Ik ook nietquote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou dat echt niet bij, dus kan echt niks benoemen..
Al besproken.quote:
Ik vond Welcome to the DCC juist echt vreselijk en Overcome echt platte productiepop, ik ben juist andere nummers van NBT daardoor minder gaan waarderenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vond Tomorrow is Closed iets beter, maar alles van NBT was echt goed dit jaar
Beterschap ok01 en Koen66!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Beterschap! Ik zit zelf ook een beetje in hetzelfde schuitje nu
De mijne staat op nr. 52quote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef Isorden het volgende:
Jaarlijkse post om te vertellen dat dit nummer op #1 in de Top 40 stond toen ik geboren werd.
[ afbeelding ]
Gek dat pottenbakken zo sexy kan zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef Isorden het volgende:
Jaarlijkse post om te vertellen dat dit nummer op #1 in de Top 40 stond toen ik geboren werd.
[ afbeelding ]
Why tell me Whyquote:Op donderdag 28 december 2023 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik maar dan met Gangsta's Paradise.
In Nederland was het busje komt zo
Koetsjiekoetsjiequote:Op donderdag 28 december 2023 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik maar dan met Gangsta's Paradise.
In Nederland was het busje komt zo
Hoorde ik ook al in het voorproefje inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2023 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor mij echt een verrassing deze band met mix van rock en metal, maar ook invloeden van soul en r&b.
Now and thenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef ok01 het volgende:
Wat is jullie favoriete nummer dat in 2023 is uitgekomen?
Snap ik! Ik was als enorme Beatlefan ook een beetje emotioneel toen ik bij het Imagine monument stondquote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij waren in oktober in New York en stonden bij de mozaïek van Imagine en daarna bij The Dakota Building. Dat was ook best emotioneel. Nog geen 2 weken later kwam dit nummer uit. Was heel bijzonder voor ons.
Wicked game past er mooi bijquote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef koffieleuk het volgende:
Nog ff wat achterstallige administratie
1927 Doobie Brothers - Long Train Runnin'
1899 Steve Miller Band - Fly Like An Eagle
1622 Pulp - Common People
1585 Roy Orbison - In Dreams
1512 Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk
1485 Katie Melua - Nine Million Bicycles
1472 The Prodigy - Breathe
1445 Paul McCartney & Wings - Mull Of Kintyre
1417 Roberta Flack - The First Time Ever I Saw Your Face
1390 Spinvis - Bagagedrager
1229 The Who - Pinball Wizard
1027 Elvis Costello - I Want You
999 Crowded House - Four Seasons In One Day
829 My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade
812 Art Garfunkel - Bright Eyes
808 Righteous Brothers - Unchained Melody
632 The Black Keys - Little Black Submarines
621 Fleetwood Mac - Albatross
467 Novastar - Wrong
442 Bill Withers - Ain't No Sunshine
418 Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder
407 Ike & Tina Turner - River Deep Mountain High
388 Cranberries - Linger
374 Chris Isaak - Wicked Game
210 The Cult - She Sells Sanctuary
158 The Beatles - Yesterday
98 Sinéad O'Connor - Nothing Compares 2 U
58 Nothing But Thieves - Impossible (Orchestral Version Live at Abbey Road)
25 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
slecht geregeldquote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bij nummers als deze en die GIFs van Ghost... mis ik mijn date. Die zit in Amsterdam en heeft het druk met werk. Met kerst en oud en nieuw elkaar niet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Moest ik ook aan denken!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
You never walk alone klinkt wel anders dan ik me kan herinneren.
Ow dat is niet gezelligquote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bij nummers als deze en die GIFs van Ghost... mis ik mijn date. Die zit in Amsterdam en heeft het druk met werk. Met kerst en oud en nieuw elkaar niet zien.
Ah snap ik ook wel, ieder zn smaak enzoquote:Op donderdag 28 december 2023 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Welcome to the DCC juist echt vreselijk en Overcome echt platte productiepop, ik ben juist andere nummers van NBT daardoor minder gaan waarderen
Oehhh, moeilijke vraag wel. Ehm, als ik ook even kijk naar wat ik het meest heb geluisterd, dan wordt het Panopticom van Peter Gabriel.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef ok01 het volgende:
Wat is jullie favoriete nummer dat in 2023 is uitgekomen?
Ja tochquote:Daarnaast speelt volgens Bosman nog iets anders, dat misschien wel typisch Nederlands is: "Nederlanders zijn dol op lijstjes. Denk aan de oliebollentest, de lijst met bestverkochte auto's en je ziet natuurlijk ook graag jouw favoriete liedje boven aan een toplijstje staan. Ik snap die fascinatie wel: het zegt iets over hoe jouw smaak zich verhoudt tot die van de grote groep. En daar kun je dan weer met elkaar over in gesprek gaan, ook op social media."
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Snap ik! Ik was als enorme Beatlefan ook een beetje emotioneel toen ik bij het Imagine monument stond
Is al geweest maar moet ook nog komen.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
You never walk alone klinkt wel anders dan ik me kan herinneren.
Ze maakt er een potje van.quote:
ik vond dat ook wel emotioneel. vooral dat wij daar met onze Lennon waren.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Snap ik! Ik was als enorme Beatlefan ook een beetje emotioneel toen ik bij het Imagine monument stond
Kon ik ook enorm waarderenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oehhh, moeilijke vraag wel. Ehm, als ik ook even kijk naar wat ik het meest heb geluisterd, dan wordt het Panopticom van Peter Gabriel.
Voor het eerst in een dikke 20 jaar nieuwe muziek, vanuit het betrekkelijke niets, en wel een echte Gabriel track. Om 12 uur 's nachts meteen luisteren en enthousiast zijn, dat heb ik zo de rest van het jaar toch niet weer gehad
Dan al helemaal inderdaad. Mooi dat jullie het met zn allen konden meemakenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond dat ook wel emotioneel. vooral dat wij daar met onze Lennon waren.
Onze Lennon vond t maar zozo trouwensquote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dan al helemaal inderdaad. Mooi dat jullie het met zn allen konden meemaken
Continuitywise klopt er niks maar dan ook echt helemaal niks aan die scène hèquote:
ogot, #805quote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
807 Follow You Follow Me Genesis![]()
806 Before You Go Lewis Capaldi![]()
805 Bloemkôle Oôs Joôs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
804 Not An Addict K's Choice![]()
803 (Everything I Do) I Do It For You (Albumversie) Bryan Adams![]()
802 Beautiful Noise Neil Diamond![]()
801 She's A Rainbow The Rolling Stones![]()
800 Tubular Bells (Part 1 Albumversie) Mike Oldfield
Niet gek met Tubular Bellsquote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef Isorden het volgende:
Wat raar, maar 8 nummers komend uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |