Ja. Volmondig ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Jeroen krijgt echt een hard pikkie van z'n eigen gelul en grapjes, he?
Niet alleen muzikaalquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Ja sorry ik ben een amateur - muzikaal."
Jaja.
Waylon daarentegen....quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Als mensen je hele leven lang tegen je zeggen dat je fantastisch bent ga je er nog in geloven ook.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
het is de moeite niet meer waardquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh mijn god Jeroen, stop met er zo'n Jeroen van Inkel-show van te maken. Dit is de Top 2000, niet Rinkeldekinkel.
Op mijn arm/toegangsbandje staat WAT EEN HERRIE. Dus dit was wel een goede post:quote:
quote:
Maar je kan ook overdrijven!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als mensen je hele leven lang tegen je zeggen dat je fantastisch bent ga je er nog in geloven ook.
De van Inkel ochtendshow (heette dat ook al rinkeldekinkel?) in de jaren 80 was ook primaquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
[..]
Curry en van Inkel, dat waren nog eens tijden...
School wordt wel op waarde geschat toch?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Helaas zal Roger Hodgson en/of Rick Davies moeten overlijden voor Supertramp écht op waarde geschat gaat worden.
Ja gadverdammequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef patat het volgende:
Gelukkig deed ‘ie het niet echt. Gijs Staverman pingelde op een speelgoedpiano door Hilversum 3 heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |