Het schoot me net te binnen. Ik kende zijn muziek al voordat ie bekend was. Toen zei hij dat het hem moeilijk leek zo beroemd te zijn als haar. Geen privé en zo. Nu is ie beroemder dan zij.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Lisa Bonet.
Dat is de moeder van de Zoë Kravitz.
Zoë heeft in ieder geval niet de spontaniteit/uitstraling van haar vader geërfd...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schoot me net te binnen. Ik kende zijn muziek al voordat ie bekend was. Toen zei hij dat het hem moeilijk leek zo beroemd te zijn als haar. Geen privé en zo. Nu is ie beroemder dan zij.
Is hij zo spontaan ? Hij kan ook moeilijk zijn. Wel een mooie uitstraling idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zoë heeft in ieder geval niet de spontaniteit/uitstraling van haar vader geërfd...
Ook niet bepaald een uitgesproken zonnestraaltje maar als ik die Lisa bonet vaker zie voorbij komen dan word ik er zelf al moe van, die deprimerende heroïne bohemian uitstraling van haar met die uitstekend beenderen en altijd dat treurige gezicht 😒quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is hij zo spontaan ? Hij kan ook moeilijk zijn. Wel een mooie uitstraling idd.
Ha ha.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ook niet bepaald een uitgesproken zonnestraaltje maar als ik die Lisa bonet vaker zie voorbij komen dan word ik er zelf al moe van, die deprimerende heroïne bohemian uitstraling van haar met die uitstekend beenderen en altijd dat treurige gezicht 😒
Als ik dit zo lees; lijmbaby en lijmhuwelijk.quote:Op maandag 25 november 2024 08:00 schreef Troel het volgende:
Relatie Dave von Raven na twintig jaar voorbij https://www.nu.nl/achterk(...)ig-jaar-voorbij.html
Lijmbaby ....quote:Op woensdag 27 november 2024 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees; lijmbaby en lijmhuwelijk.
No way dat je zó lang bij elkaar bent eer je trouwt en dan plots houdt het na drie jaar op. Toevallig ‘net’ nadat je getrouwd bent, vertoont de relatie ineens breuken? Houd toch op.
Normaal boeien die kinderen me niet zo, maar in deze vind ik het wel kut: lijmbaby zijn. Nog voordat je ook maar naar school gaat, liggen je ouders al uit elkaar want jij kon de relatie tóch niet redden. Helaas peanutbutter voor je.
Ik dacht eigenlijk altijd dat hij van de heren was.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:21 schreef superniger het volgende:
Lol, net bij Boulevard Rob Goossens.
Hij maakte excuses voor het sturen van geile tekstberichten naar een andere dame.
Een baby die zo laat in een huwelijk geboren wordt, hoeft geen lijmbaby te zijn hoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees; lijmbaby en lijmhuwelijk.
No way dat je zó lang bij elkaar bent eer je trouwt en dan plots houdt het na drie jaar op. Toevallig ‘net’ nadat je getrouwd bent, vertoont de relatie ineens breuken? Houd toch op.
Normaal boeien die kinderen me niet zo, maar in deze vind ik het wel kut: lijmbaby zijn. Nog voordat je ook maar naar school gaat, liggen je ouders al uit elkaar want jij kon de relatie tóch niet redden. Helaas peanutbutter voor je.
Inderdaad, wat een kut opmerkingll, had graag nog een baby gewildquote:Op woensdag 27 november 2024 19:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Een baby die zo laat in een huwelijk geboren wordt, hoeft geen lijmbaby te zijn hoor.
Nee, dat zeg ik ook nergens. Ik ben nu te moe om verder uit te leggen wat ik wel bedoel want ik val bijna in slaap,quote:Op woensdag 27 november 2024 19:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Een baby die zo laat in een huwelijk geboren wordt, hoeft geen lijmbaby te zijn hoor.
Klinkt altijd nog beter dan z'n kut band.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het juist meer klinken alsof de breuken zijn ontstaan door de baby.
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:08 schreef superniger het volgende:
Waar is het centrale Juice topic?
Ik vind het geen moeite waard om een nieuw topic te openen over Rob G.
‘Rob Goossens dapper om opbiechten ontrouw? Lag al op straat!’
https://www.mediacourant.(...)uw-lag-al-op-straat/
Dus online contact, zonder te weten hoe iemand eruitziet?quote:ik weet niet hoe ze eruitziet
In deze kamp Linda. Vieze streek van die Goossens om de boel af te leiden.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:08 schreef superniger het volgende:
Bizar: Linda de Mol-kritiek uit RTL Boulevard geknipt, show offline
https://www.mediacourant.(...)eknipt-show-offline/
Chatgptberichten en ai-foto'squote:Op donderdag 28 november 2024 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dus online contact, zonder te weten hoe iemand eruitziet?Hoe snel ben je dan blij gemaakt? En waarmee dan eigenlijk?
Nudes verstuurd?
Hij is dus gecatfished lolquote:Op donderdag 28 november 2024 08:08 schreef superniger het volgende:
Bizar: Linda de Mol-kritiek uit RTL Boulevard geknipt, show offline
https://www.mediacourant.(...)eknipt-show-offline/
Yup, het is vrij zwak vreemd om je eigen digitale scheve schaats te willen erkennen door en passant Linda de Mol nog eens onder de bus te pleuren....quote:Op donderdag 28 november 2024 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
In deze kamp Linda. Vieze streek van die Goossens om de boel af te leiden.
Het is wel een apart verhaal ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dus online contact, zonder te weten hoe iemand eruitziet?Hoe snel ben je dan blij gemaakt? En waarmee dan eigenlijk?
Nudes verstuurd?
Heb ik ook wel "contact" gehad wier uiterlijk ik niet kende, en zij die van mij niet. Daarna waren we beiden blij verrast. En FOK! ook.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel een apart verhaal ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |