Final Baggerwalsje!quote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
Is er nog een mod aanwezig die "FB:" uit de TT kan verwijderen
Terecht welquote:Op zondag 31 december 2023 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
sow wel echt veel FM vandaag (en vannacht)
Ik ga er wel oprecht een actie voor starten - elke stem op Bauer is een mogelijke stem minder op Schuitmaker. En 'waarom een engel bewaren als sterren aan de hemel staan'?quote:
de natte droom van elke tiener in de 70squote:Op zondag 31 december 2023 00:47 schreef Isorden het volgende:
Op dit nummer doet Christine McVie Nicks
De rest van de band op Lindsey na ook trouwens
Jaar of 4 terug ofzo dat ik ineens FM opmerkte en hoeveel lekkere nummers ze wel niet hebben. Genot.quote:Op zondag 31 december 2023 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
Zie vorige TT.quote:
Wel of niet hebben, wat is het nou?quote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaar of 4 terug ofzo dat ik ineens FM opmerkte en hoeveel lekkere nummers ze wel niet hebben. Genot.
Waarom beiden gewoon nietquote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga er wel oprecht een actie voor starten - elke stem op Bauer is een mogelijke stem minder op Schuitmaker. En 'waarom een engel bewaren als sterren aan de hemel staan'?
Komen er nog 4 volgens mij, maar die zullen wel boven alle Bankzitters staanquote:Op zondag 31 december 2023 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
Overblijfsel van vorige deel: toen speelde Freebird en hadden we het in het deel ervoor over Frans Bauer en dat ik 'm eigenlijk in 2024 terug de Top 2000 in wil krijgen.quote:
Ja, zo ging dat bij mij ook een beetje. Ze vielen me steeds meer op en nu zijn ze wel in mijn top 5 favo artiesten in de lijst denk ik.quote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaar of 4 terug ofzo dat ik ineens FM opmerkte en hoeveel lekkere nummers ze wel niet hebben. Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |