abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2023 @ 23:43:24 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211830033
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die sluiten wellicht meer aan omdat ze een minder geprofileerd programma hebben. Maar ik zie niet wat CDA en NSC qua punten kan verwezenlijken in een dergelijke samenwerking.

En BBB en JA21, really?
Al die partijen acht ik ruim binnen de grenzen van het betamelijke en het gaat me niet zozeer om het partijprofiel maar om de continue stortvloed aan beledigingen en en doen alsof PvdAGL een soort militant-communistische organisatie is waarmee iedere samenwerking onmogelijk is (terwijl ze ondertussen al meerdere keren gered zijn door het feit dat die voorloperpartijen wel gewoon constuctief en goeddeels integer zijn en naar hun principes stemden).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211830097
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waar haal je nu weer vandaan dat ze bij JA21 een hekel hebben aan Joden?
Zo niet, dan had hij veel eerder afscheid moeten nemen van Baudet..
pi_211830106
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:37 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Als je de de PVV als politiek midden omschrijft, dan heb je weinig zicht op de echte wereld. Kritiek daarop omschrijven als een radicale bubbel is natuurlijk prima maar wel volkomen kansloos.
Zow, wat een display aan de zogenoemde ''alternatieve feiten'' zeg!

Nog veel plezier met jouw ''gevecht'' voor de gelijke rechten man/vrouw, homoseksuelen + afvalligen + Joden + verlichtende hervormers van de islam die hier zichzelf kunnen zijn zonder vrees voor hun leven, een evenwichtige multiculturele samenleving (wat typerend is was voor nederland) en tegen (barbaars) geweld, terreur (dreiging) uit de islamitische hoek, en andere culturele traumatiserende kutshitzooi zoals kinder uit huwelijken, kinder genitale mutilatie, kinder indoctrine, bloederige en dodelijke eerwraak en-weet-ik-nog-niet-allemaal-wat-aan-zieke-kutzooi-die-zich-manifesteerd-wanneer-een-bepaald-aantal-moslims-geklusterd-raken.

Gaat helemaal goed komen! _O-
pi_211830109
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:47 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Zo niet, dan had hij veel eerder afscheid moeten nemen van Baudet..
Eerdmans is een opportunist. Niet voor niets alweer toe aan z'n 17e partij of zo.
pi_211830154
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef probeer het volgende:
Och och och wat sneu allemaal. Andere mensen kijken je veroordelend aan of willen zelfs niet meer met je omgaan omdat je op een partij stemt die er zwaar op inzet dat ze mensen willen discrimineren op basis van religie en nationaliteit. Wat een slechte mensen zijn dat zeg. En wat zijn jullie toch zielig, pleitend voor discriminatie. Jullie zijn de échte slachtoffers, niet de mensen die je het land uit wilt trappen of wiens rechten je af wilt pakken.
Zit je verder nog wat dwars? :+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2023 23:51:01 ]
  zaterdag 30 december 2023 @ 00:12:04 #181
3542 Gia
User under construction
pi_211830508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef probeer het volgende:
Och och och wat sneu allemaal. Andere mensen kijken je veroordelend aan of willen zelfs niet meer met je omgaan omdat je op een partij stemt die er zwaar op inzet dat ze mensen willen discrimineren op basis van religie en nationaliteit. Wat een slechte mensen zijn dat zeg. En wat zijn jullie toch zielig, pleitend voor discriminatie. Jullie zijn de échte slachtoffers, niet de mensen die je het land uit wilt trappen of wiens rechten je af wilt pakken.
Pffff. IK accepteer andere meningen, en voel me absoluut niet zielig als, zogenaamde vrienden mij niet moeten om hun politieke voorkeur.

Their loss.

Bij mij is iedereen welkom.
pi_211830686
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Zit je verder nog wat dwars? :+
Neuj, niet echt. Niemand die me met de nek aankijkt om mijn stem of lidmaatschap.
"Pools are perfect for holding water"
pi_211830711
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 00:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Pffff. IK accepteer andere meningen, en voel me absoluut niet zielig als, zogenaamde vrienden mij niet moeten om hun politieke voorkeur.

Their loss.

Behalve de mensen die je de beleving van hun geloof wilt ontzeggen of (buiten hun schuld om) geen, of een dubbele nationaliteit hebben. En asielzoekers. En Syriërs.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 30-12-2023 00:31:17 ]
pi_211830724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Eerdmans is een opportunist. Niet voor niets alweer toe aan z'n 17e partij of zo.
Die roept gewoon wat een groep wil horen.
pi_211831004
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
De echte slachtoffers zijn natuurlijk afvalligen en homo seksuele die dachten dat ze hier vrij van de islam waren en dachten dat ze konden zijn wie ze echt zijn. Of moslims die hier openlijk voor verlichting pleiten, maar hun leven niet meer zeker zijn.

Maar dat snap jij niet he? :D
Ik ben actief lid van het Humanistisch Verbond, vrijwilliger bij de buurtvereniging in mijn wijk (met aardig wat mensen uit minderheidsgroepen), en heb een vrienden en kennissenkring met een bovengemiddeld aantal LHBTQI+ personen. Ik onderhoud via mijn werk ook prima banden met vooraanstaande moslims die voor verlichting pleiten, spreek enkelen dagelijks en zet me zelfs in voor hun doelen. Waarbij ik het zeer betwijfel of je überhaupt contacten onderhoudt met die groepen mensen die je hier stelt te verdedigen, en of je ze niet gewoon misbruikt om tegen de islam aan te kunnen schoppen.

Ik moet persoonlijk niet veel hebben van de islam, (zelfs nog net iets minder dan de andere abrahamitische religies) en acht de meer conservatieve stromingen (voornamelijk de salafisten en wahabisten) een gezwel binnen het geloof. Een onderscheid waarvan ik durf te wedden dat je de kennis niet eens bezit om het te maken.

Maar als humanist sta ik voor vrijheid van religie, en pas ik er voor om daarin alle moslims over één kam te scheren, te discrimineren en een enorme groep mensen hun geloof te willen ontzeggen.

Maar he, dat snap jij niet he. Met je achterlijke 'of je bent voor of je bent tegen de gehele islam' onzin.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 30-12-2023 09:19:59 ]
  zaterdag 30 december 2023 @ 05:13:21 #186
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_211832810
twitter

Turkije 2023.

Ongelooflijk.
  zaterdag 30 december 2023 @ 06:43:52 #187
498210 KoningWouter
pi_211833032
twitter

Ik krijg weer helemaal het Fortuyn/Van Gogh gevoel.

Wat een gevaarlijk volk die extreem linksen.
pi_211833055
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 00:49 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ben actief lid van het Humanistisch Verbond, vrijwilliger bij de buurtvereniging in mijn wijk (met aardig wat mensen uit minderheidsgroepen), en heb een vrienden en kennissenkring met een bovengemiddeld aantal LHBTQI+ personen. Ik onderhoud via mijn werk ook prima banden met vooraanstaande moslims die voor verlichting pleiten, spreek enkelen dagelijks en zet me zelfs in voor hun doelen. Waarbij ik het zeer betwijfel of je überhaupt contacten onderhoudt met die groepen mensen die je hier stelt te verdedigen, en of je ze niet gewoon misbruikt om tegen de islam aan te kunnen schoppen.

Ik moet persoonlijk niet veel hebben van de islam, (zelfs nog net iets minder dan de andere abrahamitische religies) en acht de meer conservatieve stromingen (voornamelijk de salafisten en soennitische moslims) een gezwel binnen het geloof. Een onderscheid waarvan ik durf te wedden dat je de kennis niet eens bezit om het te maken.

Maar als humanist sta ik voor vrijheid van religie, en pas ik er voor om daarin alle moslims over één kam te scheren, te discrimineren en een enorme groep mensen hun geloof te willen ontzeggen.

Maar he, dat snap jij niet he. Met je achterlijke 'of je bent voor of je bent tegen de gehele islam' onzin.
90% van de moslims zijn sunni, ik denk dat je per ongeluk termen door elkaar haalt
  zaterdag 30 december 2023 @ 07:53:37 #189
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211833316
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 06:43 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]

Heerlijk, deze op de pik getrapte linkse sok. _O-

Huilend in slaap, elke nacht.
pi_211833357
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 00:12 schreef Gia het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 08:28 schreef Gia het volgende:

[..]
De Randstad-kakkers die neerkijken op Brabanders en Limburgers. Zichzelf ver verheven voelen boven 'die boeren'. Blijf dan ook weg als het water komt, of als Amsterdam door haar palen zakt.
Tuurlijk Gia, tuurlijk...
pi_211833377
quote:
[ twitter ]

Salty bitches.
Go hard or go home
pi_211833428
quote:
[ twitter ]

Dit is fake...
  zaterdag 30 december 2023 @ 08:15:13 #193
498210 KoningWouter
pi_211833435
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:14 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dit is fake...
Waar maak jij aan op dat het fake is? :?

Het staat inderdaad niet meer op zijn tijdslijn (voor zover ik dat kan zien) maar hij kan het ook verwijderd hebben.
pi_211833451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:15 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Waar maak jij aan op dat het fake is? :?
Een korte blik op zijn tijdlijn laat in elk geval wel zien dat die Bertrand dol is op fake news :+
  zaterdag 30 december 2023 @ 08:19:08 #195
498210 KoningWouter
pi_211833460
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:17 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Een korte blik op zijn tijdlijn laat in elk geval wel zien dat die Bertrand dol is op fake news :+
Hij spoort in ieder geval voor geen meter.

twitter

Dit was gisteren trending. Maar dan voor Hugo. Iemand die zijn laatste groet deed.

Als hij dit kan doen weet ik niet of bovenstaand bericht wel zo fake is.
pi_211833483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:19 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Hij spoort in ieder geval voor geen meter.

[ twitter ]
Dit was gisteren trending. Maar dan voor Hugo. Iemand die zijn laatste groet deed.

Als hij dit kan doen weet ik niet of bovenstaand bericht wel zo fake is.
Heb sowieso weinig fiducie in twitteraars. Dus dat die Olav net zo gek is als die Bertrand zou me niet verbazen.
  zaterdag 30 december 2023 @ 08:23:25 #197
498210 KoningWouter
pi_211833490
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:22 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Heb sowieso weinig fiducie in twitteraars. Dus dat die Olav net zo gek is als die Bertrand zou me niet verbazen.
Ja ik was helaas kwart voor 4 al wakker. Dus moest iets. Dan het riool Twitter maar afstruinen. :+
pi_211833511
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:23 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja ik was helaas kwart voor 4 al wakker. Dus moest iets. Dan het riool Twitter maar afstruinen. :+
Musk heeft toch iets goeds gedaan. Zonder account kan je echt geen klap meer op Twitter dus ik sla het over :+
  zaterdag 30 december 2023 @ 08:26:25 #199
498210 KoningWouter
pi_211833522
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:25 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Musk heeft toch iets goeds gedaan. Zonder account kan je echt geen klap meer op Twitter dus ik sla het over :+
Heb je goed. Je mist er niets aan.
pi_211833538
Ik denk niet dat de PVV, NSC, BBB en de VVD oplossingen hebben voor de problemen in ons land, want die problemen zijn veel groter dan asielzoekers. Twee staan er in dienst van het grootkapitaal, een lult enkel vaag over goed bestuur en de laatste heeft het vooral over asielzoekers terwijl ze pretenderen op te komen voor Henk & Ingrid maar ondertussen vooral met de VVD meestemmen.

Maar ik wacht rustig af. Geduld is sowieso vereist want blijkbaar hebben deze partijen straks al 1,5 maand nodig om te keuvelen over het respecteren van de grondwet, maar soit. Als het merendeel van de Nederlanders denkt dat we met deze partijen wel de grootste problemen gaan oplossen laat ik me graag verrassen. Mijn Marokkaanse schoonmaakster zegt ook dat Wilders gelijk heeft en ik vertrouw haar wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2023 08:28:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')