Er gaat sowieso niets boven de Top 2000 ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje lijstjesmoe. Ik stem alleen op Top2000 en luister af en toe naar lijstjes.
klinkt als een act waar een bepaalde NL gemeenschap massaal op gestemd heeftquote:Op donderdag 28 december 2023 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zegt me echt helemaal niks, zowel de artiest als de titel, maar ik verwacht er niet veel van tbh
Wel toevallig dat dat net als in a gadda ook weer de uurafaluiter isquote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Matig uurtje, maar Tubular Bells vind ik prima en gelukkig is dat ongeveer de helft van het uurtje.
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 28 december 2023 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja Twan en zijn vriendin waren ook mee, maar waren hier niet bij. Ze fietsten een andere route in Central Park.
Hoop ik ook!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij dat later waarderen.
De Achterhoek jaquote:Op donderdag 28 december 2023 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een act waar een bepaalde NL gemeenschap massaal op gestemd heeft
Moiquote:Op donderdag 28 december 2023 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er gaat sowieso niets boven de Top 2000 ja.
Wie hebben eigenlijk ook alweer allemaal een eigen jaarlijkse top zoveel? Ik houd sinds 2020 (lockdownprojectje) dus ook een jaarlijkse top 1000 bij. Een aantal van jullie ook toch?
Hoe doe je dat? Elk jaar een nieuw nummer ergens toevoegen en de rest zakt?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie hebben eigenlijk ook alweer allemaal een eigen jaarlijkse top zoveel? Ik houd sinds 2020 (lockdownprojectje) dus ook een jaarlijkse top 1000 bij. Een aantal van jullie ook toch?
neuhquote:
Klopt.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel meerdere hier.quote:Wie hebben eigenlijk ook alweer allemaal een eigen jaarlijkse top zoveel? Ik houd sinds 2020 (lockdownprojectje) dus ook een jaarlijkse top 1000 bij. Een aantal van jullie ook toch?
Nee het komt geloof ik van die nepfriezen in Noord-Hollandquote:
Nee elk jaar weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Elk jaar een nieuw nummer ergens toevoegen en de rest zakt?
Ja er staat wel heel Phil Collins inquote:
805 Bloemkôle Oôs Joôsquote:
Ah top, hieruit maakte ik op dat het nieuws voorbij was. Had Radio 2 even uitgeknald, ben de STER en nieuws echt kotsbeu.quote:
Neeeee, zondequote:Op donderdag 28 december 2023 23:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk spijt dat ik er niet heen was gegaan![]()
Fijn wel dat het zo goed was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |