Vannacht ook echt mokerveel kutmuziek, allejezusquote:
Soort Soldaat van Oranje avant-la-lettre. Maar dan een hele slechtequote:Op donderdag 28 december 2023 15:06 schreef Gehenna het volgende:
Godver.. Die studio 100 musical over de WOII reclame. Dat is gewoon nep toch? Toch
2 broers recht tegenover elkaar in de oorlog.. Dan denk ik ook nog eens aan deze
Oppositesquote:Op donderdag 28 december 2023 15:08 schreef Zorro het volgende:
Wat voor een narigheid is dit dan weer?
Dat mag onderhand ook wel een keertjequote:
Het was niet best nee.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vannacht ook echt mokerveel kutmuziek, allejezus
Gelukkig niet, heb er dit jaar meer gehad dan goed kan zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 15:07 schreef alopio het volgende:
Slapeloze Nachten
Nummer wat goed van toepassing is voor dit topic
Daarom kun je ook beter gaan slapen 's Nachts.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vannacht ook echt mokerveel kutmuziek, allejezus
Ik dacht een beetje aan 2001 ofzoquote:Op donderdag 28 december 2023 15:09 schreef alopio het volgende:
Prima nummer verder, maar plekje 1609 was ook goed
Hey, pssst. Dat is gewoon Gijs.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:07 schreef Kopiko het volgende:
Ik hoor nog steeds één of andere kutreclame
Natuurlijk niet, als Gertje geld ruikt, gaat hij er vol voor! In België hebben ze ook al zo'n soort musical over de Eerste Wereldoorlog gedaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:06 schreef Gehenna het volgende:
Godver.. Die studio 100 musical over de WOII reclame. Dat is gewoon nep toch? Toch
2 broers recht tegenover elkaar in de oorlog.. Dan denk ik ook nog eens aan deze
Ik zou een klacht indienen.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik sta al een eeuwigheid in de wacht bij de huisarts, zo mis ik de hele Top 2000. Flikkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |