Wil je ons niet beledigen?quote:
Ik houd gedurende het jaar bij wat ik luister, van 1 juli t/m 31 mei. Dan gedurende de maand juni ben ik bezig alles te sorterenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat een werk lijkt me dat. En daar begin je dan al in januari aan?
Ja maar voor mijn gevoel duurt die social deal reclamecampagne echt al 5 jaar ofzoquote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk bijna elke reclame die er bestaat gewoon kut.
Dat is aardig van jequote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De drummer van Oos Joos heeft mij mn 1e gitaar verkocht en verhuurde lang oefenruimtes voor mijn 1e bandje, dus ik gun t m wel. Voor 1 keertje.
Als de top 2000 iets voor mij duidelijk maakt is het wel dat ik blij ben dat ik niet regulier radio luisterquote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik word die schreeuwende SOCIAL DEAL reclames echt kots en kotsbeu
Ik verdring ze elk jaar allemaal.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar voor mijn gevoel duurt die social deal reclamecampagne echt al 5 jaar ofzo
Oké dat is wel geinig.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De drummer van Oos Joos heeft mij mn 1e gitaar verkocht en verhuurde lang oefenruimtes voor mijn 1e bandje, dus ik gun t m wel. Voor 1 keertje.
In die van mij staan nu ongeveer 1500 nummers, moet ze nog wel ordenen.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er gaat sowieso niets boven de Top 2000 ja.
Wie hebben eigenlijk ook alweer allemaal een eigen jaarlijkse top zoveel? Ik houd sinds 2020 (lockdownprojectje) dus ook een jaarlijkse top 1000 bij. Een aantal van jullie ook toch?
nee hoor. ik heb een shortlist (meer dan 2500 nrs dus hoezo short) en daar voeg ik nummers aan toe en dan sorteren, sorteren en nog een sorteren.... tot er uiteindelijk zo'n 1000-1100 nrs over zijn en dan bezig met de volgorde. wel monniken werk ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat een werk lijkt me dat. En daar begin je dan al in januari aan?
LP's, hou oud ben je?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef ok01 het volgende:
Een van mijn eerste lps was van Genesis. Ik word nu toch wel een beetje nostalgisch
en essnhillsquote:Op donderdag 28 december 2023 23:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oké dat is wel geinig.
Waarschijnlijk ben je dan de enige hier die die gasten al kende
*mompelt iet met "jij wil ookcollins meepraten", vindt het een slechte grap en gooit 'm weg*quote:
Ik vind dat wel knap. Zou daar geen zin in hebbenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hoor. ik heb een shortlist (meer dan 2500 nrs dus hoezo short) en daar voeg ik nummers aan toe en dan sorteren, sorteren en nog een sorteren.... tot er uiteindelijk zo'n 1000-1100 nrs over zijn en dan bezig met de volgorde. wel monniken werk ja.
Ik plaats ook lang niet al mn slechte grappen, er zijn grenzenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
*mompelt iet met "jij wil ookcollins meepraten", vindt het een slechte grap en gooit 'm weg*![]()
Wat een werk. En wat staat er in jouw top 10?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik houd gedurende het jaar bij wat ik luister, van 1 juli t/m 31 mei. Dan gedurende de maand juni ben ik bezig alles te sorteren. In juni, omdat je dan het verst uit de buurt zit van de echte muzieklijstjes als de Top 2000.
Als je nerdy genoeg bent is het superleukquote:Op donderdag 28 december 2023 23:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap. Zou daar geen zin in hebben
Ik mag hopen dat Exodus de tweede was?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef ok01 het volgende:
Een van mijn eerste lps was van Genesis. Ik word nu toch wel een beetje nostalgisch
Daar kan ik wel inkomenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je nerdy genoeg bent is het superleuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |