer dan een decennium ‘goed gaat’ is het ineens zomaar relatief snel voorbij na een huwelijk en baby?
Ik blijf erbij: lijmhuwelijk en lijmbaby. Even alles op alles zetten en toch lukte het niet. Jammerrr.
En: roerige periode want baby en carrière is de grootste bullshitreden ooit om na 20(!) jaar uit elkaar te gaan, maar hij mag het zichzelf blijven vertellen als hij daardoor beter slaapt.
Een kind verandert de dynamiek nogal. Trouwen soms ook, bij de weg. Er zijn mensen bij wie na trouwen de noodzaak verdwijnt om moeite te doen om die persoon bij zich te houden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je elkaar na 17 jaar relatie toch nog niet zo goed kent is dat idd wel een mooi moment om een kind te krijgen en te gaan trouwen...
Nog afgezien van de stiekeme argumenten voor het huwelijk en/of de baby: een kind krijgen kan zowel het beste als het ergste in jezelf en je relatie naar boven halen.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind het wel grappig en lijkt me juist heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verder vind ik het nogal wat om te menen dat je wel even zo’n analyse kunt maken van twee mensen die je helemaal niet kent.
Lien uit 'eigen werk'quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Er zijn mensen bij wie na trouwen de noodzaak verdwijnt om moeite te doen om die persoon bij zich te houden.
quote:Carolien Spoor en regisseur Jon Karthaus zijn uit elkaar. Dat schrijft de 36-jarige actrice naar aanleiding van een interview met het tijdschrift Jan op Instagram. "Er is geen haast en er zijn geen nieuwe liefdes, geen overhaaste verhuizingen."
Ik zag het bericht netquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)jaar-uit-elkaar.html
[..]
Dat zo'n traject je je relatie kost snap ik dan wel weerquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:29 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik zag het bericht net![]()
Ook wel weer bijzonder, nét een compleet huis gebouwd, droomplek, alles geweldig.
quote:“De verbouwing heeft lang geduurd en Jon en ik hadden om beurten een breakdown. Ze zeggen dat je na zo’n stressklus óf gaat scheiden óf de wereld aankunt. Jon en ik weten nu helemaal zeker dat wij samen alles overleven.”
Voor mijn gevoel is dat huis nog helemaal niet zo lang af. Ik word oud denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:37 schreef Leandra het volgende:
Oei, uit de Linda van 26-09-2021...
[..]
Ze mag wel even bij mij komen uithuilen hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo zie je maar: alles denken te overleven is echt een verre gedachte.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit was een tijd terug al gespeculeerd op juicekanalen dacht ik? Daarom geen verrassingquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Lijmhuis zekerquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:29 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik zag het bericht net![]()
Ook wel weer bijzonder, nét een compleet huis gebouwd, droomplek, alles geweldig.
Dé twee zaken die je relatie kunnen redden: kinderen en een fikse verbouwingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Vanaf je 17e tot je dood dezelfde man. Dat was het plan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo lachen op NED1 de ex van Gullit Estelle Cruijff in Tijd voor Max. Mix tussen Marijke Helwegen en Vanessa.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf je 17e tot je dood dezelfde man. Dat was het plan.
Ik zou er ook niet erg enthousiast van worden.
Mismaakt!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo lachen op NED1 de ex van Gullit Estelle Cruijff in Tijd voor Max. Mix tussen Marijke Helwegen en Vanessa.
Stofzuigen in galajurk.quote:
Ik las Seksklus 🫣🫣🫣quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer een lijmbaby faalquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:05 schreef Anosmie het volgende:
Megan Fox en Machine Gun Kelly (weer) uit elkaar..
Bron
quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, Megan.
(...)
Er is iets sinds MGK in haar leven is en ik denk dat het een enorme fout is dat ze met dat jong een kind krijgt (niets mis met hem verder). Hij lijkt nog wel oprecht, maar bij haar lijkt alle ‘edginess’ ontzettend nep en overgenomen, gewoon cringe. Het lijkt geen deel van haar daadwerkelijke identiteit en/of karakter. Wie is zij zelf nog?
TL;DR: zonde.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
En even mezelf (deels) crossposten uit het Beroemd & Zwanger:
[..]
quote:gave up who I am for who you wanted me to be
Anders ik welquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zo'n traject je je relatie kost snap ik dan wel weer
Ik ook wel, maar daarna ook weer uit elkaar. At this point zijn zij de enigen die dan denken het samen uit te houden tot hun tachtigste.quote:Op woensdag 11 december 2024 03:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
.
Ik zie MGK en Megan wel weer bij elkaar komen voordat de baby geboren wordt eerlijk gezegd.
Ach, Megan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:05 schreef Anosmie het volgende:
Megan Fox en Machine Gun Kelly (weer) uit elkaar..
Bron
quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Lily Allen en David Harbour zijn na 5 jaar huwelijk uit elkaar.
https://www.dailymail.co.(...)cle-nativemenubutton
Bron: Gelderlander.nl (vermoed Premium artikel, zie ik zelf door DPG abbo niet altijd meer).quote:Presentator Dennis Weening (47) en zijn vrouw Stella zijn na een huwelijk van zeventien jaar uit elkaar. Dat laat het management van Weening weten aan RTL Boulevard, nadat er al geruchten gingen dat de twee niet langer samen zouden zijn.
https://www.rtl.nl/boulev(...)vrouw-stella-voorbijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:14 schreef Samhain het volgende:
Dennis Weening en vrouw na 17 jaar uit elkaar.
[..]
Bron: Gelderlander.nl (vermoed Premium artikel, zie ik zelf door DPG abbo niet altijd meer).
Hoezo pittig?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)vrouw-stella-voorbij
Pittige tante.
Zo ziet ze eruit. Ook stom om je relatiesores te spuien (ga ik even vanuit) onder een foto met je kinderen.quote:
Ja eens. Maar ja, Haagse paupersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zo ziet ze eruit. Ook stom om je relatiesores te spuien (ga ik even vanuit) onder een foto met je kinderen.
nee niet Dennisquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)vrouw-stella-voorbij
Pittige tante.
Dat dusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:18 schreef Marsenal het volgende:
Ze ziet er niet heel erg innemend em rustig uit nee, en hij heeft een typische alcoholisten plofkop, misschien dat het lekker geknetterd heeft afgelopen jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |