Maar Geert Wilders wil wel moslims deporteren. Dat mag niet genegeerd wordenquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fijn is dat hè? Dat zou je eigenlijk iedereen gunnen. Dat ze kunnen stemmen wat ze willen zonder dat ze meteen gegeneraliseerd worden.enerzijds roep je dat je niks moet hebben van generaliseren (waar je jezelf net zo schuldig aan maakt met je ‘jullie dit jullie dat’ om maar wat te noemen) en dat vrijheid zo belangrijk vind, maar oh wee als iemand anders gebruik maakt van die vrijheid en wat stemt wat je niet zint. Dan verdienen ze het, of ze vroegen er zelf om.
Genoeg PVV stemmers die moslims niet generaliseren. Ze willen dat er wat gebeurd aan immigratie en denken (of dat terecht is of niet mag iedereen wat van vinden) dat de PVV daarmee zal helpen. Als je stemt op een partij zeg je niet:’ ik geef hierbij mijn ziel aan [insert random partij] en vanaf nu denk ik 100% hetzelfde als jullie’. Je bent je eigen persoon en je steunt zo’n partij vaak vanwege wat thema’s die belangrijk zijn voor jou. Newsflash: zat PVV stemmers die niet specifiek op een PVV stemmen omdat ze moslims willen deporteren of vermoorden. Dat dat überhaupt keer op keer uitgelegd moet worden is wat sneu.
Ah, deze weer. Heb je daar nu wél een bron voor?quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Maar Geert Wilders wil wel moslims deporteren. Dat mag niet genegeerd worden
Je denkt dat hij zijn minder, minder, minder geschreeuw niet naar andere groepen uit wil breiden?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ah, deze weer. Heb je daar nu wél een bron voor?
Je kan prima onderbouwen dat hij minder moslims binnen wil halen. Denk dat hij het ook prima zal vinden als er helemaal geen moslims meer binnen zouden komen. Maar er is je elders al meermaals gevraagd om een bron aan te leveren waarin benoemd wordt dat Wilders alle moslims wil deporteren. Die had je niet. Nu wel?
Hij stelt dat hij ze de beleving van hun geloof ontzeggen ("Nederland is geen islamitisch land: geen islamitische scholen, korans en moskeeën"), en wil het liefst geen nieuwe moslims meer in Nederland. Hij wil een verbod op een dubbele nationaliteit (vaak mensen uit moslimlanden; Turken en Marokkanen). En hij wil extremistische moslims preventief opsluiten.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Maar Geert Wilders wil wel moslims deporteren. Dat mag niet genegeerd worden
Er van uit gaan dat hij moslims wil gaan deporteren vind ik overeenkomen met denken met je onderbuik. Je kan hem pakken op genoeg punten, dan snap ik nog steeds niet waarom mensen de noodzaak voelen om hem te beschuldigen van iets wat ze niet kunnen onderbouwen met bronnen. Alsof zijn huidige standpunten die je wél kan onderbouwen niet erg genoeg zijn of zo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je denkt dat hij zijn minder, minder, minder geschreeuw niet naar andere groepen uit wil breiden?
Paar foto’s uit 2014 pakken. Wat een ongekende 1 op 1 situatie met Wilders en zijn vriendschapsboekje. Of speldje. Waarschijnlijk allebei.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies, nog zo'n Putin-pijjpende snob die met het kontje gespreid de Russische propaganda tot zich nam.
Wat boeit mij dat speldje dan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Paar foto’s uit 2014 pakken. Wat een ongekende 1 op 1 situatie met Wilders en zijn vriendschapsboekje. Of speldje. Waarschijnlijk allebei.
Maar goed, hoe zou hij zijn minder, minder, minder belofte kunnen realiseren zonder gedwongen vertrek?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er van uit gaan dat hij moslims wil gaan deporteren vind ik overeenkomen met denken met je onderbuik. Je kan hem pakken op genoeg punten, dan snap ik nog steeds niet waarom mensen de noodzaak voelen om hem te beschuldigen van iets wat ze niet kunnen onderbouwen met bronnen. Alsof zijn huidige standpunten die je wél kan onderbouwen niet erg genoeg zijn of zo.
Dan zat er vast geen familie in MH17, gok ik. Lekker conservatief, lekker anders.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat speldje dan.
gaat mij om dat er eens stevig rechts-conservatief beleid gevoerd gaat worden.
Ook dan nog.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zat er vast geen familie in MH17, gok ik. Lekker conservatief, lekker anders.
Je zou altijd uitzonderingen kunnen maken voor beroepsgroepen waarin Nederland écht versterking nodig heeft. Maar al die yuppen die naar Nederland komen om te werken in de Randstad? Die zijn niet nodig. En die 55% buitenlandse studenten op de Nederlandse universiteiten ook niet. En al die vermeende "vluchtelingen" die Ter Apel en Budel onveilig maken ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:40 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook verder werft men in de zorg vrij veel buiten Nederland. Maar met die door jou gewenste volledige stop komt de welvaart echt wel onder druk te staan, dat ontkennen mag maar gaat wel wat buiten de realiteit om…
Neem alleen al het voorbeeldje van die tandartsen, er gaan in Nederland jaarlijks veel meer tandartsen met pensioen dan er afstuderen, zonder instroom van buiten neemt de toegankelijkheid van de mondzorg dan gewoon af.
Een 'stevig rechts-conservatief beleid' mag wel wat levens kosten natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zat er vast geen familie in MH17, gok ik. Lekker conservatief, lekker anders.
En is daar iets mis mee?quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Want de PVV zelf is er zeer duidelijk over. Geen islamitische scholen, geen moskeeën, geen korans, minder islam. Dát is waar je voor stemt.
Iets met vrijheid van godsdienst. Dus ja, daar is wat mis mee idd.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:30 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En is daar iets mis mee?
Of moeten mensen zich kapotschamen als ze daar voor staan?
Geloof me dat het een van de grootste redenen is waarom men PVV heeft gestemd.
Ik hoef alleen te dealen met het feit dat de dictator verantwoordelijk voor het neerhalen van een airliner vol landgenoten achteraf wordt bejubeld door degene die de verkiezingen wint. Je kunt de opa’s en oma’s die hun totale gezin van zoon/dochter zijn verloren niet harder in hun gezicht spugen. Terwijl je je vriendschapsspeldje glimmend poetst natuurlijk!quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook dan nog.
Mh17 is happend, Mark Rutte had beloofd dat de onderste steen boven zou komen. Maar dat zal niet meer gebeuren, of beter gezegd Poetin zal niet gepakt worden. Deal with it.
Neemt niet weg dat er velen tegen islam in NL zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Iets met vrijheid van godsdienst. Dus ja, daar is wat mis mee idd.
Ik lees dat meer als een: we willen minder minder minder binnen halen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar goed, hoe zou hij zijn minder, minder, minder belofte kunnen realiseren zonder gedwongen vertrek?
Tja, voor sommigen is het idee: meer Islam, niet minder. Dus een partij die kritisch is op de Islam wordt al geproblematiseerd, laat staan als men dan zulke standpunten heeft als de PVV.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:30 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En is daar iets mis mee?
Of moeten mensen zich kapotschamen als ze daar voor staan?
dan is 1 miljoen mensen uitsluiten niet de beste oplossing. Het is vooral heel populistisch en kortzichtig. Heb verder niks met de islam maar er wordt gedaan alsof de islam en de koran etc verbieden de oplossing is voor vele problemen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:33 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er velen tegen islam in NL zijn.
Dus ergens knaagt het.
Hij wil iedereen het land uit !quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je denkt dat hij zijn minder, minder, minder geschreeuw niet naar andere groepen uit wil breiden?
Gewoon een echte leider, die Vlad:quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoef alleen te dealen met het feit dat de dictator verantwoordelijk voor het neerhalen van een airliner vol landgenoten achteraf wordt bejubeld door degene die de verkiezingen wint. Je kunt de opa’s en oma’s die hun totale gezin van zoon/dochter zijn verloren niet harder in hun gezicht spugen. Terwijl je je vriendschapsspeldje glimmend poetst natuurlijk!
quote:In een interview met Russia Today zegt Wilders zich niet te kunnen vinden in al het beleid van Poetin, maar complimenteert hij hem wel als leider: ‘Aan dat soort leiderschap ontbreekt het in Europa.’ bron
We zijn inderdaad al te laat om de expansiedrift van de islam tegen te gaan. Zodra het kritisch omslagpunt is bereikt, over een jaar of 20, gaan we dat in alle lagen van de maatschappij het merken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan is 1 miljoen mensen uitsluiten niet de beste oplossing. Het is vooral heel populistisch en kortzichtig. Heb verder niks met de islam maar er wordt gedaan alsof de islam en de koran etc verbieden de oplossing is voor vele problemen.
Ik denk juist van niet. Grote meerderheid hier in NL wil dat er iets gedaan word aan immigratie, dus logische aanname om te denken dat de meeste PVV stemmers voornamelijk daarop stemmen vanwege hun immigratie standpunten. Veel andere alternatieven heb je dan niet qua partijen. Dingen als de koran verbieden staan niet heel hoog op het lijstje gok ik.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:30 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En je hebt ook stemrecht.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Iets met vrijheid van godsdienst. Dus ja, daar is wat mis mee idd.
Dat kan maar is wel wat vreemd als dit is gescandeerd:quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik lees dat meer als een: we willen minder minder minder binnen halen.
quote:dus ik vraag aan jullie: willen jullie, in deze stad en in Nederland, meer of minder Marokkanen?"
Zaal: "Minder, minder, minder!"
Wilders: "Nou, dan gaan we dat regelen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |