Allemaal verwende kakkers die nog nooit een nee gekregen hebben in hun leven.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Het is wel weer een bonte verzameling van kleuren zeg.
Oh nee, het is weer een white privilege feestje.
Dat heb ik absoluut niet gezegd…quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want het zou echt verschrikkelijk zijn als die droef toeters door hun eigen toedoen voor hun flikker gereden worden...
Het is vooral veschrikkelijk dat jij daar geen probleem in ziet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want het zou echt verschrikkelijk zijn als die droef toeters door hun eigen toedoen voor hun flikker gereden worden...
Dat wordt dan een korte demonstratie denk ik...quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef Paul het volgende:
oh ze gaan toch wel de snelweg op![]()
[ twitter ]
Ik moest eerst keihard lachen, toen bedacht me hoe de gemeente Amsterdam werkt...quote:Een van de demonstranten laat weten dat ze klaar staan om de A10 te blokkeren. Ze zegt daarbij dat dit alleen gebeurt 'als het veilig kan' en als er geen auto's meer over de A10 rijden. "We vertrouwen erop dat de gemeente dit voor ons faciliteert."
En wie is er dan de gebeten hond als er slachtoffers vallen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:11 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, als ze werkelijk verwachten dat gefaciliteerd wordt dat ze op de snelweg zelf kunnen demonstreren dan is dat niet faciliteren wellicht de makkelijkste manier om het te voorkomen.
jij hebt troepcomputer?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Die Facebook stream werkt niet eens in mijn browser. Troep.
Het verkeer rijdt klaarblijkelijk zachter omdat er rijstroken zjin afgezet. Van het Parool: "Op de weg gaat het ondertussen steeds langzamer rijden, omdat één van de vier banen is afgesloten. De rijbaan direct naast de vangrails is nu afgesloten. De afrit Zuid richting de VU is nog wel open, maar deze heeft één rijbaan in plaats van twee."quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Er is een kwartier vertraging, hoor ik net iemand zeggen op AT5.
Hun blokkade auto's staan waarschijnlijk in de file…
Faciliteren is dan ook een groot woord en zal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:14 schreef Leandra het volgende:
Is de A10 niet gewoon een rijksweg?
Hoe is het dan aan de gemeente om het afsluiten van rijbanen te faciliteren?
Dat is dan toch aan Rijkswaterstaat?
Alleen de rechterrijstrook, op de afrit naar het VU, is afgesloten…quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het verkeer rijdt klaarblijkelijk zachter omdat er rijstroken zjin afgezet. Van het Parool: "Op de weg gaat het ondertussen steeds langzamer rijden, omdat één van de vier banen is afgesloten. De rijbaan direct naast de vangrails is nu afgesloten. De afrit Zuid richting de VU is nog wel open, maar deze heeft één rijbaan in plaats van twee."
[ afbeelding ]
Dat lijkt op faciliteren van extreemlinkse wappies. Ben benieuwd hoe hiermee wordt omgegaan. Politiek best belangrijk denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het verkeer rijdt klaarblijkelijk zachter omdat er rijstroken zjin afgezet. Van het Parool: "Op de weg gaat het ondertussen steeds langzamer rijden, omdat één van de vier banen is afgesloten. De rijbaan direct naast de vangrails is nu afgesloten. De afrit Zuid richting de VU is nog wel open, maar deze heeft één rijbaan in plaats van twee."
[ afbeelding ]
Waarom protesteert XR dan niet bij multinationals? Tot nu toe vallen ze alleen gewone burgers lastig met hun egoïstische getreiter.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:39 schreef Aberkullie het volgende:
Multinationals moeten lekker de hele wereld kunnen verkankeren en mensen die daar iets tegen willen doen moeten dood!!!1!
Wordt leuk als er ongeluk gebeurt en de vangrail daaro wordt geraaktquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:22 schreef Hyperdude het volgende:
Verstandig die mafkezen tot de vangrail te laten oprukken.
Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Allemaal verwende kakkers die nog nooit een nee gekregen hebben in hun leven.
Ik snap ook niet waarom ze die baan afzetten. Als het uit veiligheidsoverwegingen is, waarom houden ze de mensen dan niet bij de vangrails weg? Dat ze de aandacht trekken van automobilisten zorgt alleen al voor een gevaarlijke situatie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:20 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Dat lijkt op faciliteren van extreemlinkse wappies. Ben benieuwd hoe hiermee wordt omgegaan. Politiek best belangrijk denk ik.
Jezusminaquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ook de A4 wordt helemaal afgesloten. Ze krijgen hun zin
Ik vraag me af of dit gefaciliteerd is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Inderdaad. Dit is heel ontluisterend.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit nog wel op hoog niveau ter sprake gaat komen? Even een hele snelweg dicht gooien om een protest te faciliteren
Geen ruggengraat in dit land bij bestuurders en justitie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Had ze gewoon bij vangrail uberhaupt weggehaald ivm veiligheidquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit nog wel op hoog niveau ter sprake gaat komen? Even een hele snelweg dicht gooien om een protest te faciliteren
Politie dwingt in Nederland toch helemaal geen respect meer af joh.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Politie staat er bij en kijkt er naar... Kan me hier echt heel boos om maken. Nul consequenties, talloze waarschuwingen, maar net als ouders die niet weten hoe ze hun kind onder controle moeten houden durft men dus niet door te pakken als er daadwerkelijk een grens overschreden wordt. Dit zou gewoon direct leeg geveegd moeten worden. Demonstratierecht heeft ook z'n grenzen en je gaat er nu vol overheen. Arresteren, strafblad, klaar.
Kansloze sjappen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Je mag alleen naar het ziekenhuis als je toevallig in een elektrische ambulance ligt.
[ twitter ]
Dus als er een diesel ambu langs komt met iemand die op sterven ligt dan gaan ze er gewoon voor staan ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Je mag alleen naar het ziekenhuis als je toevallig in een elektrische ambulance ligt.
[ twitter ]
Dit had ook fout kunnen gaan voor XR als voor de ambuquote:
Het enige wat er nu bereikt is, dat er een signaal afgegeven is, dat je straffeloos en ongehinderd snelwegen kunt blokkeren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Politie staat er bij en kijkt er naar... Kan me hier echt heel boos om maken. Nul consequenties, talloze waarschuwingen, maar net als ouders die niet weten hoe ze hun kind onder controle moeten houden durft men dus niet door te pakken als er daadwerkelijk een grens overschreden wordt. Dit zou gewoon direct leeg geveegd moeten worden. Demonstratierecht heeft ook z'n grenzen en je gaat er nu vol overheen. Arresteren, strafblad, klaar.
Die A7 blokkeerders kregen een straf opgelegd voor het blokkeren van KOZPquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het enige wat er nu bereikt is, dat er een signaal afgegeven is, dat je straffeloos en ongehinderd snelwegen kunt blokkeren.
Vandaag XR, morgen?
Volgend jaar KOZP blokkeren
Er wordt niks geblokkeerd, de snelweg is gewoon heel vriendelijk afgesloten.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het enige wat er nu bereikt is, dat er een signaal afgegeven is, dat je straffeloos en ongehinderd snelwegen kunt blokkeren.
Vandaag XR, morgen?
Volgend jaar KOZP blokkeren
Gelukkig was het een elektrische...quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit had ook fout kunnen gaan voor XR als voor de ambu
Mooie gelegenheid om het aan te vechtenquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die A7 blokkeerders kregen een straf opgelegd voor het blokkeren van KOZP
door toedoen van een groep, gewoon dwang dus.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt niks geblokkeerd, de snelweg is gewoon heel vriendelijk afgesloten.
Of al die XR-ers krijgen een taakstrafjequote:Op zaterdag 30 december 2023 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om het aan te vechten
Kijk die mongolen blij zijn.quote:
Niemand heeft RWS gedwongen die snelweg af te sluiten, in ieder geval niemand die daar nu op de weg staat. Het wordt gefaciliteerd.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
door toedoen van een groep, gewoon dwang dus.
Ook een manier van goedpraten dit.
Vriendelijk…quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt niks geblokkeerd, de snelweg is gewoon heel vriendelijk afgesloten.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand heeft RWS gedwongen die snelweg af te sluiten, in ieder geval niemand die daar nu op de weg staat. Het wordt gefaciliteerd.
Ze haten autobezitters. Autobezitters worden getroffen. Missie voltooid.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]je snapt hopelijk zelf ook wel dat rws geen keuze heeft hierin.
Gewoon chantage, crimineel gedrag. En je treft als kers op de taart ook nog eens een verkeerde doelgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |