Mooie herrie gehoord?quote:
gefeliciteerd!(?)quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schitterend! Voor het eerst sinds behoorlijke tijd weer eens een echte uitwendige bloedwond opgelopen in de moshpit in plaats van alleen maar blauwe plekken
Terecht, wtf, tussenronde van Idols 1quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja uh ik weet alleen nog wie Jim en Jamai zijn
quote:
Niet mijn idee van een leuke avondquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schitterend! Voor het eerst sinds behoorlijke tijd weer eens een echte uitwendige bloedwond opgelopen in de moshpit in plaats van alleen maar blauwe plekken
Ik zit aan de bouillon vanavondquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog even een La Trappe Quadrupel geopend voor de nazit.
1 is wel erg karig, mogen er best een stuk of 5 zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In 2016 voor het laatst twee noteringen. In 2007 waren het er nog zeven.
Yum!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog even een La Trappe Quadrupel geopend voor de nazit.
Ze haalde uiteindelijk ook gewoon de liveshowsquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Terecht, wtf, tussenronde van Idols 1
Circle pit op 20 m²quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gefeliciteerd!(?)
Dan was het wel een lekkere moshpit geweest
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom is het geslachtsorgaan van Maxima zo koud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Dewi!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja uh ik weet alleen nog wie Jim en Jamai zijn
Ik heb dat ook niet zo, heb liever een wat kleine moshpit waar gewoon wel wat geduwd en gebeukt wordt maar ik heb ook weleens moshpits gehad waar ik echt helemaal kapot ben gegaan, dan maar liever in mn eentje wat headbangen of zoquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet mijn idee van een leuke avond
Ik pas echt niet bij de rest van de metalheads wat dat betreft.
Passin' me by - Pharcydequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Van welk nummer is deze achtergrondmuziek ook alweer?
Sorry, was op verzoek, ik zal het niet meer doen.quote:
De man die net nog zei dat ze alles tot de laatste noot draaienquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godver hij schuift 'm echt INEENS weg, lul
Ja. Volmondig ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Jeroen krijgt echt een hard pikkie van z'n eigen gelul en grapjes, he?
Niet alleen muzikaalquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Ja sorry ik ben een amateur - muzikaal."
Jaja.
Waylon daarentegen....quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Als mensen je hele leven lang tegen je zeggen dat je fantastisch bent ga je er nog in geloven ook.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
het is de moeite niet meer waardquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh mijn god Jeroen, stop met er zo'n Jeroen van Inkel-show van te maken. Dit is de Top 2000, niet Rinkeldekinkel.
Op mijn arm/toegangsbandje staat WAT EEN HERRIE. Dus dit was wel een goede post:quote:
quote:
Maar je kan ook overdrijven!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als mensen je hele leven lang tegen je zeggen dat je fantastisch bent ga je er nog in geloven ook.
De van Inkel ochtendshow (heette dat ook al rinkeldekinkel?) in de jaren 80 was ook primaquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
[..]
Curry en van Inkel, dat waren nog eens tijden...
School wordt wel op waarde geschat toch?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Helaas zal Roger Hodgson en/of Rick Davies moeten overlijden voor Supertramp écht op waarde geschat gaat worden.
Ja gadverdammequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef patat het volgende:
Gelukkig deed ‘ie het niet echt. Gijs Staverman pingelde op een speelgoedpiano door Hilversum 3 heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |