Ik denk dat je het dan ook wel meegemaakt moest hebben. Ik bestond toen nog niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een tijdcapsule; einde koude oorlog, hoop op een betere toekomst, etc. Blijft een mooi nummer.
Oh op die manier, dacht dat die wel in hetzelfde topic vielenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het topic waarin Engelbewaarder werd gespeeld was sneller dicht dan die van Angel of Death.
Dat zal een minuut of 5 zijn geweest. Op FOK! zelf was er ooit een recordtopic, die sloot in een minuut ofzo. Tijdens Serious Request in 2008/9 ofzo heb ik zelf wel topics meegemaakt die in 4 minuten sloten.quote:
voor mijn gevoel zijn de 90s nog 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nog steeds het gevoel hebben dat de 90's pas net voorbij zijn
is het en weetstrijd hoe strakssquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het topic waarin Engelbewaarder werd gespeeld was sneller dicht dan die van Angel of Death.
Doe is niet zo eng. in 2058 word ik 68, dan ben ik bijna net zo oud als mn pa nuquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Over 24 uur ligt 1990 net zo dicht bij 2024 als 2058.
Ach dat dagje meer of minderquote:
Kuitenbrouwer hooligans.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eens, dat maakt de lijst uniek.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat vind ik juist altijd leuk aan de top 2000.
dit doet mij dus helemaal nietsquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Over 24 uur ligt 1990 net zo dicht bij 2024 als 2058.
quote:
Dit was reeds besprokenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik liet zojuist ook een Wind of Change
Maak je geen zorgen, vanaf nu gaat het weer rustiger wordenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
is het en weetstrijd hoe strakss
gaat en Topic?
Lekker luisternummer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een tijdcapsule; einde koude oorlog, hoop op een betere toekomst, etc. Blijft een mooi nummer.
Ja maar wij zijn dus de children of tomorrowquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan ook wel meegemaakt moest hebben. Ik bestond toen nog niet.
Die solo is nog wel lekker trouwens.
Het origineel van TFF is beterquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bij een keuze Wind of Change doe maar Change. En dan de versie van Big Thief
dat maakt veel verschil... als je 1980 44 jaar geleden zou noemen zou ik mn leeftijd niet meer om kunnen draaien... naja kan wel maar helpt nietquote:
Al besproken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kleingeld gegeten?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap qua sentiment wel dat ie zo hoog staat overigens. Maar ik mis dan echt zoveel andere scorpions platenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn dus de children of tomorrow
2 jaar erna ben ik geboren.
Oh wauw, maar dan waren er vast ook nog veel meer mensen actief?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zal een minuut of 5 zijn geweest. Op FOK! zelf was er ooit een recordtopic, die sloot in een minuut ofzo. Tijdens Serious Request in 2008/9 ofzo heb ik zelf wel topics meegemaakt die in 4 minuten sloten.
Geil hoorquote:
Mja zo is het leven, Everybody Hurtsquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat maakt veel verschil... als je 1980 44 jaar geleden zou noemen zou ik mn leeftijd niet meer om kunnen draaien... naja kan wel maar helpt niet
Niet die uit Greasequote:
"Een rosse om op te crossen" of "een rooie om in te knooie" zoals een Belgisch Limburgse collega me ooit eens wist te vertellen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rossig is altijd +1. Of zoals ze in Vlaanderen zeggen: ros bloed poept goed
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Als je je kut voelt, er zijn veeeel betere nummers
jah ik heb ook een week van nationale rouw al gehad om 43quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zo is het leven, Everybody Hurts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |