Leuk om te lezen dat iedereen het net weer even anders doet.quote:Op zondag 7 januari 2024 01:38 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik doe het in zoverre anders dat ik voor ieder platform een apart tabblad heb, en 1 tabblad voor de totalen daarvan en allerlei analyses vanaf 2014. Daarmee zie ik o.a. dagresultaten en heb ik alle maandresultaten en cumulatieven vanaf het begin in beeld.
Hier ook voor elk platform een tabblad.quote:Op zondag 7 januari 2024 01:38 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik doe het in zoverre anders dat ik voor ieder platform een apart tabblad heb, en 1 tabblad voor de totalen daarvan en allerlei analyses vanaf 2014. Daarmee zie ik o.a. dagresultaten en heb ik alle maandresultaten en cumulatieven vanaf het begin in beeld.
24698 is een voormalig winkelpand 320m2 waarvan 4 appartementen (bg) zijn gemaakt, streetview geeft een goed beeld , hiervoor betaald Gert-Jan 40k rente per jaar voor zijn GVE lening, qua ¤flow moet hij eruit kunnen springen maar een ¤maker zal het niet zijn, de 1e hypo v 725k is naar mijn mening goed dekkend voor de appartementen. Toch wel benieuwd naar de herfinan in okt 25, voor 5,5% zal het niet meer kunnen, dus qua ¤flow ook krapper, dus mogelijk in de sale dan of misschien wel eerder.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:30 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Er is ook nog een project 4 van deze vogel 24698. Is t/m december gewoon rente op betaald.
Alweer een project zonder EBIquote:Op maandag 8 januari 2024 10:22 schreef impact9 het volgende:
Linkje CCF, vanmiddag 14:00 open:
https://www.collincrowdfu(...)a6dca7e043494df208fc
En ze gaan minder aflossen, dus het slottermijn gaat nog verder omhoog. Bij een lineaire aflossing had ik er nog over na willen denken ;-)quote:Op maandag 8 januari 2024 11:40 schreef pkaiser het volgende:
Snap Fitness Wassenaar van 10% naar 12% rente bij CCF..
Wat vinden we hiervan? Persoonlijk ben ik niet zo wild op cf projecten buiten de landsgrenzen.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:22 schreef impact9 het volgende:
Linkje CCF, vanmiddag 14:00 open:
https://www.collincrowdfu(...)a6dca7e043494df208fc
De zekerheden vallen in NL. Dus daardoor wordt het wel overzichtelijker.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:48 schreef obligataire het volgende:
[..]
Wat vinden we hiervan? Persoonlijk ben ik niet zo wild op cf projecten buiten de landsgrenzen.
Mee eens. Dat kan beter (ook véél slechter trouwens). De heren hebben beide wel een vast inkomen dus de nakoming lijkt linksom of rechtsom wel rond te zullen komen. Daarom twijfel ik nog. Als ik overtuigd ben dat men toch wel betaalt, mogen ze van mij ook fricandellen in Mongolië gaan verkopenquote:Op maandag 8 januari 2024 12:07 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
De zekerheden vallen in NL. Dus daardoor wordt het wel overzichtelijker.
Ik doe niet mee omdat ik de zekerheden in NL niet goed genoeg vind.
quote:Het volledige project is eind vorige maand verkocht aan de aannemer. De koopovereenkomst is reeds ondertekend en de afwikkeling hiervan vindt momenteel via de notaris plaats. De aflosnota met als voorlopige passeerdatum 31 januari 2024 zal Crowdrealestate op korte termijn aanleveren bij het notariaat. Uw inleg en de laatste rentebetaling (t/m de daadwerkelijke aflossingsdatum) krijgt op of omstreeks de passeerdatum retour.
Hard pass on Knabbel en Babbel. Maar ik wil wel een sidebet maken voor basis inleg dat dit project in de problemen komtquote:Op maandag 8 januari 2024 13:46 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project met 1e hypotheek via Knabbel & Babbel:
Thermen Roosendaal Vastgoed B.V.
¤ 2.300.000 | 8,0% rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/thermen-roosendaal-vastgoed-b-v-1/
Beetje een risico, maar ik neem hem basis mee. Ze lossen toch 40% af in 4 jaar, 3e hypotheek is mwah, borgstelling is meh, maar 12% is not bad.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:41 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
En ze gaan minder aflossen, dus het slottermijn gaat nog verder omhoog. Bij een lineaire aflossing had ik er nog over na willen denken ;-)
Taxatiewaarde lijkt hoog op basis van andere info (https://www.facebook.com/huiskopenleiden/posts/2864130267218808/ en https://wesselmakelaardij.nl/aanbod/148-Woonhuis-Koekoeksplaats-15-2317-WH-Leiden-3-Bedrooms-1-Bathroom-EUR399000/) , maar dat zal wel vanwage het verhuurcontract zijn maar is voor de hogere schijven wel iets om op termijn rekening meer te houden.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:48 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw 3 jarig SiG project:
Koekoeksplaats 15 in Leiden LIVE 10 januari 2024 om 12.00 uur
Vandaag presenteren wij een nieuw project aan de Koekoeksplaats 15 in Leiden. Je kunt vanaf 10 januari om 12.00 uur investeringen toezeggen. Het betreft een woning met 3 slaapkamers, tuin en een dakterras. Het object is gelegen in de buurt Zijlwijk-Noord. De woning heeft een goede lokale bereikbaarheid. Op loopafstand bevindt zich een bushalte. Alle dagelijkse voorzieningen zijn te vinden in de directe nabijheid.
https://investeren.sameni(...)en-koekoeksplaats-15
Had wel graag toelichting gehad van de villa met stukje grond, tbv beeldvorming van wat & waar etc, het bouwen van de huizen snap ik wel hoewel het ook maar een durpke is van niks eigenlijk. Maar zomaar een camping beginnen is ook wel zoiets. Vraagt voorzieningen, marketing, personeel & management, is frans-talig etc en vraagt ¤. Plus is het toch nog wel een stukkie rijden van Zoetermeer naar Pesche. Hoe kom je op het plan?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:34 schreef obligataire het volgende:
[..]
Mee eens. Dat kan beter (ook véél slechter trouwens). De heren hebben beide wel een vast inkomen dus de nakoming lijkt linksom of rechtsom wel rond te zullen komen. Daarom twijfel ik nog. Als ik overtuigd ben dat men toch wel betaalt, mogen ze van mij ook fricandellen in Mongolië gaan verkopen
Info A4Fquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:35 schreef Tjalala het volgende:
A4F St*r*ng heeft trouwens ook niet betaald in december.. nou betaald die wel eens vaker later maar of dat nou aan het platform ligt of de ondernemer? Hopelijk lukt betalen nog het komende halfjaar ofzo
quote:De termijn van december (nr 55) is een beetje vertraagd vanwege de feestdagen.
Linkjes waren reeds gedeeld vorig jaarquote:Op maandag 8 januari 2024 13:46 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project met 1e hypotheek via Knabbel & Babbel:
Thermen Roosendaal Vastgoed B.V.
¤ 2.300.000 | 8,0% rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/thermen-roosendaal-vastgoed-b-v-1/
Oké, mijn excuses. De laatste 3 maanden van 2023 heb ik de projecten niet gelezen dus ik was hem nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:07 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Linkjes waren reeds gedeeld vorig jaar
Geeft niks, gaat erom dat mocht iemand nog wel interesse hebben dan staan beide investeringslinkjes(incentive en deze) al op het forum.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:39 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Oké, mijn excuses. De laatste 3 maanden van 2023 heb ik de projecten niet gelezen dus ik was hem nog niet tegengekomen.
Depot is aangevuld.08-01-2024quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:47 schreef quepos het volgende:
En hier bij GVE ook weer een bericht dat Pron#no zijn depot moet aanvullen, en afgelopen maand is vastgoedontwikkeling V#ldhoven uit het depot betaald.
Gaat lekker daar de laatste tijd bij GVE!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |