SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik zag haar afgelopen week nog toen bij m'n ouders de grote show van Helène Fischer aan stond. Daar trad ze op met dit nummer, Nena. 99 Luftballons.
Viel best mee hoor. Aantal leuke artiesten erbij, o.a. Simple Minds.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Arme Elfje, de Helene Fischershow moeten doorstaan
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Aretha Franklin & Geaorge Michael - I Knew You Where Waiting
Heel begrijpelijk dan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:03 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik was er even tussenuit. Mijn zoon is ziek en had wat aandacht nodig.
Ja, komt wel goed denk ik. Hij gaat nu in bad met een grote pot thee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dan.
Beterschap met je zoon.
Als hij de waterkoker maar eerst even uit het stopcontact trekt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed denk ik. Hij gaat nu in bad met een grote pot thee.
Grapjas.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als hij de waterkoker maar eerst even uit het stopcontact trekt.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:13 schreef livelink het volgende:
Dooby Brothers - What a fool believes
Ik wou net zeggen: je stopt vroeg vanavondquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:15 schreef Melting het volgende:
Nee, het is nog geen tijd..... niet de hoogste tijd!
Ja, dat las ik dus pas nadat ik het getypt had.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:15 schreef Melting het volgende:
Nee, het is nog geen tijd..... niet de hoogste tijd!
Echt wel. Hij was gewoon zo bezopen bij de opname van deze versie dat -ie onverstaanbaar Frans begon te zingenquote:
Toch Adamo. Ik twijfelde, maar had dat niet moeten doenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:17 schreef livelink het volgende:
In mijn rechteroor hoor ik nu de hele tijd het alarm dat mijn koelkast ook maakt als die te lang open staat.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt wel. Hij was gewoon zo bezopen bij de opname van deze versie dat -ie onverstaanbaar Frans begon te zingen
Ik ging ook al bijna kijken bij de koelkastquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:17 schreef livelink het volgende:
In mijn rechteroor hoor ik nu de hele tijd het alarm dat mijn koelkast ook maakt als die te lang open staat.
Wat vreemd.....quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Die app werkt niet goed met de VPN verbinding die ik heb.
Via de website krijg ik de boel helemaal niet aan de praat…
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
En konden ze er iets van?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM was gisteren met een vriendin en hun beide moeders naar een concert van 3 Elvis nadoeners. Duurde tot bijna middernacht…
Hier werkt dat vlekkeloosquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Steeds meer partijen checken op VPN's en blokkeren dan de apps e.d.quote:
Toch niet Bouke?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM was gisteren met een vriendin en hun beide moeders naar een concert van 3 Elvis nadoeners. Duurde tot bijna middernacht…
Mmm..... binnenkort nog eens checken dan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Steeds meer partijen checken op VPN's en blokkeren dan de apps e.d.
Nu heb ik de VPN uitgezet en werkt de app wel goed…
Ja, ik kreeg tussendoor filmpjes toegestuurd en het klonk goed.quote:
quote:
Doe dat nou niet..... straks hoort livelink geen 1 nummer meer normaal.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga met Sander naar Mimi toe. Luilak hang je jas op, ga naar de regenboog. Hiep hiep, hoera
Ik ga daar naartoe in maart dacht ik. Maar heb zelf niet naar dat programma gekeken en weet dus ook niet hoe hij is.. Mijn vriendin wilde er heel graag heen en ik ga mee. Ben benieuwd dan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch niet Bouke?
Ik kan echt niet luisteren naar die man
Zomer in Zaandamquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga met Sander naar Mimi toe. Luilak hang je jas op, ga naar de regenboog. Hiep hiep, hoera
Nee, dit: https://www.philhaarlem.n(...)l/one-night-in-vegasquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch niet Bouke?
Ik kan echt niet luisteren naar die man
Kijk, een echte fan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze cd-single heb ikEn ook de remix cd-single
![]()
En ook de opvolger
![]()
![]()
en het album
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem way too much.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga daar naartoe in maart dacht ik. Maar heb zelf niet naar dat programma gekeken en weet dus ook niet hoe hij is.. Mijn vriendin wilde er heel graag heen en ik ga mee. Ben benieuwd dan.
Ik ga het meemaken. Heb er toch wel zin in.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind way too much.
Ja hij kan het, maar het vreet zoveel energie dat ik geen greintje energie overhoud om er iets bij te voelen.
Niet mijn ding dus. Ben wel bij Starman geweest (de Bowie band uit hetzelfde seizoen en dat was echt zooo gaaf![]()
)
Mw. MM was vorig jaar wel enthousiast.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken. Heb er toch wel zin in.
Ik snap ook wel dat mensen dat geweldig vinden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken. Heb er toch wel zin in.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
Stemplaatgenot (sorry kon het niet laten)
Tainted Love![]()
![]()
Ik had op die andere gestemd, maar het had ook deze kunnen zijnquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
Stemplaatgenot (sorry kon het niet laten)
Tainted Love![]()
![]()
Voor mij is het gewoon way over the top.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM was vorig jaar wel enthousiast.
Ik begrijp de uitleg van Symph over die energie niet, om eerlijk te zijn.
Ik heb in Memphis de meest over de top Elvis'sen gezien, maar wat doet dat met je energie?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon way over the top.
Ja, was vorig jaar (of het jaar ervoor) een mooi item in Top2000 a go go. Ze is gestorven aan kanker.quote:
West End Girls, Opportunities, Suburbia, Love Comes Quickly.... alles is mogelijk....quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken welke please plaat ik nog krijg…
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was vorig jaar (of het jaar ervoor) een mooi item in Top2000 a go go. Ze is gestorven aan kanker.
Dan zet ik de VPN weer aan…quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
West End Girls, Opportunities, Suburbia, Love Comes Quickly.... alles is mogelijk....
Bah.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
Goede kennis van me is de dag voor kerst gestorven.
Begin het jaar goed met op 3 januari een crematie.
Dat is minder. Sterkte.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:35 schreef livelink het volgende:
We zitten in het top2000-hoekje volgens mij.
Het Goede Doel - België
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
He nee, wat een triest nieuwsquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
Mijn Kriek is alweer op. 3,50 opgedronken.quote:
Dat heb je snel gedaan!quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn Kriek is alweer op. 3,50 opgedronken.
Ik heb hier een setje van drie bieren van een brouwerij uit de regio. Maar die moet ik eerst nog een poosje in de koelkast leggen. Ik heb nog een hefe weizen, een dubbel en een winterbock liggen. Ik ga zo eens kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn Kriek is alweer op. 3,50 opgedronken.
Welke brouwerij is het?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb hier een setje van drie bieren van een brouwerij uit de regio. Maar die moet ik eerst nog een poosje in de koelkast leggen. Ik heb nog een hefe weizen, een dubbel en een winterbock liggen. Ik ga zo eens kijken.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
Maar ik heb een 'bevordering' gekregen op mijn werk en ga zo'n 1,5 schaal omhoog![]()
* MadMaster is flabbergasted…quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
Maar ik heb een 'bevordering' gekregen op mijn werk en ga zo'n 1,5 schaal omhoog![]()
Die vraag was aan DJ11.quote:
Ja, ik ook. Werd me verteld tijdens mijn beoordelingsgesprek.quote:
Dat is fijnquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
Ja, zeker. Maar ik heb daar nu zelf ook wat meer mogelijkheden voor om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Maar het zou ook fijn zijn als de collegialiteit om je heen met 1,5 schaal omhoog gaat
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar ik heb daar nu zelf ook wat meer mogelijkheden voor om dat voor elkaar te krijgen.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de laatste Gouden Carolus Christmas maar ingeschonken.
Geen idee of ik me daar beter door ga voelen, we'll see…
Veen & Turf: https://www.veenenturf.nl/quote:
Volgens mij dik verdiendquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
Oh, volgens mij is dat zo'n zangeres waar mijn dochter in haar middelbare school tijd wel gek van was.quote:
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veen & Turf: https://www.veenenturf.nl/
'd Olde Moat is een bijzonder biertje. Ik heb nu een pakketje met ook twee andere biertjes; die ken ik nog niet.
Ik heb de laatste 8 weken het werk voor 3 man moeten doen.quote:
Nee, dat niet. Maar ik ben nu wat meer leidinggevend richting hem.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:48 schreef Melting het volgende:
Heb je nu minder met die oh-zo-fijne collega van je te maken, livelink?
Alle verloven en ziektes zijn vanaf nu ingetrokken…quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik ben nu wat meer leidinggevend richting hem.
Wraak! Wraak! WRAAK!quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik ben nu wat meer leidinggevend richting hem.
Dat is een lange periode, ja. Iedereen weer beter nu?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 8 weken het werk voor 3 man moeten doen.
Dat heb ik gered, maar het was aardig aanpoten. Met afgelopen vrijdag een flinke clash met een leverancier, die ik overigens wel 'gewonnen' heb.
Ik merk wel dat het met name geestelijk pittig was, alle aandachtsgebieden tegelijk doen.
Nu 2 weken een soort van vrij, maar dat zal ook nog wel inspannend zijn…
Ruilen we ze tegen wat biertjes hier uit de buurt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mocht ik eens naar het zuiden komen, dan kan ik wellicht wel wat meenemen
Nee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een lange periode, ja. Iedereen weer beter nu?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee.
Eentje heeft longtoestanden van de Krona overgehouden en werkt maar beperkt.
En de ander heeft een immuun ziekte, waardoor hij soms niet kan bewegen en vrijwel geheel uit de roulatie is.
Heel vervelend, maar mijn computer en telefoon zijn de komende 2 weken uit…
Verstandig wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee.
Eentje heeft longtoestanden van de Krona overgehouden en werkt maar beperkt.
En de ander heeft een immuun ziekte, waardoor hij soms niet kan bewegen en vrijwel geheel uit de roulatie is.
Heel vervelend, maar mijn computer en telefoon zijn de komende 2 weken uit…
Ook niet echt leuk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Bij ons is er nu topdrukte met een eindejaarspiek, die vooral komende week moet worden weggewerkt. Komende zaterdag wordt het overwerken. En dan hopen dat 2023 op tijd klaar is.
Het hoort erbij, er is feitelijk weinig tot niets te doen. Het is gewoon een kwestie van jezelf op een ander moment een weekje vrij gunnen.quote:
quote:
Mijn formele manager is een lamlul die geen idee heeft wat we doen en dus ook niet inziet dat we wel wat handjes extra kunnen gebruiken, ondanks dat we hem dat via de 'tussenmanager' en direct wel bij hem melden. Maar we kunnen hem altijd bellen…quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Mijn formele manager is een lamlul die geen idee heeft wat we doen en dus ook niet inziet dat we wel wat handjes extra kunnen gebruiken, ondanks dat we hem dat via de 'tussenmanager' en direct wel bij hem melden. Maar we kunnen hem altijd bellen…
Mijn beoordeling onlangs bestond uit 3 regels tekst van anderen.
Toen ik hem vroeg wat hij zelf vond en of hij nog tips had, bleef het stil.
Waarop ik hem heb bedankt voor de aankomende bonus, aangezien kennelijk alles perfect gaat.
Nu is er straks bijna niemand en zoekt 'ie het maar uit…
Jij doelt op Imca.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Mijn grote vriendin![]()
Ze is irl echt zo aardig
Samantha? Waar moet ik haar verder van kennen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Mijn grote vriendin![]()
Ze is irl echt zo aardig
Ah, dat verklaart het. Imca lijkt me ook heel aardig, ja.quote:
Dat was ook eenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik reageerde op je aanvankelijke post, maar die had je ondertussen al veranderd…
Dat is heel vervelendquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam nog een Texels Skuumkoppe tegen in de koelkast.
In het top2000-topic ging het er ook over. Het loopt nu wel allemaal door elkaar hoorquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam nog een Texels Skuumkoppe tegen in de koelkast.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kom je eigenlijk vaak op Texel? Ik ben er 3 keer geweest, het recentst afgelopen voorjaar. Was best mooi! Lekker veel Skuumkoppe gedronken.
Ik vind de Goudkuppe, Overzee IPA en de Zeebries blond het lekkerst.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
In het top2000-topic ging het er ook over. Het loopt nu wel allemaal door elkaar hoor
[..]
Wel grappig dat diegene een bezoekje aan Texel aangrijpt om Skuumkoppe te drinken. Het is echt overal in Nederland verkrijgbaar en bovendien razend populair.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
In het top2000-topic ging het er ook over. Het loopt nu wel allemaal door elkaar hoor
[..]
Ik heb ze allemaal nog nooit gedronken, maar hoor veel goede verhalen over die Skuumkoppe. Mijzelf kennende zal ik eerder voor de IPA gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind de Goudkuppe, Overzee IPA en de Zeebries blond het lekkerst.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal nog nooit gedronken, maar hoor veel goede verhalen over die Skuumkoppe. Mijzelf kennende zal ik eerder voor de IPA gaan.
Ik had nog nooit van ze gehoord tot ik R49 ontdekt had.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben een stiekeme fan van Middle of the road
Toch moet je de Skuumkoppe ook een keer proberen. Het is een heel prettig biertje, niet heel uitgesproken, maar wel erg lekker.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal nog nooit gedronken, maar hoor veel goede verhalen over die Skuumkoppe. Mijzelf kennende zal ik eerder voor de IPA gaan.
Ow, was toch wel een hitmachine destijds…quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van ze gehoord tot ik R49 ontdekt had.
Stiekem nog wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Geen spijt hoop ik?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van ze gehoord tot ik R49 ontdekt had.
Dus je hebt je kaartjes voor Ed Sheeran al gekocht?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dus je hebt je kaartjes voor Ed Sheeran al gekocht?
Nou, het blijft niet heel erg hangen moet ik zeggen. Wat mij betreft is het echt Middle of the Road.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Stiekem nog wel.
[..]
Geen spijt hoop ik?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, het blijft niet heel erg hangen moet ik zeggen. Wat mij betreft is het echt Middle of the Road.
Hoe lang was je met ze weg elke dag?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo een poging doen tot slapen.
Morgen de laatste dag de hondjes van de buren uitlaten.
Twee vlinderhondjes met gebruiksaanwijzing. Ben dikke vriendjes met ze, maar het is wel een opgave, deed het graag, maar een week is wel lang zat.
Oh ja, ook alweer zo'n standaard fout van mij.quote:
Hoewel dat een sympathieke snuiter is toch maar niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dus je hebt je kaartjes voor Ed Sheeran al gekocht?
‘S ochtends en ‘s avonds een kwartier, en ‘s middags een half uurtje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe lang was je met ze weg elke dag?
Eigen schuld en zo…quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:20 schreef livelink het volgende:
En alweer een vuurwerkdode![]()
Ik krijg toch steeds meer een hekel aan vuurwerk moet ik zeggen.
Had je Yentl en De Boer gezien bij Even tot Hier?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoewel dat een sympathieke snuiter is toch maar niet.
Niet mijn ding. Wel kaartjes voor Sjors, Daniel en Yentl en de Boer
Ik heb met deze geen medelijden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:20 schreef livelink het volgende:
En alweer een vuurwerkdode![]()
Ik krijg toch steeds meer een hekel aan vuurwerk moet ik zeggen.
Ja, als het volwassenen zijn wel. Ik maak een uitzondering voor kinderen/pubers.quote:
Dat is heel nobel van je, ik doe dat niet…quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als het volwassenen zijn wel. Ik maak een uitzondering voor kinderen/pubers.
Dit was toch een volwassene?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is heel nobel van je, ik doe dat niet…
Ik heb geen idee. Dat stond er niet echt bij bij nu.nlquote:
https://www.telegraaf.nl/(...)ongeval-met-vuurwerkquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat stond er niet echt bij bij nu.nl
Dat wordt niet vermeld op het AD, dus ik heb geen idee of dat zo is en misschien hebben we het over verschillende situaties?quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ongeval-met-vuurwerk
Oeps... aanname van me.
quote:Zij kon nog niet zeggen of het om een man, een vrouw of een kind gaat.
Ja...... hoop dat die zijn les geleerd heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel moeten lachen om die auto vol met vuurwerk die uitbrandde omdat ze een sigaret rookten in de auto.
Geen gewonden en dus puur leedvermaak aan mijn kant.
Hoe dom kun je zijn.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:30 schreef livelink het volgende:
Een volwassene uit het voormalige K3?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik lees dat dit daadwerkelijk een Belgische inzending was
Bespaar me die kerstbelletjes!quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig niet de kerstversie die Vout draaide...
Ik moest het even terugzoeken, want 1993 leek me veel te lang geleden. De remix, cq. de hitversie, was pas in 1996 een hit.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
[ [url=https://media.hitparade.ch/cover/big/los_del_rio-macarena_[1993]_s.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je zit in je Belgische ESF-inzending-periode?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:41 schreef livelink het volgende:
Simon and Garfunkel - Sound of Silence
Fake news. Er gaat best vaak geen trein.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Fake news. Er gaat best vaak geen trein.
Welterusten alvast MadMaster. Hopelijk voel je je morgen wat beter.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik zet Studio Brussel uit, ik ben hier even iet tegen opgewassen.
Dank!
En dan staat mijn microfoon nog dicht.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:45 schreef livelink het volgende:
Dit liedje komt wel binnen op mijn koptelefoon. Alsof er iemand in mijn hoofd is aan het praten.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Motown, maar ik kom even niet op de naam.
Sam Cooke - (What A) Wonderful Worldquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:49 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Motown, maar ik kom even niet op de naam.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:51 schreef livelink het volgende:
Cindie Lauper - Girls just wanna have fun
quote:
Ik zou geen zware pakken.quote:Op zondag 31 december 2023 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Over Blauw gesproken: ik ga nog een biertje uitzoeken
Ook al 10 jaar niet meer in de top2000quote:
Daar had Symph wel gelijk in..... de echt goede muziek verdwijnt steeds meer.quote:Op zondag 31 december 2023 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook al 10 jaar niet meer in de top2000
Zeker geen verkeerde keuze.quote:Op zondag 31 december 2023 00:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Door al die Belgische muziek is het een Grimbergen dubbel geworden
Klopt. En steeds meer bagger ervoor in de plaats. Ik schrik elk jaar als ik op FOK! de lijst met verdwenen nummers zie - en vervolgens lees ik hoofdschuddend wat ervoor in de plaats komt.quote:Op zondag 31 december 2023 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar had Symph wel gelijk in..... de echt goede muziek verdwijnt steeds meer.
Ben je gek? Ik moet zelf nog de cadeautjes voor mijn dochter kopen en zij is 2 januari jarig.quote:Op zondag 31 december 2023 00:16 schreef Melting het volgende:
Heb je je boodschappenlijstje voor komende week al klaar, livelink?
En wat wil ze voor haar verjaardag?quote:Op zondag 31 december 2023 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je gek? Ik moet zelf nog de cadeautjes voor mijn dochter kopen en zij is 2 januari jarig.
Geld voor meubels voor in haar kamer. Maar ik wil toch nog wel iets echts geven.quote:Op zondag 31 december 2023 00:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat wil ze voor haar verjaardag?
Gewoon op de bonnefooi naar de supermarkt gaan.quote:Op zondag 31 december 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
En voor Oudjaarsdag en Nieuwjaarsdag moet ik ook nog gewoon eten kopen. Ik ben echt volledig uitgepland qua eten sinds mijn kerstdiner.
Ja, maar hier hebben ze geen lekkere worstenbroodjes.quote:Op zondag 31 december 2023 00:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon op de bonnefooi naar de supermarkt gaan.
Gratis tip: kies op nieuwjaarsdag voor worstenbroodjes.
Dan iets halen bij een woondecoratie winkel.quote:Op zondag 31 december 2023 00:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Geld voor meubels voor in haar kamer. Maar ik wil toch nog wel iets echts geven.
https://brabantse-worstenbroodjes.nl/quote:Op zondag 31 december 2023 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar hier hebben ze geen lekkere worstenbroodjes.
Ja, ik moest deze week werken, maar was ook wel in de war. Wel lekker, zo'n korte werkweek.quote:Op zondag 31 december 2023 00:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben wel een beetje met de dagen in de war nu. Moest woensdag werken en dat voelde als maandag. Morgen zondag, maar maandag ook vrij
quote:Op zondag 31 december 2023 00:20 schreef livelink het volgende:
Alan Parsons Project - Eye in the sky
Ik kende hem wel, maar de versie van José is voor mij ook bekender.quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 00:32 schreef livelink het volgende:
Is dit Demis Roussos? - Forever and ever
Mij ook hoor. Slaap lekker.quote:Op zondag 31 december 2023 00:36 schreef livelink het volgende:
Nou, was weer gezellig, Melting. Morgen zal het me meer moeite kosten om tot na middernacht op te blijven gok ik.
Welterusten!
Jij ook een goede jaarwisseling gewenst. Doe voorzichtig!quote:Op zondag 31 december 2023 00:35 schreef DJ11 het volgende:
Was weer een leuke uitzending, met een flinke lading Zachte G.
Bedankt, welterusten
En een goede jaarwisseling allemaal
Ik zal uitkijken.quote:Op zondag 31 december 2023 00:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij ook een goede jaarwisseling gewenst. Doe voorzichtig!
Ik weet nog niet hoe mijn avond eruit komt te zien, maar als ik kan luisteren stem ik voor 1983. Maar die telt dus maar voor een halve mee.quote:Op zondag 31 december 2023 12:04 schreef MadMaster het volgende:
Als er interesse is, wil ik de Ben Liebrand's Grand Mix van 1983 (40 jaar geleden!!) of 1993 (10 jaar jonger) vanavond wel draaien vanaf 19.00 uur of 19.30 uur (denk dat ik dan wel terug ben van een middagje oliebollen eten elders). De mix duurt een uur.
Laat het maar weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |