abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211925149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:47 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Nog 400 euro voordat hij om 14uur open gaat
Net geen volledig Fok project :o
pi_211925188
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:47 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Nog 400 euro voordat hij om 14uur open gaat
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:58 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Net geen volledig Fok project :o
Dat heel veel investeerders zich na 1 januari op de projecten zouden storten is in ieder geval niet uitgekomen. Persoonlijk ben ik de mening toegedaan dat dit project in de voorverkoop erg langzaam aan het volkomen is.
Het zal overigens wel een FOK projectje worden want hij is om 14.00 uur niet open gegaan.
pi_211925679
Nieuw Collin project met een 3e hypotheek:

H. Tajeddin en H. Bashir
¤ 280.000 | 9,0% rente | 48 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/h-tajeddin-en-h-bashir/
pi_211925742
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 14:03 schreef Horsemen het volgende:

[..]
[..]
Dat heel veel investeerders zich na 1 januari op de projecten zouden storten is in ieder geval niet uitgekomen. Persoonlijk ben ik de mening toegedaan dat dit project in de voorverkoop erg langzaam aan het volkomen is.
Het zal overigens wel een FOK projectje worden want hij is om 14.00 uur niet open gegaan.
Lijkt met investeren inderdaad nog aardig rustig te gaan, ik had Bayram Colak bijvoorbeeld wel vol verwacht binnen no time maar staat nu al sinds 11 uur open en nog maar op 75%.
pi_211925815
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 14:50 schreef Tjalala het volgende:

[..]
Lijkt met investeren inderdaad nog aardig rustig te gaan, ik had Bayram Colak bijvoorbeeld wel vol verwacht binnen no time maar staat nu al sinds 11 uur open en nog maar op 75%.
Ik zie ook regelmatig weer intrekkingen van eerdere toezeggingen. Ook de appel staat nog op 400 euro. Maar na 14:00 is er voor 900 euro geïnvesteerd. Dus ook voor 900 euro teruggetrokken.
pi_211925834
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 14:55 schreef Erinco71 het volgende:

[..]
Ik zie ook regelmatig weer intrekkingen van eerdere toezeggingen. Ook de appel staat nog op 400 euro. Maar na 14:00 is er voor 900 euro geïnvesteerd. Dus ook voor 900 euro teruggetrokken.
Dat was mij ook al opgevallen. Er zijn 2 of 3 terugtrekkingen geweest in het afgelopen uur.
pi_211926023
Ben met mijn maandelijkse administratieronde bezig en zie dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij HCN "on hold" staat. Nog geen bericht van HCN maar de recensies van deze hamburgertent op google zijn op zijn zachtst gezegd niet denderend, dus dat belooft weer wat. Met nog 11 maanden te gaan is de potentiële schade niet al te groot gelukkig.
pi_211926537
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 15:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Ben met mijn maandelijkse administratieronde bezig en zie dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij HCN "on hold" staat. Nog geen bericht van HCN maar de recensies van deze hamburgertent op google zijn op zijn zachtst gezegd niet denderend, dus dat belooft weer wat. Met nog 11 maanden te gaan is de potentiële schade niet al te groot gelukkig.
scherp thnx, in mijn eigen ovz stond betaling 23dec23 ook nog als nog niet ontv, zal binnenkort wel mededeling van HCN komen. Deze met de Family Boys from Breda are risky.

De restant vorderingen van oa deze projecten kwalificeer ik nu als dubieus en pas mijn box3 aangifte hiermee dus aan.
pi_211926997
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:21 schreef KrekelJapie het volgende:
Een default uit januari 2021 van KoM lijkt volgende week het restsaldo af te lossen
[..]
Gaat om 23% van de oorspronkelijke hoofdsom
Het was een dooie mus. Bedrag is aangepast naar 0 euro.
pi_211927183
En hier bij GVE ook weer een bericht dat Pron#no zijn depot moet aanvullen, en afgelopen maand is vastgoedontwikkeling V#ldhoven uit het depot betaald.

Gaat lekker daar de laatste tijd bij GVE!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door quepos op 05-01-2024 17:37:04 ]
pi_211927214
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 16:47 schreef quepos het volgende:
En hier bij GVE ook weer een bericht dat Pron#no zijn depot mpet aanvullen, en afgelopen maand is vastgoedontwikkeling V#ldhoven uit het depot betaald.

Gaat lekker daar de laatste tijd bij GVE!!!
Klopt. Geldt ook voor F##dmarkt de F@M en Ma Ch#erie. Beide niet voldaan en uit depot betaald.
pi_211927464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 12:37 schreef Aster1X het volgende:

[..]
Gisteravond deze mail ontvangen:

Donderdag, 4 januari 2024

Beste investeerder,

Het zijn drukke tijden bij Max Property Group, Max Crowdfund en Maximise met veel ontwikkelingen en updates over verschillende onderwerpen, zoals de AFM-vergunning, de fusie, de reorganisatie, de kapitaalrondes van Kazpar en Fininly (zie www.kazpar.com en www.fininly.com) en de leningen.

Om deze reden organiseert de groep wederom een AMA (Ask Me Anything) om iedereen die geïnteresseerd is op de hoogte te stellen van de laatste ontwikkelingen en de mogelijkheid geven om vragen te stellen. Alle vragen zijn welkom tijdens deze AMA, die plaats zal vinden op 9 januari om 15:00 uur.

De AMA zal geleid worden door Patrick Visser (oprichter en algemeen directeur van MPG), Arthur van Cadsand (algemeen directeur en CTO van Fininly) en de directeuren van Kapitaal op Maat. In deze twee uur durende webinar zullen er zoveel mogelijk vragen van de gebruikers en investeerders van Max Property Group en Max Crowdfund beantwoord worden.

Je kunt je hier aanmelden voor de AMA.

De vragen van investeerders zullen direct worden beantwoord, het is daarom niet mogelijk om vooraf vragen in te dienen voor deze webinar. De webinar zal in het Nederlands worden gehouden.

Mochten er vragen zijn naar aanleiding van deze mail, neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,
Patrick Visser

Dank voor posten, ik heb deze niet ontvangen, misschien omdat ik niet deelnam aan de kapitaalrondes
pi_211927915
De eerste lening van MAX onder de vlag van KoM is gepresenteerd. Snel inschrijven (vanaf ¤ 1000,-) voordat-ie vol is
pi_211928303
Een eerste project van Kapitaal op Max voor de liefhebbers van monumentaal industrieel erfgoed in voormalig oost Duitsland.
SPOILER
Maar liefst 12% rente voor een 1e hypotheek met een LTV van maar 34,5%. Dan gaan ze wel uit van de marktwaarde van ruim 1.1 miljoen en niet van het aankoopbedrag van ¤50.000. Volgens een inspectie is het pand in goede staat. Dat zal dan wel relatief zijn, want google streetview geeft een andere indruk.
Ik ben voor het behoudt en hergebruik van industrieel erfgoed dus hoop dat het project slaagt maar als investering en via deze partijen is het niet voor mij, bedankt.
pi_211928387
Topelen Beheer B.V.
¤ 420.000 | 9,0% rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/topelen-beheer-b-v/
Aandelen recyclingbedrijf, gedeeltelijke borgstelling met 3e hypotheek als dekking.
pi_211928408
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 18:39 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Een eerste project van Kapitaal op Max voor de liefhebbers van monumentaal industrieel erfgoed in voormalig oost Duitsland.
SPOILER
Ik mag het project niet inzien
quote:
Dit betreft een financiering via Closed Crowd. U kunt dit project alleen bekijken en investeren indien u een uitnodiging heeft ontvangen.
Mocht u een uitnodiging willen ontvangen stuur dan een mail naar closedcrowd@kapitaalopmaat.nl.
pi_211928457
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 16:47 schreef quepos het volgende:
... en afgelopen maand is vastgoedontwikkeling V#ldhoven uit het depot betaald.
Is dat een andere dan V*ldhoven III? Ik zie geen bijzonderheden of updates namelijk.
pi_211928555
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 18:46 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
[..]

Hmm, vreemd. Het is inderdaad op uitnodiging, maar ik heb het "uitnodiging= " gedeelte in de URL wel meegekopieerd. Waarschijnlijk een persoonlijke link maar ik vraag me af hoe ze kunnen zien dat iemand anders er gebruik van maakt. Ik ben niet ingelogd bij KOM of MAX.
pi_211928836
quote:

[..]
[..]

Vreemd, bij mij werkt de link gewoon en staat de teller op ¤ 3.000 (van de ¤ 400.000).
pi_211930817
Jaarvoorspelling GvE
quote:
2024 zal economisch worden beïnvloed door verschillende factoren. De verwachting is dat de rente verder gaat dalen. Hierdoor wordt de drempel verlaagd om investerings- en financieringsbeslissingen te nemen en zal het totale financieringsvolume een stijgende trend laten zien.
pi_211931313
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 17:22 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
Dank voor posten, ik heb deze niet ontvangen, misschien omdat ik niet deelnam aan de kapitaalrondes
Ik heb de mail wel ontvangen en ook niet meegedaan aan de kapitaalrondes.
pi_211933447
quote:

[..]
[..]

ik heb vanmorgen een mail gehad met uitnodiging. ik heb nog nooit bij beide platformen geinvesteerd. toch een kleine twijfel, 12% met deze ltv is wellicht een gokje waard. eerst even koffie...
pi_211933485
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 19:26 schreef Aster1X het volgende:

[..]
Vreemd, bij mij werkt de link gewoon en staat de teller op ¤ 3.000 (van de ¤ 400.000).
nu weer op 2.000 ipv 3.000
pi_211933653
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 16:47 schreef quepos het volgende:
En hier bij GVE ook weer een bericht dat Pron#no zijn depot moet aanvullen,
Ik dacht zal eens even kijken, zie dit bij hun tweede wasstraat bij een google. Permanent gesloten

Maar goed op 6-9-21 posten ze er al dit over: Per direct TER OVERNAME AANGEBODEN:

En bij de reguliere onlineverkoop hebben ze de eindejaarssale verlengd om geld binnen te krijgen om ons te betalen denk ik maar dat is niet gelukt.
pi_211933679
Nieuwe GVE:
V2C aankoop machines IV

Een pandrecht tweede rang op de Bedrijfsinventaris van V2C B.V.

Een pandrecht vijfde rang op de Voorraad van V2C B.V.

Verder lees ik niet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')