Ja ze wilden af en toe wat andere dingen doen of zien, prima en werkte goed. Door hen ook dingen gedaan of gezien die we misschien zelf niet hadden bedacht.quote:
Nee gewoon elk jaar een batch nieuwe (her)ontdekkingen toevoegen en dan sorteren. Ik gebruik meestal een tool die een vriend van me in elkaar heeft geknutseld.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Elk jaar een nieuw nummer ergens toevoegen en de rest zakt?
dat zeg ikquote:
Prima dat ze West-Fries dialect gebruiken.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
oh nee sorry @:Essnhills
Oôs Joôs (Nederlands: Onze Jongens) is een band uit West-Friesland. De band werd opgericht in 2003 en maakt nummers met teksten in het West-Fries-dialect.
Lekker man proostquote:Op donderdag 28 december 2023 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
Deel twee van de Sleigh PuftsDeze is net zo okay als die van gisteren.
[ afbeelding ]
Wat een werk lijkt me dat. En daar begin je dan al in januari aan?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee elk jaar weer helemaal opnieuw beginnen
het kan Phil erger hoor.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wordt het niet iets te Phil van dezelfde grappen?
Ik heb er ook stiekem nog hoop opquote:Op donderdag 28 december 2023 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Neeeee, zonde
Hopelijk komt hij snel toch nog een keertje deze kant op
Ik word die schreeuwende SOCIAL DEAL reclames echt kots en kotsbeuquote:Op donderdag 28 december 2023 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah top, hieruit maakte ik op dat het nieuws voorbij was. Had Radio 2 even uitgeknald, ben de STER en nieuws echt kotsbeu.
Komt niet eens in de buurt.quote:
Inderdaad, we hadden De Kast al.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Prima dat ze West-Fries dialect gebruiken.
Maar om ons daar nou mee lastig te komen vallen?
Dat is ook wel fijnquote:Op donderdag 28 december 2023 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ze wilden af en toe wat andere dingen doen of zien, prima en werkte goed. Door hen ook dingen gedaan of gezien die we misschien zelf niet hadden bedacht.
ik vind eigenlijk bijna elke reclame die er bestaat gewoon kut.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik word die schreeuwende SOCIAL DEAL reclames echt kots en kotsbeu
Die zijn vreselijkquote:Op donderdag 28 december 2023 23:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik word die schreeuwende SOCIAL DEAL reclames echt kots en kotsbeu
Daarom ook mijn voorzichtige lobby voor Supper's Ready!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Is dit na Firth of Fifth dan de oudste Genesis? Al het vroege werk is echt zwaar ondergewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |