abonnement Unibet Coolblue
pi_211800055
Hoera @yinu! Wat een fijn nieuws *O*
pi_211800146
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Echt, die agressiviteit is verschrikkelijk . Sommige mensen denken dat vuurwerk een eerste levensbehoefte behoefte is
Agressie :P
Ik krijg er rilassociaties van mbt het horrorwoord disrespectvol.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 28-12-2023 18:30:41 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211800216
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 18:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Agressie :P
Ik krijg er rilassociaties van het horrorwoord disrespectvol.
Sorry :@ ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_211800333
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 17:50 schreef yinu het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind zo lastig dat je met dat soort dingen zo moeilijk weet wat normaal is. Jij hebt nu toevallig andere ervaring op andere plekken, dan klinkt het wel of zij de rareb zijn.

Ik heb tot op heden afaik 2x een infuus gehad, op verschillende plekken (lijf en zkh) om verschillende redenen. Beide keren was dat verrot pijnlijk, niet per se bij het prikken maar wel het erin zitten en nog meer het eruit halen. Uiteraard ook napijn (en een keer aderontsteking).
De mensen eromheen doen altijd heel nonchalant over zo'n infuus. Is dat dan omdat het normaal is dat het pijn doet en ze vinden dat je niet moet zeiken? Doet het normaal geen pijn en vinden ze daarom dat je niet moet zeiken? Ik vind het zo verwarrend want over allerlei andere dingen die ik juist nonchalant onderga, vragen ze vervolgens 6x of het wel ok is.

Ik ben echt geen jankerd irt pijn, maar dit vind ik echt :X :X
En ja, ik ben wel van zins daar de volgende keer eens naar te informeren. Maar vooralsnog dacht ik dat het erbij hoorde, alleen dat ge-aardigdoe bij andere dingen brengt me in de war.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211800603
Ik herken zowel de gruwel van disrespectvol :r als de infuuspijn. Na mijn bevalling schreeuwde de aderontsteking echt om aandacht met pijn op plekken waar je het meer zo verwachten }:| ik zat toen 40 uur met waaknaald in mijn arm (vanaf begin inleiding tot ontslag) en ik werd naar het einde toe echt gek van het gevoel van dat slangetje in mijn arm (Mag ik nog blij zijn dat die inleiding niet drie dagen duurde zoals ze voorspelden :6 )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 28 december 2023 @ 18:54:26 #31
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211800648
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind zo lastig dat je met dat soort dingen zo moeilijk weet wat normaal is. Jij hebt nu toevallig andere ervaring op andere plekken, dan klinkt het wel of zij de rareb zijn.

Ik heb tot op heden afaik 2x een infuus gehad, op verschillende plekken (lijf en zkh) om verschillende redenen. Beide keren was dat verrot pijnlijk, niet per se bij het prikken maar wel het erin zitten en nog meer het eruit halen. Uiteraard ook napijn (en een keer aderontsteking).
De mensen eromheen doen altijd heel nonchalant over zo'n infuus. Is dat dan omdat het normaal is dat het pijn doet en ze vinden dat je niet moet zeiken? Doet het normaal geen pijn en vinden ze daarom dat je niet moet zeiken? Ik vind het zo verwarrend want over allerlei andere dingen die ik juist nonchalant onderga, vragen ze vervolgens 6x of het wel ok is.

Ik ben echt geen jankerd irt pijn, maar dit vind ik echt :X :X
En ja, ik ben wel van zins daar de volgende keer eens naar te informeren. Maar vooralsnog dacht ik dat het erbij hoorde, alleen dat ge-aardigdoe bij andere dingen brengt me in de war.
SPOILER: Tip!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 19:22:16 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211801102
"Mensen nemen minder vaak contant op"

Goh, als de Geldmaat al minstens een week kapot is :') Geldmaat :r
De vuurwerkhandelaar (legaal) geeft contant betere prijzen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211801353
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:22 schreef derLudolf het volgende:

De vuurwerkhandelaar (legaal) geeft contant betere prijzen :+
Ja logisch, dan komt zijn omzet beter overeen met zijn gewicht-op-voorraad administratie :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 28 december 2023 @ 19:49:26 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211801633
Ben nog nooit bij een Geldmaat geweest
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211801680
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Molo het volgende:
Ben nog nooit bij een Geldmaat geweest
Waar pin jij dan? :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 28 december 2023 @ 19:58:27 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211801855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Waar pin jij dan? :o
Vrijwel nooit eigenlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211801860
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Molo het volgende:
Ben nog nooit bij een Geldmaat geweest
Ik vorige week voor het eerst. Ik moest echt even kijken hoe het werkte :D
Spoilers!
pi_211802019
Fijn dat het goed is @yinu *O*

Wat verschillend zijn de belevenissen met een infuus!
Twee weken opname vanwege een continu ab infuus met nog extra spul voor ontstekingsremmers. Niet dat het hielp. Het was alleen maar saai.
Verder gezond dus ik ging meerdere malen per dag aan de wandel met de infuuspaal: Fikkie uitlaten.
En het eten… :r Daarover hebben we het al gehad.
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 20:13:00 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211802118
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:36 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja logisch, dan komt zijn omzet beter overeen met zijn gewicht-op-voorraad administratie :P
Allicht :+ op basis van de prijzen in de folder ¤450 korting gehad. Echt fantastisch.

Zijn met een grote groep bij familie. Aantal vuurwerkliefhebbers, twee oudere overburen genieten ook altijd van de show, die doen ook een bijdrage. Dan heb je wel snel een leuk bedrag bij elkaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211802152
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind zo lastig dat je met dat soort dingen zo moeilijk weet wat normaal is. Jij hebt nu toevallig andere ervaring op andere plekken, dan klinkt het wel of zij de rareb zijn.

Ik heb tot op heden afaik 2x een infuus gehad, op verschillende plekken (lijf en zkh) om verschillende redenen. Beide keren was dat verrot pijnlijk, niet per se bij het prikken maar wel het erin zitten en nog meer het eruit halen. Uiteraard ook napijn (en een keer aderontsteking).
De mensen eromheen doen altijd heel nonchalant over zo'n infuus. Is dat dan omdat het normaal is dat het pijn doet en ze vinden dat je niet moet zeiken? Doet het normaal geen pijn en vinden ze daarom dat je niet moet zeiken? Ik vind het zo verwarrend want over allerlei andere dingen die ik juist nonchalant onderga, vragen ze vervolgens 6x of het wel ok is.

Ik ben echt geen jankerd irt pijn, maar dit vind ik echt :X :X
En ja, ik ben wel van zins daar de volgende keer eens naar te informeren. Maar vooralsnog dacht ik dat het erbij hoorde, alleen dat ge-aardigdoe bij andere dingen brengt me in de war.
Ik heb echt heel veel infusen gehad en het hoort geen pijn te doen. Het is wel wat meer gevoelig als je vaak geprikt wordt. Maar als je aderontsteking hebt moeten ze ergens anders prikken. Dat kan ook in je voet. Of waar dan ook.

Wel denk ik dat ze er wat luchtiger over doen omdat er echt heel veel mensen zijn met angst voor prikken of naalden en ik vermoed dat ze denken dat dat erger wordt als je er dan heel veel aandacht aan geeft ofzo? Anyhow, breng het ter sprake want dat is niet oké en ze hebben dus ook dunnere naaldjes die minder pijn doen.
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 20:16:10 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211802185
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Vrijwel nooit eigenlijk
Nee, ik ook niet vaak, als ik toch in D ben ga ik bij de Volksbank langs, die heeft vrije biljartkeuze.

Daarom vind ik het zo krom dat je in NL ¤5 moet betalen aan onderzoekskosten vanwege verdenking van terreur en zo als je een ¤200 biljet wilt storten :') Bij veel Volksbanken zitten ze gewoon in de automaat :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 28 december 2023 @ 20:18:58 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211802260
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 20:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee, ik ook niet vaak, als ik toch in D ben ga ik bij de Volksbank langs, die heeft vrije biljartkeuze.

Daarom vind ik het zo krom dat je in NL ¤5 moet betalen aan onderzoekskosten vanwege verdenking van terreur en zo als je een ¤200 biljet wilt storten :') Bij veel Volksbanken zitten ze gewoon in de automaat :')
Zou nog steeds weleens onderbouwing willen zien van al die anti terrorisme en anti witwaspraktijken. Wat al die maatregelen nou echt opleveren :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 20:23:52 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211802412
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 20:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Zou nog steeds weleens onderbouwing willen zien van al die anti terrorisme en anti witwaspraktijken. Wat al die maatregelen nou echt opleveren :')
Dan zouden 16.000 mensen niets meer te doen hebben :+
(en indirect nog veel meer).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 28 december 2023 @ 20:57:30 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211803341
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef borisz het volgende:

[..]
Dan zouden 16.000 mensen niets meer te doen hebben :+
(en indirect nog veel meer).
Helpt dan wel weer heel effectief tegen die gruwelijk hoge werkloosheid tegenwoordig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211803424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef borisz het volgende:

[..]
Dan zouden 16.000 mensen niets meer te doen hebben :+
(en indirect nog veel meer).
Ik vind het prima om die 16.000 mensen zoiets te laten doen, maar koppel er dan hoofdelijke verantwoordelijkheid aan: zij schatten het fout in, zij betalen prive voor alle gevolgen.

Dan worden ze iets nauwkeuriger en preciezer.
Als je nu leest hoe mensen door geblokkeerde bankrekeningen (zelfs van hun kinderen) gedupeerd raken: daar wordt de rechtstaat het zo hard door aangetast als door de criminaliteit die ze veinzen op te lossen (want daar verdienen de banken veel te veel aan om dat werkelijk te willen aanpakken)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211803484
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 20:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee, ik ook niet vaak, als ik toch in D ben ga ik bij de Volksbank langs, die heeft vrije biljartkeuze.

Daarom vind ik het zo krom dat je in NL ¤5 moet betalen aan onderzoekskosten vanwege verdenking van terreur en zo als je een ¤200 biljet wilt storten :') Bij veel Volksbanken zitten ze gewoon in de automaat :')
Ik moest deze 3 keer lezen, maar biljetkeuze :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2023 @ 21:31:46 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211804275
WWFT krijg ik vanuit de binnenste buitenring mee. Wij zitten in ook in al die praatclubs op nationaal niveau.
En zo af en toe helpen we kleine orgs (Bijv. MR's van nieuwe basisscholen die een rekening nodig hebben) aan brieven zodat de banken weer kunnen vinken.
Maar lang verhaal kort. :') is er voor uitgevonden. Het is vooral werkverschaffing.
Net zoals 90% van alle managers en coördinatoren in zijn algemeenheid eruit kunnen geldt dat ook binnen de mensen binnen WWFT (1/3e van het personeel van de banken is met niets anders dan dat bezig(!). Het is de tak dat het snelst groeit binnen banken en dat moet rigoureus gekapt worden).

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 28-12-2023 21:41:22 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 28 december 2023 @ 21:38:09 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211804444
Het is ook echt verschrikkelijk werk om te doen, banken krijgen er geen personeel voor dus huren er externen voor in

Jonkies worden daar op gezet (tegen hoog tarief) omdat het saai kutwerk is en soms een mooie ontgroening ofzo.

Kap er maar gewoon mee op deze manier ja, levert geen zak op van het beoogde beleidsdoel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 28 december 2023 @ 21:44:52 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211804637
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vorige week voor het eerst. Ik moest echt even kijken hoe het werkte :D
Een geldmaat is toch gewoon een pinautomaat in een geel jasje?
pi_211804674
Mountainbike en ik zijn thuis. Dat was 65 km in het donker recht tegen de wind in. :'( Is er een steekje bij me los of zo?

Fiets rijdt wel heerlijk, ben erg blij met m'n keuze O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')