abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211833564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:15 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Waar maak jij aan op dat het fake is? :?

Het staat inderdaad niet meer op zijn tijdslijn (voor zover ik dat kan zien) maar hij kan het ook verwijderd hebben.
Die hele Bertrand is fake...
  zaterdag 30 december 2023 @ 08:33:41 #202
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_211833596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:30 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Die hele Bertrand is fake...
Het is in elk geval net zo'n idioot als Olav.

Verder blijf ik vandaag maar weer ver weg van Twitter.
pi_211833635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:33 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Het is in elk geval net zo'n idioot als Olav.

Verder blijf ik vandaag maar weer ver weg van Twitter.
Je moet ook wel binnen je eigen bubbel blijven op twitter
pi_211833722
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Reken maar dat Timmermans, Jetten en Klaver en dergelijke politiek eensgezinde wakker hebben gelegen van de verkiezings uitslag. En nog steeds. De afgegeven signalen was zo daadkrachtig dat ze als mokerslagen aan bleven komen. De peilingen, het bericht dat de PVV ook op scholen het populairst bleek te zijn, de exit poll, Bosma als voorzitter, verdere stijgingen in de peilingen. Al weken regent en regent het op social media met panische haat berichten van Timmermans, Jetten en Klaver en dergelijke politiek eensgezinde dat het zielig begint te worden.

Deze reactie van jou is ook weer om van te smullen. _O_
Mwa ik denk dat dat reuze meevalt. Ik denk dat die partijen vooral zorgen hebben over de gevolgen van zo’n uitslag. Een bedrijf als ASML wat aangeeft bezorgd te zijn over de verkiezingsuitslag is natuurlijk extreem nadelig voor onze economie.

Ik krijg er een beetje een Brexit gevoel bij. Met een lekker daadkrachtig signaal je eigen economie om zeep helpen.
Dit, dus.
pi_211833974
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 06:48 schreef oblo het volgende:

[..]
90% van de moslims zijn sunni, ik denk dat je per ongeluk termen door elkaar haalt
Hah, pijnlijk foutje, ik bedoel inderdaad de salafisten en specifiek wahabisten.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 30-12-2023 10:38:44 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_211833981
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Mwa ik denk dat dat reuze meevalt. Ik denk dat die partijen vooral zorgen hebben over de gevolgen van zo’n uitslag. Een bedrijf als ASML wat aangeeft bezorgd te zijn over de verkiezingsuitslag is natuurlijk extreem nadelig voor onze economie.

Ik krijg er een beetje een Brexit gevoel bij. Met een lekker daadkrachtig signaal je eigen economie om zeep helpen.
Krokodillentranen natuurlijk van Jetten en co. Ze geven geen ruk om de gemiddelde Nederlander, daarom zijn ze ook voorbij gestreefd door de PVV die wel gewoon 2.3 miljoen Nederlanders aansprak met hun boodschap.

En dat continue hel en verdoemenis schreeuwen door linkse partijen geeft maar eens het intellectueel en moreel failliet aan van die kant van het politieke spectrum; op inhoud waardeloos verhaal wat niet aanslaat, dus dan maar op de tegenstander.

Ik zou me echt doodschamen als ik op zo’n Timmermans had gestemd en hem dan nu als een slechte verliezer zien acteren in de media.
pi_211834046
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 09:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Krokodillentranen natuurlijk van Jetten en co. Ze geven geen ruk om de gemiddelde Nederlander, daarom zijn ze ook voorbij gestreefd door de PVV die wel gewoon 2.3 miljoen Nederlanders aansprak met hun boodschap.
Waarbij de felicitaties uit Rusland binnen stroomde en ASML z’n zorgen uitsprak? Die boodschap? En dan de woorden ‘moreel failliet’ bij de andere partijen neerleggen. :)
Dit, dus.
pi_211834101
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 09:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Waarbij de felicitaties uit Rusland binnen stroomde en ASML z’n zorgen uitsprak? Die boodschap? En dan de woorden ‘moreel failliet’ bij de andere partijen neerleggen. :)
Die kwamen gelukkig na Timmermans die op de verkiezingsavond zelf net deed alsof de treinen naar Auschwitz alweer reden met zijn “hou elkaar even vast”. Wat een dramatische demagoog is dat zeg, over opruiing gesproken, samen met Jetten “huhuhu de VVD heeft het om migratie laten draaien en ze hebben de schuld aan het kapot maken van dit land”.

Zelden die linkse kopstukken zo snel hun masker zien laten vallen, de enige die in de buurt kwam van dit soort engnekkerij was Melkert met Fortuyn, en we weten allemaal hoe dat demoniseren van Fortuyn door links toen afgelopen is. De kogels komen altijd van links. Altijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2023 09:34:21 ]
pi_211834186
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Die kwamen gelukkig na Timmermans die op de verkiezingsavond zelf net deed alsof de treinen naar Auschwitz alweer reden met zijn “hou elkaar even vast”. Wat een dramatische demagoog is dat zeg, over opruiing gesproken, samen met Jetten “huhuhu de VVD heeft het om migratie laten draaien en ze hebben de schuld aan het kapot maken van dit land”.

Zelden die linkse kopstukken zo snel hun masker zien laten vallen, de enige die in de buurt kwam van dit soort engnekkerij was Melkert met Fortuyn, en we weten allemaal hoe dat demoniseren van Fortuyn door links toen afgelopen is. De kogels komen altijd van links. Altijd.
Eerst MH-17 uit de lucht schieten, dan massa-executies van burgers in Boetsja en dan kameraad Wilders met het vriendschapsspeldje feliciteren met de verkiezingsoverwinning. Altijd in die volgorde. Altijd.
Dit, dus.
  zaterdag 30 december 2023 @ 10:26:37 #210
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211834692
https://www.telegraaf.nl/(...)ons-nieuwe-nederland

quote:
Laat 2024 maar komen: ik heb zin in ons nieuwe Nederland!
author avatar
MARIANNE ZWAGERMAN

Gisteren, 14:00in COLUMNS

Bijna één op de vijf Nederlanders vindt dat de overheid zo slecht functioneert, dat het hele systeem maar het beste omvergeworpen kan worden, constateert het Sociaal Cultureel Planbureau
.

quote:
Maar het is niet meer relevant, de democratie functioneert, we hebben ze weggejaagd en leven in de achteruitkijkspiegel is zinloos.

We moeten voorwaarts met het opruimen van de puinhopen waar de Rutte-Kaag tandem ons mee opzadelde.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211834708
quote:

[..]

En dat continue hel en verdoemenis schreeuwen door linkse partijen geeft maar eens het intellectueel en moreel failliet aan van die kant van het politieke spectrum; op inhoud waardeloos verhaal wat niet aanslaat, dus dan maar op de tegenstander.

Ik zou me echt doodschamen als ik op zo’n Timmermans had gestemd en hem dan nu als een slechte verliezer zien acteren in de media.
Grappig dat je het wel weet te herkennen wanneer het niet bij de PVV vandaan komt. Terwijl die al tig jaar inhoudsloos lopen te huilen over links en allochtonen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_211834733
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, godsdienstwaanzinnige rechtse idioten zijn inderdaad van de 41 messteken om iemand om te leggen.
pi_211834803
quote:
Gaaaaaaaap. En dan vervolgens huilen dat de kinderbijslag, huurtoeslag en bijstandsuitkering niet op de rekening staan nadat 'het hele systeem' omver geworpen is.

Er gaat in de basis straks echt amper wat veranderen. Zelfs als er 0 asielzoekers meer binnen komen heeft dat amper impact op de levens van Nederlanders, maar deze doos verwacht een heel NIEUW Nederland.

Mensen als die Marianne moeten eens niet zo afhankelijk van een tijdelijke regering doen. Schiet je echt niets mee op.
pi_211834948
quote:

[..]

Werd juist Timmermans niet constant op de persoon aangevallen?
pi_211834970
quote:

[..]

Dat zou zelfreflectie vergen en we weten inmiddels dat zelfreflectie aan die kant van het politieke spectrum ver te zoeken is, of zeg maar gerust totaal afwezig. Het ligt nooit aan Links zelf, zij zijn zogenaamd hartstikke intelligent en de rest is dom.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Gaaaaaaaap. En dan vervolgens huilen dat de kinderbijslag, huurtoeslag en bijstandsuitkering niet op de rekening staan nadat 'het hele systeem' omver geworpen is.

Er gaat in de basis straks echt amper wat veranderen. Zelfs als er 0 asielzoekers meer binnen komen heeft dat amper impact op de levens van Nederlanders, maar deze doos verwacht een heel NIEUW Nederland.

Mensen als die Marianne moeten eens niet zo afhankelijk van een tijdelijke regering doen. Schiet je echt niets mee op.
Tja, op dit moment is het kwaad eigenlijk al geschied. Er zijn namelijk de afgelopen decennia simpelweg veel te veel mensen binnengekomen. Zou het ondanks dat helpen om de migratie flink te beperken? Ja, want elke nieuwe kansenparel kost weer een boel geld en zorgt voor extra druk op de woningmarkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211835105
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou zelfreflectie vergen en we weten inmiddels dat zelfreflectie aan die kant van het politieke spectrum ver te zoeken is, of zeg maar gerust totaal afwezig. Het ligt nooit aan Links zelf, zij zijn zogenaamd hartstikke intelligent en de rest is dom.
[..]
Wel mooi dat je met je laatste zin hier wel enige zelfreflectie toont, verder klopt er weinig van.

quote:
Tja, op dit moment is het kwaad eigenlijk al geschied. Er zijn namelijk de afgelopen decennia simpelweg veel te veel mensen binnengekomen. Zou het ondanks dat helpen om de migratie flink te beperken? Ja, want elke nieuwe kansenparel kost weer een boel geld en zorgt voor extra druk op de woningmarkt.
Gaat het je dan om alle immigratie, dus ook geen buitenlands personeel meer in bijvoorbeeld de zorg?
Of gaat dit om een specifieke groep zoals asielzoekers?
pi_211835132
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Net als dat er ergens op de wereld iets gebeurd wat de multinationals niet bevalt dan gaat meteen de beurs op zijn kop.

En ondertussen draait de aarde gewoon door.

Alsof 'money' de wereld draaiend houdt. En iedereen trapt er in, en dus moet je mee.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_211835136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 09:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Eerst MH-17 uit de lucht schieten, dan massa-executies van burgers in Boetsja en dan kameraad Wilders met het vriendschapsspeldje feliciteren met de verkiezingsoverwinning. Altijd in die volgorde. Altijd.
Riiiiiiiiiiight
Neem er nog een.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 30 december 2023 @ 11:00:15 #219
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211835164
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:45 schreef HowardRoark het volgende:
Dat zou zelfreflectie vergen en we weten inmiddels dat zelfreflectie aan die kant van het politieke spectrum ver te zoeken is, of zeg maar gerust totaal afwezig.
Totale onzin, als er een partij is met veel dikke onderzoeksrapporten met als thema "Wat hebben we fout gedaan" in de kast, dan is het de PvdA wel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211835177
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gaat het je dan om alle immigratie, dus ook geen buitenlands personeel meer in bijvoorbeeld de zorg?
Of gaat dit om een specifieke groep zoals asielzoekers?
Wat mij betreft alle vormen met migratie. En buitenlands personeel in de zorg? Daar zijn er niet zoveel van ondanks de tekorten. Het Nederlands machtig zijn is daar namelijk een harde eis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 december 2023 @ 11:01:55 #221
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211835183
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 09:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]
8)7
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211835188
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 00:21 schreef probeer het volgende:

[..]
Neuj, niet echt. Niemand die me met de nek aankijkt om mijn stem of lidmaatschap.
Fijn is dat hè? Dat zou je eigenlijk iedereen gunnen. Dat ze kunnen stemmen wat ze willen zonder dat ze meteen gegeneraliseerd worden. :) enerzijds roep je dat je niks moet hebben van generaliseren (waar je jezelf net zo schuldig aan maakt met je ‘jullie dit jullie dat’ om maar wat te noemen) en dat vrijheid zo belangrijk vind, maar oh wee als iemand anders gebruik maakt van die vrijheid en wat stemt wat je niet zint. Dan verdienen ze het, of ze vroegen er zelf om.

Genoeg PVV stemmers die moslims niet generaliseren. Ze willen dat er wat gebeurd aan immigratie en denken (of dat terecht is of niet mag iedereen wat van vinden) dat de PVV daarmee zal helpen. Als je stemt op een partij zeg je niet:’ ik geef hierbij mijn ziel aan [insert random partij] en vanaf nu denk ik 100% hetzelfde als jullie’. Je bent je eigen persoon en je steunt zo’n partij vaak vanwege wat thema’s die belangrijk zijn voor jou. Newsflash: zat PVV stemmers die niet specifiek op een PVV stemmen omdat ze moslims willen deporteren of vermoorden. Dat dat überhaupt keer op keer uitgelegd moet worden is wat sneu.
pi_211835192
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Riiiiiiiiiiight
Neem er nog een.
Nou ja, zelfs jij moet toch erkennen dat na de annexatie van de Krim en het neerhalen van MH17 vol trots naar Rusland, de Doema bezoeken en een vriendschapsspeldje dragen een tikje ongepast is?
pi_211835215
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat mij betreft alle vormen met migratie. En buitenlands personeel in de zorg? Daar zijn er niet zoveel van ondanks de tekorten. Het Nederlands machtig zijn is daar namelijk een harde eis.
Zal het aan mijn tandarts doorgeven… (ongeveer een kwart van de tandartsen in Nederland komt uit het buitenland).

Maar duidelijk, ben je ook bereid te accepteren dat we hiermee onze welvaart stevig onder druk zetten?
  zaterdag 30 december 2023 @ 11:10:01 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211835294
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nou ja, zelfs jij moet toch erkennen dat na de annexatie van de Krim en het neerhalen van MH17 vol trots naar Rusland, de Doema bezoeken en een vriendschapsspeldje dragen een tikje ongepast is?
Vol trots?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')