Waarom protesteert XR dan niet bij multinationals? Tot nu toe vallen ze alleen gewone burgers lastig met hun egoïstische getreiter.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:39 schreef Aberkullie het volgende:
Multinationals moeten lekker de hele wereld kunnen verkankeren en mensen die daar iets tegen willen doen moeten dood!!!1!
Wordt leuk als er ongeluk gebeurt en de vangrail daaro wordt geraaktquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:22 schreef Hyperdude het volgende:
Verstandig die mafkezen tot de vangrail te laten oprukken.
Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Allemaal verwende kakkers die nog nooit een nee gekregen hebben in hun leven.
Ik snap ook niet waarom ze die baan afzetten. Als het uit veiligheidsoverwegingen is, waarom houden ze de mensen dan niet bij de vangrails weg? Dat ze de aandacht trekken van automobilisten zorgt alleen al voor een gevaarlijke situatie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:20 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Dat lijkt op faciliteren van extreemlinkse wappies. Ben benieuwd hoe hiermee wordt omgegaan. Politiek best belangrijk denk ik.
Jezusminaquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ook de A4 wordt helemaal afgesloten. Ze krijgen hun zin
Ik vraag me af of dit gefaciliteerd is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Inderdaad. Dit is heel ontluisterend.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit nog wel op hoog niveau ter sprake gaat komen? Even een hele snelweg dicht gooien om een protest te faciliteren
Geen ruggengraat in dit land bij bestuurders en justitie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Had ze gewoon bij vangrail uberhaupt weggehaald ivm veiligheidquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit nog wel op hoog niveau ter sprake gaat komen? Even een hele snelweg dicht gooien om een protest te faciliteren
Politie dwingt in Nederland toch helemaal geen respect meer af joh.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Politie staat er bij en kijkt er naar... Kan me hier echt heel boos om maken. Nul consequenties, talloze waarschuwingen, maar net als ouders die niet weten hoe ze hun kind onder controle moeten houden durft men dus niet door te pakken als er daadwerkelijk een grens overschreden wordt. Dit zou gewoon direct leeg geveegd moeten worden. Demonstratierecht heeft ook z'n grenzen en je gaat er nu vol overheen. Arresteren, strafblad, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |