Tja Mike Oldfieldquote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef Isorden het volgende:
Wat raar, maar 8 nummers komend uur.
Bryan Adams is dan ook de albumversiequote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef Isorden het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet gek met Tubular Bells
Ik had een /s moeten doen?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onze Lennon vond t maar zozo trouwens
Tubular Bells is lang.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef Isorden het volgende:
Het zegt me echt helemaal niks, zowel de artiest als de titel, maar ik verwacht er niet veel van tbhquote:
Truste!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:01 schreef Bugno3 het volgende:
Dit uur ga ik niet luisteren, tabee.
Heb lang getwijfeld of ik ook naar z'n concert zou gaan, want toch op leeftijd en dat gaat niet bij iedereen even goed, heel veel nieuw werk tijdens het concert wat je nog niet kent en zo. Uiteindelijk toch gedaan, absoluut geen spijt van gehad. Echt een unieke artiestquote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kon ik ook enorm waarderen![]()
Heeft mijn liefde in Peter Gabriel vernieuwd
Ja Twan en zijn vriendin waren ook mee, maar waren hier niet bij. Ze fietsten een andere route in Central Park.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dan al helemaal inderdaad. Mooi dat jullie het met zn allen konden meemaken
Hopelijk gaat hij dat later waarderen.quote:
Schaatst zwart.quote:
Uit protest ga ik André van Duin met zijn hele grote Bloemkoooleee luisteren.quote:
Zonder registratie.quote:
Nee dat is het beste. Komt voort uit een actie.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zegt me echt helemaal niks, zowel de artiest als de titel, maar ik verwacht er niet veel van tbh
Ik had uiteindelijk spijt dat ik er niet heen was gegaanquote:Op donderdag 28 december 2023 23:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heb lang getwijfeld of ik ook naar z'n concert zou gaan, want toch op leeftijd en dat gaat niet bij iedereen even goed, heel veel nieuw werk tijdens het concert wat je nog niet kent en zo. Uiteindelijk toch gedaan, absoluut geen spijt van gehad. Echt een unieke artiest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |