En als je er nou iets troebels ingiet?quote:
Heerlijkquote:Op zondag 31 december 2023 01:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Dan koop je een ticket voor het cafe.
Draait echoes tijdens dat uur.
Ik heb al enkele posters bezig gezien de afgelopen dagenquote:Op zondag 31 december 2023 01:15 schreef Koen66 het volgende:
als je onzin typt kan er in 4 minuten een topic vol
goed glas wel danquote:Op zondag 31 december 2023 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
Er passen wel 2 á 3 normale shotjes in mijn shotglas.
Dat is klinken met van Inkelquote:Op zondag 31 december 2023 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
Er passen wel 2 á 3 normale shotjes in mijn shotglas.
Dit is nog relatief primetime. Meestal staat het echt om 4 uur 's nachts.quote:Op zondag 31 december 2023 01:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jep. Was best wel episch, toen kwam Echoes ook echt primetime
Ja echt een feestnummer johquote:
Je weet dat dat kan gebeuren rond deze uren.quote:Op zondag 31 december 2023 01:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Dan koop je een ticket voor het cafe.
Draait echoes tijdens dat uur.
Snap ik, ze komen nu niet op tv in hun narcistische epicentrumquote:Op zondag 31 december 2023 01:15 schreef mario390 het volgende:
ik denk dat niet alle mensen
in cafe nu blij zijn
WALZ IN 1 TEUGquote:
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 31 december 2023 01:17 schreef houdjemond het volgende:
Wat is dit. Ik wil nu ook vies vet vreten.
Er word hier louter kwaliteit gepostquote:Op zondag 31 december 2023 01:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb al enkele posters bezig gezien de afgelopen dagen
11 bedoel je.quote:
Heerlijk wat mij betreftquote:Op zondag 31 december 2023 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Daar spelen ze al gauw nummers van 15 á 20 minuten.
Cafépubliek moet niet janken, ze komen voor de muziek en als ze niet voor de muziek komen zijn ze gewoon zielige hypocrieten.quote:
Ja, dat zeg ik, lastig.quote:
cafepubliek wil alleen maar op tvquote:Op zondag 31 december 2023 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Cafépubliek moet niet janken, ze komen voor de muziek en als ze niet voor de muziek komen zijn ze gewoon zielige hypocrieten.
Of zijn er ook hele kleine kinderen aanwezig doordat papa en mama strontirritant zijn en hun vervelende kinderen aan iedereen opdringen?
Heb je 2FA aan staan?quote:Op zondag 31 december 2023 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
Lekker dan, gmail verdachte activiteit gevonden.
Hopelijk is die klote hacker niet weer bezig.
Staat eerder in dit topique.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vind Eclipse / Brain Damage overigens wel echt misschien beter dan Echoes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |