SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Gerwen - Van Peer, wat een affiche!quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
We komen nooit meer van Berry af.
Als je wint heb je vriendenquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Doe nou niet zo geforceerd stoer Berrie, dat ben jij niet
Stukje herpes.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
We komen nooit meer van Berry af.
Die is in ieder geval goed uitgeslapen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:59 schreef Kopiko het volgende:
Zou @:alaphilippe_ het allemaal redden deze middag
Stijn klokt NU uit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:59 schreef Kopiko het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:59 schreef Kopiko het volgende:
Goede bite.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer een tevreden klant.
Ik vind het vooral erg jammer dat MvG weinig tegenstand lijkt te gaan krijgen. Misschien nog van Bunzzing maar die zal ook wel weer niet leveren in die potquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:08 schreef fetX het volgende:
Godverdomme zeg. Hier baal ik dus van. Ook al is Heta een hele saaie darter
Die gaat het wel pittig krijgen met de Bunt denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg jammer dat MvG weinig tegenstand lijkt te gaan krijgen. Misschien nog van Bunzzing maar die zal ook wel weer niet leveren in die pot
Ik vrees dat die niet gaat leveren maar ik gun het de immer sympathieke Bunzzing welquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat het wel pittig krijgen met de Bunt denk ik.
Opknupn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:11 schreef fetX het volgende:
Wat een strontvervelend jong is dit toch. De Giel Beelen van het darten.
Zie mij, hoor mij.
Van Peer is best okquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:12 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Berry wel een toffe peer.
Dit smaakt naar meer.
Theoretisch welquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is een finale Littler - Van Peer mogelijk?
Ziedendquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we hopen dat Heta kut gooit want dan gaat het vlaggetje door!!!!
Rot op.
Koekoek.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we hopen dat Heta kut gooit want dan gaat het vlaggetje door!!!!
Rot op.
Ik wil vooral een leuke partij zien en niet dat één iemand slecht gooit want dan wint het andere poppetje.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:17 schreef The_Undertone het volgende:
Voor Heta zijn omdat je anders zogezegd voor het vlaggetje bent![]()
Het zijn gewoon allebei lullo's
Kan wel tijdens de volgende partij denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan net zo goed weer aan het werk gaan.
Of even slapen!
hmm, ook wel ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan wel tijdens de volgende partij denk ik.
Of even masturberen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan net zo goed weer aan het werk gaan.
Of even slapen!
Ja dat is ook zo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Berry raakt gewoon geen knikker meer. Niveau zesde klasse onderbond.
Ik ben thuis, zittende op het toilet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:59 schreef Kopiko het volgende:
Al besproken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heta v Van Peer is wel een afschuwelijke match-up.
Koertquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nolles, Jerry en Ron is ook een drama-setup aan tafel.
Dit (deel 1 van het bericht) is heel mooi.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben thuis, zittende op het toilet.
Ik heb vtm met De Decker. Vanavond weer Clarys denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je hebt verticale en horizontale dartersquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Berry moet aanvallender gaan darten.
Ook al besprokenquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Neen, die kon nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb vtm met De Decker. Vanavond weer Clarys denk ik.
Nummer 29 van de Order of Merit, kan prima.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke teringdebiel heeft dit bedacht ja
Oude man moet op tijd naar bed hequote:Op vrijdag 29 december 2023 14:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke teringdebiel heeft dit bedacht ja
AF aan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oude man moet op tijd naar bed he
We hebben het over Raya hèquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nummer 29 van de Order of Merit, kan prima.
Wat ga je halen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ga tijdens de volgende wedstrijd even snel naar de winkel. Ter info.
Ja ach, hij heeft het lang niet slecht gedaan. Is al twee rondes verder gekomen dan veel mensen dachtenquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Was leuk Berrie, tot de volgende keer!
Denk eerder dat het een pijper is.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Berrie trouwens ook. 100 procent
Ik ook. Moet biefreepjes kopen. Hele jaar voor gespaard.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Succes. Ik heb pizza voor vanavond #viesdik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Even wat eten voor vanavond, geen idee nog wat, en cola.
Heb ik gisteren al op #ookviesdikquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Succes. Ik heb pizza voor vanavond #viesdik.
Ik ga uitgebreid douchen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat publiek ook, maar dom om ze nog verder op te jutten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:49 schreef The_Undertone het volgende:
De oren-act van van Peer is wel walgelijk
Met de handrem erop darten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De 5 moet je voorzichtig aanvallen.
Dat doet @vogeltjesdans ook de vuilakquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:49 schreef Zipportal het volgende:
De 5 moet je voorzichtig aanvallen.
Bloedsuiker stort nu al inquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bijna aan de beurt was maar ik moest steeds langer wachten. Altijd tegen mij.
Lekker patat. @Dr_Flashquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:56 schreef Szura het volgende:
Enorme poepleg Van Peer, maar Heta gooit ook weer als een patatje
Heta is een mentaal wrak nu.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:56 schreef Szura het volgende:
Enorme poepleg Van Peer, maar Heta gooit ook weer als een patatje
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:02 schreef Zipportal het volgende:
Het juichlijstje voor vandaag:
Heta
Clayton
Barney
Gando
Bunting
Dobey (Smith is al het hele jaar niks. Beter voor het toernooi)
Die laat ik ook even gaan ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende partij slaan we even over.
Twee keer horror tegen elkaar. Dat kan diep in de avond worden als Wiljems v Van Barneveld ook spannend wordt.quote:
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
S Williams speelt morgen pas weer, opletten Zippy!!!
Weljaquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Best kans dat berry er nu gewoon met 3-0 af gaat in deze set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |