SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het was hier ook echt steeds zoeken naar een route waar we niet tegen groepjes tienjarigen met zwaar vuurwerk aan liepen met de buurhondjes. Achterlijk volk. De gemeente kiest hier niet voor een verbod ‘omdat we het toch niet kunnen handhaven’. Achterlijk argumentquote:Op zondag 31 december 2023 15:47 schreef livelink het volgende:
Zo, ik was net even naar buiten, maar kon het vuurwerk nergens ontwijken![]()
Wat is het toch erg dat Nederland er vrijwillig voor kiest om een oorlogszone te zijn in deze dagen.
Het is ook niet te handhaven, maar dat is geen reden om het niet in te stellen. Onze buurgemeente Utrechtse Heuvelrug had vorig jaar en nu weer een vuurwerkverbod. Het hielp weinig, maar zoals de burgemeester ook zei: je moet een begin maken en met een lange adem gaat het uiteindelijke wel lukken. Uiteindelijk is het met het rookverbod op openbare plekken ook gelukt. Waar ik de eerste jaren nog wel wat mensen in bus en trein stiekem zag roken is dat nu gewoonweg nooit meer aan de orde.quote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was hier ook echt steeds zoeken naar een route waar we niet tegen groepjes tienjarigen met zwaar vuurwerk aan liepen met de buurhondjes. Achterlijk volk. De gemeente kiest hier niet voor een verbod ‘omdat we het toch niet kunnen handhaven’. Achterlijk argument
quote:Op zondag 31 december 2023 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Rond 19.25u gaat de stream aan en om ongeveer 19.30 uur zal de Grand Mix 1983 starten…
SPOILER: Setlist van de Grandmix 1983Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal gemaakt met stukjes tape van een bandrecorder en meters plakband.quote:
Klinkt aanlokkelijk, maar ik ben net thee aan het zetten.quote:
Kruidenmix dan…quote:Op zondag 31 december 2023 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt aanlokkelijk, maar ik ben net thee aan het zetten.
2 maandenquote:Op zondag 31 december 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vanmiddag in de auto wat andere Grand Mixen afgespeeld en het is verbluffend hoe alles in elkaar zit.
Zeker in de beginjaren, zoals bij deze '83 mix, kostte het Ben 2 maanden om de mix in elkaar te zetten en waren wijzigingen op de laatste dag vaak heel normaal…
Bizar he, en echt bizar knap staaltje werk ook!quote:Op zondag 31 december 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vanmiddag in de auto wat andere Grand Mixen afgespeeld en het is verbluffend hoe alles in elkaar zit.
Zeker in de beginjaren, zoals bij deze '83 mix, kostte het Ben 2 maanden om de mix in elkaar te zetten en waren wijzigingen op de laatste dag vaak heel normaal…
Ik vind er wel wat van dat ze net met Oudjaarsavond niet aanwezig zijn. Ik vind dat niet een dag dat je je dieren aan iemand anders over moet laten of alleen moet laten, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 31 december 2023 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Zo voor de laatste keer met de hondjes van de buren lopen. Ik denk dat het wel een kort rondje wordt. Het lijkt wel of het hier al 12 uur is..
Vannacht komen de buren weer thuis. Dan zit mijn week uitlaatservice erop.
quote:About the "Directors Cut"
The Grandmix 83 "Directors Cut" now ends with "Living on Video" by Trans-X. Tracks 69 to 77 were in the original mix, but not broadcasted due to the maximum time available in 1983. As the mix now runs on for 4 more tracks, it will be more complete than the one broadcasted in 1983.
Among the tracks removed from the very end are "Zarah - Nina Hagen", "Beat it - Michael Jackson" "Maniac - Michael Sembello"and some obscure tracks I don't even remember.
Believe me nothing worth keeping is lost here, as these extra tracks were only in the mix to make sure it was at least one full hour. Consider this to be the final "Directors Cut"of the Grandmix 83
Technical Details
Minor level adjustments have been made, as well as improving a couple of cuts. (remember, 83 84 85 86 87 were originally edited on tape, and tape splicing is limited to changing the splice angle for a somewhat smoother cut.) Have a look at the studio.
Equipment
2 x SL1200mkII turntables with Stanton Triple E cartridges
1 x Teac Tascam mixer 3A (8 channels)
1 x Teac Tascam 4 channel tapedeck for tapeloops
1 x Master Recorder: Revox PR99 with Studer "Butterfly" recording heads.
Speed: 38 cm/s 2track
Tape: 1/4 inch BASF 911 at 510 nanoweber level
Sennheiser vocoder for robot voices
Reel to reel tape
The complete mix didn't fit on one reel, and had to be transported in 2 sections.
The last 5 minutes of tape 1 were identical to the first 5 minutes of tape 2, and whilst broadcasting I had to sync up the machines at the NOB (NOS at the time) to make a very fast (and unnoticeable) live crossfade from tape 1 to tape 2.
Later these tapes were transferred to Sony F1 Digital, solving the live crossfade problem.
The first time the mix was broadcasted in 1983, tape box 2 turned out to be empty,
and the time gap was filled with Side A of a High Fashion Mix Album by Ben Liebrand.
One week later the mix was broadcasted as initially intended.
Ze zitten in het vliegtuig, ze waren voor een vakantie uitgenodigd. Oma is al een week in huis en de beestjes zijn ook heel vertrouwd met Symph.quote:Op zondag 31 december 2023 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind er wel wat van dat ze net met Oudjaarsavond niet aanwezig zijn. Ik vind dat niet een dag dat je je dieren aan iemand anders over moet laten of alleen moet laten, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ah oké, dat er iemand in huis is scheelt wel.quote:Op zondag 31 december 2023 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze zitten in het vliegtuig, ze waren voor een vakantie uitgenodigd. Oma is al een week in huis en de beestjes zijn ook heel vertrouwd met Symph.
Ja, anders waren ze niet gegaan, ze hebben ook nog 4 katten en een hamsterquote:Op zondag 31 december 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah oké, dat er iemand in huis is scheelt wel.
Ga je het volhouden tot middernacht, Doedezemaar?quote:
Nope, ik lag net al bijna te slapen. Na de hondjeswandeling ga ik lekker naar bed en kan Symph zich met allerlei muziekprogramma’s op tv vermakenquote:Op zondag 31 december 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je het volhouden tot middernacht, Doedezemaar?
En oma geeft ze veel koekjes, dus die zitten wel goedquote:Op zondag 31 december 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah oké, dat er iemand in huis is scheelt wel.
quote:Op zondag 31 december 2023 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, het was prima buiten tot we ons stukje straat weer in liepen, een stortbui met windkracht 6 vol tegen. Ik ben doorweekt, Symph wacht de rest van de bui wel hiernaast af (ik ga vanwege de katten nooit mee naar binnen)
Vuurwerk was bij de uitgang van de wijk, dus we zijn de andere kant op gelopen. Geen andere honden, vuurwerk redelijk op afstand, stel oudere pubers op de fiets op weg naar een feestje wenste ons een fijne jaarwisseling, ging gelukkig prima.quote:Op zondag 31 december 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hier is het droog nu en lijkt het ook redelijk droog te blijven tot middernacht. Dapper hoor om buiten te gaan lopen!
Ik vind het al eng om de tuin in te gaan.
Jij, je familie en uiteraard ook de kabouters ook een beter jaar gewenst!quote:Op zondag 31 december 2023 22:39 schreef Amsel het volgende:
Fijne jaarwisseling lieve mensen
Ik was net met de grootste kabouter in beeld op zo'n scherm in het Top 2000 Café![]()
Jullie ookquote:Op zondag 31 december 2023 22:39 schreef Amsel het volgende:
Fijne jaarwisseling lieve mensen
Ik was net met de grootste kabouter in beeld op zo'n scherm in het Top 2000 Café![]()
U2quote:Op maandag 1 januari 2024 00:37 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu echt, allemaal de allerbeste wensen voor 2024!
it selde foar dyquote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:42 schreef Fogel het volgende:
Gelukkig 2024 toegewenst
Veel slechter dan 23 zal het vast niet worden.
Jullie hebben je portie wel gehad zegquote:Op maandag 1 januari 2024 00:42 schreef Fogel het volgende:
Gelukkig 2024 toegewenst
Veel slechter dan 23 zal het vast niet worden.
Jij ook en heel fijn 2024 toegewenst! Volgend jaar jouw band in de top2000?quote:Op maandag 1 januari 2024 02:12 schreef DJ11 het volgende:
Goedenacht
Ik wens alle Radio 49-luisteraars, collega-DJ's, topicbezoekers, familieleden, vrienden en bekenden een goed, gezond en gelukkig 2024.
Eensgelijks Meltingquote:Op maandag 1 januari 2024 09:10 schreef Melting het volgende:
Ik wens jullie allemaal een gelukkig maar vooral gezond 2024!
Goedemorgen aRd.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
Allemaal een prettig 2024 toegewenst in goede gezondheid.
Jij ook anotherRandomdude!quote:Op maandag 1 januari 2024 09:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
Allemaal een prettig 2024 toegewenst in goede gezondheid.
Gelukkig maar, dat zou heel onhandig zijn.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:27 schreef Melting het volgende:
Een toepasselijk gedichtje voor het nieuwe jaar:
Cobra
'Van harte welkom in 2024, beste mensen,
doch voor ik begin en dat spijt me zeer
Ik kan jullie een gelukkig nieuwjaar wensen,
maar een hand geven lukt niet meer.'
Gelukkig geldt dit niet voor mezelf.
Ik zag er al heel veel filmpjes over voorbij komenquote:
Ja, mijn zoon en ik kopen ook altijd allebei een staatslot en maken dan plannen voor wat we met het geld gaan doen. Waarop mijn zoon meestal tot de conclusie komt dat hij het niet nodig heeft en ik alleen maar kan bedenken wat we er niet mee zouden doenquote:Op maandag 1 januari 2024 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had als bedankje een half oudejaarslot gekregen en hij heeft ¤5 gewonnen. Bij een prijs vanaf 1 miljoen zou hij stoppen met werken, bij de hoofdprijs zouden we samen met de buren gaan verhuizen.
Hier ook een tientje. Dus eigenlijk -20 euro. Had toch de moeite moeten nemen om naar die geluksmakelaar te fietsen hier in Zwolle.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:42 schreef livelink het volgende:
Ik had ¤ 60 euro (dus zowaar zelfs een klein beetje winst) en mijn zoon ¤ 10 euro. Dus onze niet-plannen gaan weer een tijd in de koelkast.
Jij ook de beste wensen...quote:Op maandag 1 januari 2024 14:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier ook een tientje. Dus eigenlijk -20 euro. Had toch de moeite moeten nemen om naar die geluksmakelaar te fietsen hier in Zwolle.
Mozes kriebel…quote:Op maandag 1 januari 2024 17:12 schreef livelink het volgende:
Ah, gemist. Ik was toen het droog werd toch nog gaan wandelen. Mooi een weggetje gepakt naar de Lek en het weggetje zelf was net niet overstroomd (het klotste tegen de rand aan aan twee kanten). Het was mooi, net alsof je door de rivier liep. En het werd pas rond 17.00 donker
Jij ook een heel goed 2024 gewenst, OscarMopperkontquote:
Inderdaad Tjoent, overdreven vroeg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:18 schreef Tjoent het volgende:
Wat een overdreven vroeg tijdstip weer, Melting![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Tjoent doet niet aan verplichtingenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad Tjoent, overdreven vroeg.
Maar ja..... de plicht roept. Bij jou ook?
Jij ook een gelukkig nieuwjaar.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Tjoent doet niet aan verplichtingen![]()
Nee, ik was uitgeslapen. Dus kan nu m'n bed verkopen.
Jij ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 05:33 schreef Tjoent het volgende:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks![]()
Werk ze
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:02 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Tjoent en Melting.
Tjoent, mysterieuze vrouw![]()
Ik wens je een heel goed 2024, maar dat gaat vast lukken zonder al die verplichtingen
quote:
Goedemiddag dame en heer.quote:
Goed nieuws dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed! Druk![]()
En hoe gaat het met Melting?
Aiquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed nieuws dus.
Hier gaat het ook goed hoor. Alleen morgen een crematie, dat is minder.
En ben die regen wel een beetje beu.quote:
Ik denk dat heel Nederland het met je eens isquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En ben die regen wel een beetje beu.
Gelukkig wordt het na deze week beter.
Yes..... Melting for president!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Nederland het met je eens is
Die zijn altijd welkom.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]Let's go!
Nog een campagne leider nodig?
Ik zal m'n CV wel even meesturenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn altijd welkom.
Ik zie je sollicitatie wel verschijnen.
Succes! Ze waren in ieder geval op de afgesproken tijd.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vroeg op, want de tegels voor de badkamer, die gisteren al vrijwel geheel gestript is, kwamen tussen 7 en 9 uur.
Ze zijn net geleverd…
Oh je hebt de hele dag in de sloopherrie gezeten zeker?quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vroeg op, want de tegels voor de badkamer, die gisteren al vrijwel geheel gestript is, kwamen tussen 7 en 9 uur.
Ze zijn net geleverd…
Oordoppen in, muziek aan en een beetje privé klussen gedaan achter de laptop.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh je hebt de hele dag in de sloopherrie gezeten zeker?![]()
Zijn de juiste tegels geleverd?
Jawel, hoewel er wel wat vuilnis in de wijk lag.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Iedereen de storm zonder schade doorstaan? Hier ligt een tuinstoel in de heg en bij de buurman is de dakbedekking van zijn overkapping deels losgewaaid. Symph gaat zo nog even een inspectierondje doen, maar ik verwacht niks geks
Goedemorgen Melting.quote:
Geniet ervan en gefeliciteerd nog!quote:Op donderdag 4 januari 2024 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik kan vanavond niet luisteren, want ik ga uit eten met mijn dochter en mijn ouders nog ter ere van mijn dochters verjaardag 2 januari.
Dat is natuurlijk ook heel leuk. Veel plezier vanavond.quote:Op donderdag 4 januari 2024 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik kan vanavond niet luisteren, want ik ga uit eten met mijn dochter en mijn ouders nog ter ere van mijn dochters verjaardag 2 januari.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan, want dit is wel heel erg
quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap best dat die bruiloft niet is doorgegaan
quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Christopher Cross Ride like the wind
Oh ja..... ik dacht dat ik al veel vrije dagen had, maar als je op school werkt, is het nog erger.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, kerstvakantie is 2 weken
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja..... ik dacht dat ik al veel vrije dagen had, maar als je op school werkt, is het nog erger.
Maar jullie hebben 2 weken Kerst, voorjaar nog 2 weken, in de herfst nog een week, en dan in de zomer nog 6 weken toch?quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was dat maar waar.
Ik heb net zoveel vrije dagen als ieder ander. Alle andere vakantiedagen zijn tijd voor tijd en dus een sigaar uit eigen doos. ( we werken dus bijna in dezelfde branche)
Hij werkt standaard 40 uur per week (bij fulltime werken)en krijgt er 36 uitbetaald, de 4 extra uren neem je dan gedwongen op in de schoolvakantiesquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar jullie hebben 2 weken Kerst, voorjaar nog 2 weken, in de herfst nog een week, en dan in de zomer nog 6 weken toch?
Ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij werkt standaard 40 uur per week (bij fulltime werken)en krijgt er 36 uitbetaald, de 4 extra uren neem je dan gedwongen op in de schoolvakanties
Dat is wel een nadeel ja.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt dus ook nooit buiten de schoolvakanties op vakantie, dat vind ik wel eens een nadeel
quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Foreigner Waiting for a girl like a you
quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
The Rembrandts I’ll be there for you
Ik heb nog nooit 1 aflevering gezien.quote:
Ik zag zeker anderhalve week gewoon winterweer met kou en zonquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:37 schreef Melting het volgende:
Morgen wordt het al minder, maar daarna gelukkig even geen neerslag.
Kou is ook niets, maar nog beter dan die regen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag zeker anderhalve week gewoon winterweer met kou en zon
Goeie vraag, ik had ze ooit allemaal op video, ik denk iets van 9 of 10 seizoenen. Ze worden nog steeds herhaald op Comedy Centralquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 aflevering gezien.
Hoeveel seizoenen heeft die serie inmiddels?
Ah..... maar er worden geen nieuwe seizoenen meer van gemaakt, toch?quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik had ze ooit allemaal op video, ik denk iets van 9 of 10 seizoenen. Ze worden nog steeds herhaald op Comedy Central
Ik had het ook nooit gezien, maar ik ben zo blij dat ik het inmiddels wel zo goed als helemaal heb gezien.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 aflevering gezien.
Hoeveel seizoenen heeft die serie inmiddels?
Nee, al 20 jaar geleden gestoptquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... maar er worden geen nieuwe seizoenen meer van gemaakt, toch?
quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, al 20 jaar geleden gestopt
Brabant he?quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo lang geleden al?
Ik loop echt achter.
Die kunnen ze goed gebruiken bij het IJsselmeer.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kunnen ze goed gebruiken bij het IJsselmeer.
Nothing rhymed Gilbert O Sullivan
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:05 schreef Symphonic het volgende:
Sniff and wat tranen - bestuurdersstoel
Zou dit de inspiratie zijn geweest voor de damesfietszadelruiker?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:05 schreef Symphonic het volgende:
Sniff and wat tranen - bestuurdersstoel
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou dit de inspiratie zijn geweest voor de damesfietszadelruiker?
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou dit de inspiratie zijn geweest voor de damesfietszadelruiker?
Was Henk daar ook op bezoek?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:09 schreef Fogel het volgende:
Het is hier maar -15, goed te doen.
Gister -13 en idioot veel wind, dat was niet grappig meer.
Geen idee. In het zuiden was het wel een teringzooi met een meter sneeuw. Zijn ze daar niet gewend. In het noorden noemen ze dat dinsdag.quote:
Dat lijkt me heel naar (en gevaarlijk)quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:09 schreef Fogel het volgende:
Het is hier maar -15, goed te doen.
Gister -13 en idioot veel wind, dat was niet grappig meer.
Watjes!quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee. In het zuiden was het wel een teringzooi met een meter sneeuw. Zijn ze daar niet gewend. In het noorden noemen ze dat dinsdag.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee. In het zuiden was het wel een teringzooi met een meter sneeuw. Zijn ze daar niet gewend. In het noorden noemen ze dat dinsdag.
Ha, dat kan hier niet, we hebben geen snelwegenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel naar (en gevaarlijk)
In Zweden is het echt een puinzooi.
Staan al dagen auto’s en vrachtwagens vast op snelwegen.
Hebben jullie alleen langzaamaanwegen?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ha, dat kan hier niet, we hebben geen snelwegen
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ha, dat kan hier niet, we hebben geen snelwegen
Ken je die golvenliniaal van de basisschool nog? Zo’n dingen plannen ze hier de wegen mee lijkt hetquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jullie alleen langzaamaanwegen?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ken je die golvenliniaal van de basisschool nog? Zo’n dingen plannen ze hier de wegen mee lijkt het
Al lijken ze laatste jaren ook de rechte te gebruiken soms.
De meeste wegen zijn 50 of 80, sommige stukken 100 of de verduizelende snelheid van 110… maar dan moet je uiterard ook flink tol dokken.
O jeequote:Op donderdag 4 januari 2024 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Zit met de buurvrouw in het ziekenhuis.
Ze is van de trap gevallen en heeft een snee in haar hoofd.
Duurt lang…
Ai..... dat klinkt niet goed.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Duurt lang…
He getsie. Hopelijk verder geen breuken of andere schadequote:Op donderdag 4 januari 2024 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Duurt lang…
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Everly Brothers Wake-up little Susie
Ze krijgt nu een CT scan…quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He getsie. Hopelijk verder geen breuken of andere schade
Je vond 1 keer niet genoeg?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:33 schreef Fogel het volgende:
Leuke stad overigens. Twee keer geweest vorig jaar.
Nee.quote:
Daar hebben ze vast meerdere van daar. Maar hoezo?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zolang je het Hilton maar vermijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Die single heb ik helemaal grijs gedraaid.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast meerdere van daar. Maar hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Willem heeft er geen zin in blijkbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:38 schreef MadMaster het volgende:
Test…
[soundcloud]https://on.soundcloud.com/WdJD2[/soundcloud]
[soundcloud]http://soundcloud.com/nationalanthems/het-wilhelmus[/soundcloud]
[soundcloud]https://soundcloud.com/nationalanthems/het-wilhelmus[/soundcloud]
Da’s een goed uitgevoerd idee. Rustig aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:58 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
Slecht geslapen, om 08.15 het bed uit gerold om om 08.30 te gaan werken en om 10.30 besloten om de boel de boel te laten en lekker de rest van de dag vrij te nemen
Oh ja, dat doet me weer herinneren dat ik daar een account heb en afspeellijsten met nummers die ik nergens anders kon vindenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:38 schreef MadMaster het volgende:
Test…
[soundcloud]https://on.soundcloud.com/WdJD2[/soundcloud]
[soundcloud]http://soundcloud.com/nationalanthems/het-wilhelmus[/soundcloud]
[soundcloud]https://soundcloud.com/nationalanthems/het-wilhelmus[/soundcloud]
Voor mij is het toch echt bedtijdquote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoe later op de avond, hoe gekker het volk.
De stream gaat zo aan...
Ik probeer juist wakker te blijven...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor mij is het toch echt bedtijd
Waarom probeer je wakker te blijven?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer juist wakker te blijven...
Dan slaap ik wat langer door morgenochtend, hoop ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom probeer je wakker te blijven?
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan slaap ik wat langer door morgenochtend, hoop ik.
Ben de hele week al vroeg op, vanwege de bouwlieden.
Ik heb niet veel slaap nodig, maar ik wil morgen even wat langer op bed blijven liggen...
En dan mar afwachten of het werkt.quote:
Ik hoop voor je van niet. Ik ga nu echter wel naar bed en ik ben ervan overtuigd dat ik morgen niet om 06.00 naast mijn bed sta. Ik moet wat bijslapen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan mar afwachten of het werkt.
Het kan ook zo zijn dat ik morgen ook om 6.00u naast mijn bed sta...
Welterusten!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop voor je van niet. Ik ga nu echter wel naar bed en ik ben ervan overtuigd dat ik morgen niet om 06.00 naast mijn bed sta. Ik moet wat bijslapen.
Dank je wel voor de muziek en succes met je wakker-blijven-en-uitslapen-missie!
Die is sinds donderdagavond rond 22.00u weer thuis met een mooie witte tulband op haar hoofd.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het met de buuf van MadMaster afgelopen?
Misschien straks nog even een dutje doen.quote:
Nee, ik had misschien beter 'uitslaapsessie' kunnen schrijven.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien straks nog even een dutje doen.
Nee, eigenlijk niet. Behalve overdag poetsen, en wassen en vanavond draaien dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Nog plannen voor dit weekend?
Ah oké, ja poetsen en wassen is een noodzakelijk kwaad, daar zal ik zelf ook nog wel mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Behalve overdag poetsen, en wassen en vanavond draaien dan.
Jij wel?
Goedemorgen Symph.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah oké, ja poetsen en wassen is een noodzakelijk kwaad, daar zal ik zelf ook nog wel mee bezig zijn.
Voor de rest niet echt plannen nee![]()
Maar is ook niet erg, rustig aan is prima voor het eerste weekend van het nieuwe jaar.
quote:
Ik heb gisterenmiddag ook wel gewandeld, maar wel echt heel natgeregend. Voor vandaag weet ik nog niet helemaal wat ik ga doen eigenlijk. In ieder geval het konijnenhok schoonmaken nu het eindelijk droog is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus weer de paden op de lanen in?
Het is wel fris, dus een goede jas aan dan.
Daar zal Flappie ook wel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gisterenmiddag ook wel gewandeld, maar wel echt heel natgeregend. Voor vandaag weet ik nog niet helemaal wat ik ga doen eigenlijk. In ieder geval het konijnenhok schoonmaken nu het eindelijk droog is.
Nou inderdaad. Het arme beestje heeft een zware tijd achter de rug. Al het vuurwerk en dan ook nog de hele tijd regen. Maar om een of andere reden heb ik een onverwoestbaar konijn. Hoogbejaard, maar hij overleeft alles en iedereen en is alweer vrolijk rond aan het huppelen buiten nu het droog is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zal Flappie ook wel blij mee zijn.
Wel fijn dat het een overlever is..... doe je niet alle moeite voor niets.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het arme beestje heeft een zware tijd achter de rug. Al het vuurwerk en dan ook nog de hele tijd regen. Maar om een of andere reden heb ik een onverwoestbaar konijn. Hoogbejaard, maar hij overleeft alles en iedereen en is alweer vrolijk rond aan het huppelen buiten nu het droog is.
Ze hebben hem uit de bek van een jachthond gered en hij is daardoor zijn oog kwijt. Daarna is hij vanuit de opvang bij ons gekomen. Het feit dat hij dat al had overleefd was waarschijnlijk een teken van zijn kracht en levensmoed. Normaal zijn konijnen nogal fatalistische beestjes. Als het even tegenzit geven ze het direct op![]()
Ik heb de uitzondering te pakken, lijkt het. Maar zoals het er nu naar uitziet is het ook wel mijn laatste konijn. Ik wil echt stoppen met huisdieren. Alleen weet ik niet of ik dat ook daadwerkelijk ga volhouden.
Ja, maar word ik vrolijk om naar de wormen te kijken? Je hebt echt niks aan konijnen. Je kunt ze niet oppakken en knuffelen, maar ik word er gewoon zo blij van om naar ze te kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Neem een wormenbak. Toch huisdieren en als het eenmaal goed op gang is kun je ze weken verwaarlozen, zolang hun hotel maar een beetje beschut staat (lees: bij ons in de schuur)
Het is wel een verantwoordelijkheid, ja. En het beperkt je in je doen en laten. Je moet altijd rekening houden met huisdieren. En zeker als ze ziek zijn kost het ook een hoop geld. Er zijn veel redenen waarom ik geen dieren meer wil, maar het geeft ook gezelligheid. En dat is de reden waarom ik wellicht weer overstag zal gaan. Maar voorlopig heb ik nog dit konijn en nog een kat. Beiden bejaard, maar het lijkt er niet op dat ze elk moment dood gaan, dus ik heb nog even om te twijfelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word vooral blij van het werk dat de wormen doen,maar je kunt natuurlijk het deksel optillen en ze misschien wel zien krioelen als ze niet meteen de donkere diepte in duiken, maar vergelijkbaar met een konijn is het niet nee
Na die week hondjes uitlaten enzo weet Symph weer waarom hij geen huisdieren meer heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |