Whole Lotta Helter Skelter.quote:
Hoe was je concert Dago? Even vergeten naar wie/wat je gingquote:
Eenschquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:40 schreef Isorden het volgende:
Wel schandalig eigenlijk, zo veel Beatles notering en dan geen Helter Skelter
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:40 schreef Isorden het volgende:
Wel schandalig eigenlijk, zo veel Beatles notering en dan geen Helter Skelter
quote:And they were singin', "Bye-bye, Miss American Pie"
Drove my @DireStraits7!!! to The Levee, but The Levee was dry
And Them good old boys were drinkin' whiskey in Rye
Singin', "This'll be the day that I die
This'll be the day that I die"
They were singin', "Bye-bye, Miss American Pie"
Drove my @DireStraits7!!! to The Levee, but The Levee was dry
Them good old boys were drinkin' whiskey in Rye
Singin', "This'll be the day that I die"
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe was je concert Dago? Even vergeten naar wie/wat je ging
quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paceshifters vierden hun 15 jarig bestaan in Tolhuistuin. Met nog een Duitse band, Rovar, als voorprogramma. Het was een mooi feestje.
quote:MILF (een acroniem voor Mother/Mom I'd Like to Fuck, of in het Nederlands: moeder die ik graag zou willen neuken) is een term voor een seksueel aantrekkelijke moeder.
De term ontstond in de jaren 70 van de twintigste eeuw, maar werd pas echt populair in 1999 toen het personage John Cho uit de Amerikaanse film American Pie de term gebruikte voor Stiflers moeder.
Meen je nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heeft er zelfs nog nooit in gestaan
Het zou het van Inkel blok niet zijn zonder een walsjequote:
Soms ga je toch hopen dat ‘ie het vergeetquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het zou het van Inkel blok niet zijn zonder een walsje
Almost cut my hair.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:45 schreef MTheBassman het volgende:
IK HEB AL JAREN
EEN KOP ZONDER HAREN
Ik snap het gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het zou het van Inkel blok niet zijn zonder een walsje
Tijd om met de hele thread het cafe te crashen tijdens zijn blok, en dan gewoon niet meedoenquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon echt niet.
Kunnen we niet een soort publieke tegenactie opzetten? Of wil Inkel dat vooral?
Dan gaat ie over naar de 'legendarische' zoomers.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tijd om met de hele thread het cafe te crashen tijdens zijn blok, en dan gewoon niet meedoen
We hebben ook nog vijf jaar naar die vervelende cover moeten luisteren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:46 schreef MTheBassman het volgende:
deze is nog wel lekker trouwens, het is dat walgelijke Use Somebody waar ik niks mee heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |