SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik zag haar afgelopen week nog toen bij m'n ouders de grote show van Helène Fischer aan stond. Daar trad ze op met dit nummer, Nena. 99 Luftballons.
Viel best mee hoor. Aantal leuke artiesten erbij, o.a. Simple Minds.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Arme Elfje, de Helene Fischershow moeten doorstaan
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Aretha Franklin & Geaorge Michael - I Knew You Where Waiting
Heel begrijpelijk dan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:03 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik was er even tussenuit. Mijn zoon is ziek en had wat aandacht nodig.
Ja, komt wel goed denk ik. Hij gaat nu in bad met een grote pot thee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dan.
Beterschap met je zoon.
Als hij de waterkoker maar eerst even uit het stopcontact trekt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed denk ik. Hij gaat nu in bad met een grote pot thee.
Grapjas.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als hij de waterkoker maar eerst even uit het stopcontact trekt.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:13 schreef livelink het volgende:
Dooby Brothers - What a fool believes
Ik wou net zeggen: je stopt vroeg vanavondquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:15 schreef Melting het volgende:
Nee, het is nog geen tijd..... niet de hoogste tijd!
Ja, dat las ik dus pas nadat ik het getypt had.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:15 schreef Melting het volgende:
Nee, het is nog geen tijd..... niet de hoogste tijd!
Echt wel. Hij was gewoon zo bezopen bij de opname van deze versie dat -ie onverstaanbaar Frans begon te zingenquote:
Toch Adamo. Ik twijfelde, maar had dat niet moeten doenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:17 schreef livelink het volgende:
In mijn rechteroor hoor ik nu de hele tijd het alarm dat mijn koelkast ook maakt als die te lang open staat.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt wel. Hij was gewoon zo bezopen bij de opname van deze versie dat -ie onverstaanbaar Frans begon te zingen
Ik ging ook al bijna kijken bij de koelkastquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:17 schreef livelink het volgende:
In mijn rechteroor hoor ik nu de hele tijd het alarm dat mijn koelkast ook maakt als die te lang open staat.
Wat vreemd.....quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Die app werkt niet goed met de VPN verbinding die ik heb.
Via de website krijg ik de boel helemaal niet aan de praat…
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
En konden ze er iets van?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM was gisteren met een vriendin en hun beide moeders naar een concert van 3 Elvis nadoeners. Duurde tot bijna middernacht…
Hier werkt dat vlekkeloosquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Steeds meer partijen checken op VPN's en blokkeren dan de apps e.d.quote:
Toch niet Bouke?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM was gisteren met een vriendin en hun beide moeders naar een concert van 3 Elvis nadoeners. Duurde tot bijna middernacht…
Mmm..... binnenkort nog eens checken dan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Steeds meer partijen checken op VPN's en blokkeren dan de apps e.d.
Nu heb ik de VPN uitgezet en werkt de app wel goed…
Ja, ik kreeg tussendoor filmpjes toegestuurd en het klonk goed.quote:
quote:
Doe dat nou niet..... straks hoort livelink geen 1 nummer meer normaal.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga met Sander naar Mimi toe. Luilak hang je jas op, ga naar de regenboog. Hiep hiep, hoera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |