Ik had FM 3x in mijn lijst, dus sorry.quote:Op zondag 31 december 2023 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
sow wel echt veel FM vandaag (en vannacht)
Deze hier op 5 denk ik, na The Chain, Gold Dust Woman, Go Your Own Way en Oh Wellquote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is zo fijn
Misschien wel de beste van Fleetwood Mac, hoewel er een aantal dicht bij elkaar staan voor mij.
Ik klaag niet hoorquote:Op zondag 31 december 2023 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had FM 3x in mijn lijst, dus sorry.
Kan ik begrijpen.quote:Op zondag 31 december 2023 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee. een keer geweest in m'n leven en zelfs met gehoorbescherming te hard. En dan nog mensen die niets in hadden ik begreep dat niet.quote:
Zul je mij niet over horenquote:Op zondag 31 december 2023 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe kan So Afraid daar niet bij staan?quote:Op zondag 31 december 2023 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze hier op 5 denk ik, na The Chain, Gold Dust Woman, Go Your Own Way en Oh Well
quote:Op zondag 31 december 2023 00:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel of niet hebben, wat is het nou?
2x per jaar is voor mij genoeg hier.quote:Op zondag 31 december 2023 00:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee. een keer geweest in m'n leven en zelfs met gehoorbescherming te hard. En dan nog mensen die niets in hadden ik begreep dat niet.
Bij mij staan Landslide, Sara, Everywhere en Go Your Own Way dicht bij elkaar.quote:Op zondag 31 december 2023 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze hier op 5 denk ik, na The Chain, Gold Dust Woman, Go Your Own Way en Oh Well
Omdat ik liever een nummer van iemand in de lijst heb die naast een tof karakter ook gewoon openstaat voor iets randoms als een geslaagde en gewaagde poging van Du Hasst op de radio.quote:
Bedankt Bertquote:Op zondag 31 december 2023 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"That's the question"
3FM dus?quote:Op zondag 31 december 2023 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |