Voor 1 topic op FOK!? Of in deze reeks?quote:
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Engelbewaarder heeft gewonnen van Angel of Death. Gefeliciteerd wansmaak.
Fly To The Rainbow, Sails of Charon, etc. Maar oke, die komen er toch nooit in.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:48 schreef Zorro het volgende:
Een van de misnte van The Scorpions en dat staat dan hier.
Waar is Still Loving You, Rock You Like A Hurricane, Speedy's Coming en zulks?
Hello Josephine niet te vergetenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:48 schreef Zorro het volgende:
Een van de minste van The Scorpions en dat staat dan hier.
Waar is Still Loving You, Rock You Like A Hurricane, Speedy's Coming en zulks?
En Engelbewaarderquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sorry, er moest plaats gemaakt worden voor de zoveelste Blof S&F of Mumford & Banjo
Het is ook best logisch.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef 4-elements het volgende:
Wind of change, stukje jeugdsentiment. Koppel het altijd aan de Val van de muur somehow.
Deze reeks?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor 1 topic op FOK!? Of in deze reeks?
Iedereen moest zijn walging uitsprekenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Engelbewaarder heeft gewonnen van Angel of Death. Gefeliciteerd wansmaak.
Rossig is altijd +1. Of zoals ze in Vlaanderen zeggen: ros bloed poept goedquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit is een normale vraag. 24, rossig, ...goeie vraag.
[..]
Dit is niet normaal. En met déze Lapo dacht ik, stik erin, kaap en I'm nót sorry![]()
Jaquote:
Oke man. Maar wat is haar twitchkanaal dan?quote:
Het topic waarin Engelbewaarder werd gespeeld was sneller dicht dan die van Angel of Death.quote:
Dat vind ik juist altijd leuk aan de top 2000.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind dit uur wel een beetje te veel alle kanten uit schieten. En niet alle fijne kanten
Ik vind dit wel een beetje een tijdcapsule; einde koude oorlog, hoop op een betere toekomst, etc. Blijft een mooi nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:47 schreef MTheBassman het volgende:
Scorpions heeft echt zoveel betere dan deze maar afijn
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hello Josephine niet te vergeten
Nog steeds het gevoel hebben dat de 90's pas net voorbij zijnquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb altijd het idee dat deze plaat veel ouder is dan 1990, al is dat inmiddels ook alweer 34 jaar geleden
Confronterend dit.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb altijd het idee dat deze plaat veel ouder is dan 1990, al is dat inmiddels ook alweer 34 jaar geleden
Omdat het daar ook over gaat ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef 4-elements het volgende:
Wind of change, stukje jeugdsentiment. Koppel het altijd aan de Val van de muur somehow.
Over 24 uur ligt 1990 net zo dicht bij 2024 als 2058.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef LTVDK het volgende:
33 nog officieel....quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |