Vandaag nog in Den Bosch geweest. De 26ste bestraling. Nog 9 te gaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:46 schreef borisz het volgende:
Gisteren het laatste deel van het ]Pelgrimspad I gelopenDen Bosch gehaald vanuit Udenhout via Kamp Vught.
Ik gewoon lekker decadent per taxi naar Den Bosch. Qua wandelen heb ik het veel mooier hier in Bommel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:07 schreef borisz het volgende:
Laatste wandeling van het jaar ging van Den Bosch naar Oud-Empel
Klopt. Vanmiddag gaat m'n beste maat.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:20 schreef borisz het volgende:
Schaatsen mag dan een open NK zijn. Tot nu toe een zeer leuk toernooi.
Geen van beiden kunnen kijken.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:24 schreef borisz het volgende:
Na het schaatsen is er nog Arsenal - Liverpool. FA Cup op de Beeb.
Oeh sterkte. Weet je al meer?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:44 schreef golfer het volgende:
Kleine complicatie bij litteken van operatiewond, dus vanmiddag een afspraak bij de wondpoli van het ziekenhuis om er naar te laten kijken/behandelen.
Ja, viel gelukkig mee. Zelfde wondsoort als een paar weken geleden door openspringen van een deel van het litteken. Komende tijd dus wond2x per dag weer spoelen en afdekken met gaasverbanden wachten totdat de wond zich gaat sluiten.quote:
Dank.quote:
Dat. Plus de blokkades die er plaatsvinden.quote:En Duitsland staat stil. VBL / Der Kaiser overleden
Gelukkig is zuster @Blues in huisquote:Op maandag 8 januari 2024 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, viel gelukkig mee. Zelfde wondsoort als een paar weken geleden door openspringen van een deel van het litteken. Komende tijd dus wond2x per dag weer spoelen en afdekken met gaasverbanden wachten totdat de wond zich gaat sluiten.
Als ze niet aan het werk is wel.quote:
niet zeurenquote:
Morge, hier was het wakker worden in een bus vol BOA's voor vervoersbewijs controle, zat een groep van 3 a 4 jongen gasten in de bus die geen geldig bewijs hadden..quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:03 schreef borisz het volgende:
Mogge... Zit in een bus die stilstaat op afrit tussen A9 en de ring. Autobestuurder onwel?
De auto was iig van de weg af. Brandweer heeft de auto inmiddels opgeruimd. Ziet er naar uit dat de weg nu wordt vrijgegeven.
Zag het. Pand van vriendin ernaast gelukkig niet getroffen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 06:22 schreef borisz het volgende:
Flinke brand Tong https://www.gld.nl/nieuws(...)errein-in-zaltbommel
Goeiemorgen maat. Zag je al op FB langskomen.quote:
Hey, jij daar?quote:
Bjoor!quote:
Ik had 35 bestralingen. Waren zo voorbij. Sterkte......quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag gesprek gevoerd met radiotherapeut van het NKI/AVL i.v.m. behandelplan voor de prostaatkanker. Ze gaan het nog in een breed overleg (MDO) bespreken en ik word a.s. dinsdag gebeld over het definitieve plan van aanpak.
Wordt waarschijnlijk wel bestraling via MR Linac (MRI begeleide bestraling), maar de kans bestaat dat ik, i.v.m. herstellende blaaswond na mijn operatie geen 5 hele sterke, maar 20 minder sterke bestralingen gedurende een periode van 4-5 weken ga krijgen, omdat dan de kans op beschadiging van die blaas geringer is.
Dinsdag hoor ik het.
Sterkte !! Even duimen voor dinsdag 👍🏼quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag gesprek gevoerd met radiotherapeut van het NKI/AVL i.v.m. behandelplan voor de prostaatkanker. Ze gaan het nog in een breed overleg (MDO) bespreken en ik word a.s. dinsdag gebeld over het definitieve plan van aanpak.
Wordt waarschijnlijk wel bestraling via MR Linac (MRI begeleide bestraling), maar de kans bestaat dat ik, i.v.m. herstellende blaaswond na mijn operatie geen 5 hele sterke, maar 20 minder sterke bestralingen gedurende een periode van 4-5 weken ga krijgen, omdat dan de kans op beschadiging van die blaas geringer is.
Dinsdag hoor ik het.
Da's helemaal waar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Bjorooooooooooooooooo is het nog altijd
Voelt gewoon als een warm bad dit 😁quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's helemaal waar.
Bjorooooooooooooooooo!
Ik heb er één gekregen in oktober. Na overgevoeligheid blijft het bij één. Ipv de komende drie jaar. Dus straks geen sport BH meer dragen en geen opvliegers meer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:25 schreef golfer het volgende:
Nog vergeten te vermelden: gistermiddag is er door de wijkverpleegkundige de tweede dosis hormooninjectie (Zoladex) in de buik gespoten. Daarmee moet ik het tot eind april doen.
Waarschijnlijk is deze 2x in een half jaar bij mij afdoende en hoef ik hierna mogelijk zelfs in april geen nieuwe, want dan is de bestralingsbehandeling met MR-Linac ook achter de rug.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er één gekregen in oktober. Na overgevoeligheid blijft het bij één. Ipv de komende drie jaar. Dus straks geen sport BH meer dragen en geen opvliegers meer.
De strijd om plek 18...quote:
ai. robbertje gevochten?quote:
Nee, kies plus wortel wordt verwijderd.quote:
Good luck.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, kies plus wortel wordt verwijderd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:14 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag maar weer eens op bezoek geweest bij de stomaverpleegkundige van het Rode Kruisziekenhuis vanwege nog steeds aanhoudende pijn en beginnende hypergranulatie.
Haar voorlopige oplossing bestaat uit (alweer) een nieuw soort stomazakken proberen en dan volgende week weer terug.
Maar nadat ik vanmiddag ook een videogesprek had met de afdeling radiologie van het NKI/AVL eerst maar eens beginnen met a.s. vrijdag een MRI-scan daar en dan vanaf de 20ste 5x bestraling van de prostaat via de MR-Linacmethode.
Voorlopig blijf ik dus wel nog even in de medische molen.
Topprestatie van die meiden.quote:
Vandaag z’n laatste langs de lijn toch? Ik hoorde het voorbij komen, maar kreeg het niet helemaal mee.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:30 schreef borisz het volgende:
Gio Lippens met pensioen
Na de Spelen Andy Houtkamp met pensioen.
Daar gaan weer twee stemmen die ik mijn hele leven al hoor.
Andy woont al een tijdje niet meer 'om de hoek' (Hoofddorp) (is verkast naar de golfbaan van Dronten). Waarschijnlijk duikt hij nog wel eens op in Haarlem. Aangezien zijn vader naamdrager van het Sportpark is. Nol Houtkamp. Alleen het sportpark gaat op de schop en nu is het de vraag blijft het gebied nog wel naar Nol vernoemd....
Andy is iig duidelijk.
(en het sportpark is nog meer 'om de hoek' dan waar Andy woonde)
Gio is idd voor het laatst idd.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef manny het volgende:
[..]
Vandaag z’n laatste langs de lijn toch? Ik hoorde het voorbij komen, maar kreeg het niet helemaal mee.
quote:‘Mister Candlelight’ is na een kort ziektebed op 79-jarige leeftijd overleden. Dat hebben naasten vandaag aan Spreekbuis.nl bekendgemaakt.
Aan het begin van zijn loopbaan viel Jan van Veen op in de muziekscene als DJ bij Radio Veronica. Zijn stem en muziekkeuze wisten het publiek te fascineren. In 1973 bracht hij ‘Het Lied Van De Sirene’ uit, een Nederlandse versie van ‘La Lontananza’ van James Iotti. Dat jaar, tijdens kerst, lanceerde hij ook ‘Meer’, een nummer met maatschappelijke kritiek dat in januari 1974 de Top 40 bereikte. Zijn radiocarrière zette hij voort met de lancering van de LP ‘Candlelight’ in 1977, genoemd naar zijn radioprogramma met dezelfde naam. Van Veen was met Candlelight Radio een van d eNederlandse pioniers op het gebied van online radio. Ook werkte hij mee met diverse AI-projecten.
Was een geweldige uitzending. Beiden grootheden.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:30 schreef borisz het volgende:
Gio Lippens met pensioen
Na de Spelen Andy Houtkamp met pensioen.
Daar gaan weer twee stemmen die ik mijn hele leven al hoor.
Andy woont al een tijdje niet meer 'om de hoek' (Hoofddorp) (is verkast naar de golfbaan van Dronten). Waarschijnlijk duikt hij nog wel eens op in Haarlem. Aangezien zijn vader naamdrager van het Sportpark is. Nol Houtkamp. Alleen het sportpark gaat op de schop en nu is het de vraag blijft het gebied nog wel naar Nol vernoemd....
Andy is iig duidelijk.
(en het sportpark is nog meer 'om de hoek' dan waar Andy woonde)
Heb je afgelopen maandag nog een verwijzing van de huisarts voor een CT-scan van jouw hoofd geregeld?quote:
M'n eigen huisarts was er niet. Vrijdag spreek ik haar. Vraag naar verwijzing. Hoofdpijn wordt steeds meer. Heb al 30 jaar chronische hoofdpijn. Was mee te leven. Eerder zeurgevoel. Laatste tijd dus steeds meer echte hoofdpijn. Trekt ook naar m'n oog. Plus verdere klachten. Bedankt voor je advies.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je afgelopen maandag nog een verwijzing van de huisarts voor een CT-scan van jouw hoofd geregeld?
CT-scan of MRI-scan van het hoofd?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:22 schreef tong80 het volgende:
Maandagochtend wordt radiologisch foto genomen. Dus snel afspraak gemaakt bij kapper morgen.
Weet niet hoe dat heet. Hier in Bommel. Wel hoofd iig.quote:
Oké. Krijg je meteen maandag ook de uitslag te horen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:12 schreef tong80 het volgende:
Weet niet hoe dat heet. Hier in Bommel. Wel hoofd iig.
Geen idee. Vorige week hartfilmpje toen wel gelijk uitslag.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Krijg je meteen maandag ook de uitslag te horen?
En? Heb je al een uitslag?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:22 schreef tong80 het volgende:
Maandagochtend wordt radiologisch foto genomen.
Waarschijnlijk vandaag.quote:
112 t/m 123 Op vijf tickets na uitverkochtquote:
En?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vandaag.
Goeiemorgen.
Niks. Morgen even bellen. Wel een brief Jeroen Bosch urologie voor afspraak 3 mei. Ook daar even naar toe bellen. Zou wel laat zijn na laatste bestraling 10 januari.quote:
Vaak duurt het maanden voordat ze met zekerheid kunnen zeggen dat bestralingen effectief waren.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:16 schreef tong80 het volgende:
Niks. Morgen even bellen. Wel een brief Jeroen Bosch urologie voor afspraak 3 mei. Ook daar even naar toe bellen. Zou wel laat zijn na laatste bestraling 10 januari.
Ok. Dit maakt veel duidelijk. Bedankt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Vaak duurt het maanden voordat ze met zekerheid kinnen zeggen dat bestralingen effectief waren.
Mijn laatste bestraling voor mijn longkanker kreeg ik op 28 november en ik heb pas begin april een nieuwe long-CTscan en half april een afspraak met de longarts daarover. De vervolgafspraak daarover met de radioloog van het NKI/AVL heb ik pas in mei.
Al iets meer duidelijkheid gekregen, qua uitslag scan van hoofd en afspraken bij uroloog?quote:
Scan hier niks gevonden. Maandag naar eigen huisarts. Denk daarna naar Jeroen Bosch denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Al iets meer duidelijkheid gekregen, qua uitslag scan van hoofd en afspraken bij uroloog?
nahquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:43 schreef golfer het volgende:
Er kan gesolliciteerd worden:
https://www.bloemendaal.n(...)SXi6A-ExI4ld1EE2cf1M
Best een leuke bestuurlijke slangenkuil hier hoor.quote:
ik geloof je directquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Best een leuke bestuurlijke slangenkuil hier hoor.
in Vinkeveen geen hockey. Wel tennis en golf. En mensen met speedboten waar max 10km per uur kan varenquote:
In kijk al tig jaar tegen de Bloemendaalse politiek aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:21 schreef Ole het volgende:
[..]
in Vinkeveen geen hockey. Wel tennis en golf. En mensen met speedboten waar max 10km per uur kan varen
Er zijn letterlijk burgemeesters huilend uit Bloemendaal vertrokken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:31 schreef borisz het volgende:
In kijk al tig jaar tegen de Bloemendaalse politiek aan. Naast de hockeykantine heb je nog een paar mensen die er voor hun eigen haggie in zitten en maakt het helemaal vreselijk.
Deden ze dat hier maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk burgemeesters huilend uit Bloemendaal vertrokken.
Om hier te kunnen functioneren heb je een hele dikke huid nodig.
Bommel gaat ook lekkerquote:
Te gek voor woorden.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:43 schreef golfer het volgende:
Overigens daar naartoe na een tip in het goede cultuur en kunstprogramma van Gijs Groenteman, waar tong80 ook zo'n fan van is.
1500 ookquote:Op zondag 18 februari 2024 22:23 schreef borisz het volgende:
De 1500 is me te laat helaas.
Maar wat is de 10k weer genieten
Ik van bunq bank, waar ik dus geen rekening bij hebquote:Op maandag 19 februari 2024 08:55 schreef borisz het volgende:
@:ole nu ook een belastingsmsje hier binnen
Telefoon gooit hem automatisch in SPAM.
Dus er liggen 2 mooie kansen voor jou?quote:Op maandag 26 februari 2024 21:01 schreef borisz het volgende:
Mn oude manager stopt ermee en heeft begin april zijn laatste werkdag. Was al even bekend.
Nu heeft de manager bedrijfsvoering ook een nieuwe baan gevonden. Dat kwam wel als een schok. Ze maakt een mooie stap naar elders.
Maar daarbij vertrekken wel beide mensen die mij hebben aangenomen heel kort na elkaar.
Ik voor het laatst in 1979.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:29 schreef borisz het volgende:
Lisboa is een leuke stad.
Ben er in 2017 geweest.
Idd. Er zit een hele wisseling van de wacht aan te komen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:02 schreef tong80 het volgende:
borisz. Andy Houtkamp is met z'n afscheidstoernee bezig op Langs de Lijn.
In de schoen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:28 schreef borisz het volgende:
Vandaag buitenspelen bij de notarissen aan de rand van het Amsterdamse Bos. Mooi uitzicht. Ene kant de Jachthaven ende Nieuwe Meer. Aan de andere kant de ring van Amsterdam en de autootjes die langskomen..
Ah. Ook wel eens geweest. Sjiek gebouw, mooie plek!quote:
Leuk, ik ben paar weken geleden ook geweest. Bijzondere avond was het.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit nu in het theater te wachten op https://www.muziekgebouwe(...)neke-van-giersbergen
Het was echt heel leukquote:Op zondag 10 maart 2024 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk, ik ben paar weken geleden ook geweest. Bijzondere avond was het.
Hier niet. Zonnig en ca. 18 graden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
Morge, qua weer gaat het weer een trieste dag worden
equote:
Dank jequote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:17 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd Bos
Ik was vandaag in EindhovenVan Son en via Nuenen.
Helaas moest ik dat in verleden ook wel eens doen. Bedroevend en eigenlijk best eng dat niveau idd. Waan van de dag in combinatie met onnozelheid en dan een paar kamerleden of een minister die wel echt van de hoed en rand weten. En dat in de mix…..quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:25 schreef borisz het volgende:
Een Haagse stream aanstaan ivm werkgerelateerde zaken. Niveau van de kamerleden is weer eens om te
Ook omdat ik al even lid ben van een politieke partij heb ik vaker een duik in Den Haag mogen nemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:02 schreef manny het volgende:
[..]
Helaas moest ik dat in verleden ook wel eens doen. Bedroevend en eigenlijk best eng dat niveau idd. Waan van de dag in combinatie met onnozelheid en dan een paar kamerleden of een minister die wel echt van de hoed en rand weten. En dat in de mix…..
lijkt me wel. Hier kun je je niet tegen verdedigen.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:51 schreef borisz het volgende:
Ziet er naar uit dat de NOS moet gaan lappen in Egbersgate.
Hier willen ze ook weer verhogenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef borisz het volgende:
VVE gehad... Mag weer extra lappen in lijn met de kosten...
Nu Paasweekend.
Zo goed vond ik Pec Zwolle nou ook weer niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:00 schreef Ole het volgende:
bij pa en ma mooie pot gezien. De sterkste heeft gewonnen
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo goed vond ik Pec Zwolle nou ook weer niet.
Onvermogen ook om dit soort dingen niet voor de rechter te laten landen. Toon een beetje leiderschap en sluit een overeenkomst, incl een geheimhoudingsclausule, met Egberts, Smeets en die nare kliek: en weg ermee. Nooit meer een voet in een NOS pand en laat de jonge(re) generatie het overnemen. En gaarne met wat maatregelen om nieuwe ellende te voorkomen.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:51 schreef borisz het volgende:
Ziet er naar uit dat de NOS moet gaan lappen in Egbersgate.
DeMart heeft 2x gereageerd op div artikelen. Daaruit bleek niet echt enig inzicht in zelfkennis of reflectie.quote:Op maandag 1 april 2024 11:33 schreef manny het volgende:
[..]
Onvermogen ook om dit soort dingen niet voor de rechter te laten landen. Toon een beetje leiderschap en sluit een overeenkomst, incl een geheimhoudingsclausule, met Egberts, Smeets en die nare kliek: en weg ermee. Nooit meer een voet in een NOS pand en laat de jonge(re) generatie het overnemen. En gaarne met wat maatregelen om nieuwe ellende te voorkomen.
Zal allemaal wel te simpel gedacht zijn
Dat wisten we na de val van Lance toch al lang. De zelfreflectie van een aardappel, zonder dat ik daarmee de aardappels wil beledigen.quote:Op maandag 1 april 2024 14:04 schreef borisz het volgende:
[..]
DeMart heeft 2x gereageerd op div artikelen. Daaruit bleek niet echt enig inzicht in zelfkennis of reflectie.
Kroes...quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/esimg] Op dinsdag 2 april 2024 09:42 schreef borisz het volgende:
De grootste grap komt op 2 april
Echt ongelovelijk, ik kan er niet bij dat je zo stom kan zijn.quote:
Hoe stom! En hij is al loadedquote:
O jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Echt ongelovelijk, ik kan er niet bij dat je zo stom kan zijn.
Maar misschien denk ik iets teveel als toezichthouder na al die jaren ;-)
Whehequote:
Oeps..quote:Op zondag 7 april 2024 17:18 schreef
[quote][b]Op zondag 7 april 2024 17:18 schreef golfer het volgende:
Is er vandaag nog gevoetbald?
We gaan naar Fc meet toch?quote:
no stress boys. we komme wel weer bovendrijven.quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)et-riem-van-boze-fanquote:Ploeggenoot van Benzema (Abderrazak Hamdallah ) in Saudi-Arabië krijgt slagen met riem van boze fan
Welke snackbar was dat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef borisz het volgende:
Ik weet nu ook waar Willem van Hanegem zijn patat haalt. Ik weet waar die woont maar deze snackbar is die toch even uit de route.
Fons Hof, Amsterdamse Poort.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke snackbar was dat?
Ik kom Willem nog wel eens tegen in ons dorp bij de poelier en in de AH.
Wat spannend!quote:Op zondag 21 april 2024 19:18 schreef borisz het volgende:
De finale in de Kuip kan wel even wachten.
Eerst de strafschoppen bij Coventry - United. Van 0-3 naar 3-3
Ten Hag mag even blijven.
En een afgekeurd doelpunt in de laatste secondes van de verlenging voor Coventry. Niet met het blote oog te zien dat het buitenspel was. Sneu hoor voor die ploeg.quote:Op zondag 21 april 2024 19:18 schreef borisz het volgende:
De finale in de Kuip kan wel even wachten.
Eerst de strafschoppen bij Coventry - United. Van 0-3 naar 3-3
Ten Hag mag even blijven.
quote:Op donderdag 25 april 2024 09:24 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd met Johan!
Hij zou 77 geworden zijn.
Woei! Hoop dat meevaltquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:35 schreef golfer het volgende:
Schrik mij rot. Een NL-Alert op mijn mobiele telefoon en tegelijkertijd op die van Blues.
Grote fik in Haarlem.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)lert-naar-omwonenden
bedoel je verkeerd om, zoals de boeren doen / deden?quote:
Nee gelukkig niet. Hij hing vol. Niet halfstok. Hoort nu wel na 8 uur en eigenlijk met zonsondergang weg. Maar ze bedoelen het goed. Denk geen Nederlandersquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef manny het volgende:
[..]
bedoel je verkeerd om, zoals de boeren doen / deden?
Hij is gestopt als Wielercommentator.quote:(...)
Nietsvermoedend opent Dijkstra die ochtend de voordeur naar de hal. Hij doet een stap voorwaarts. Maar in plaats dat hij zijn voet plaatst op de vloer, valt Dijkstra in een gapend gat. Het luik – pal achter de voordeur – staat wagenwijd open, omdat een klusjesman onder de grond bezig is. De bruine deurmat ligt er half overheen. Dijkstra valt loodrecht naar beneden in een diepte van 2,40 meter.
112
Zijn knieën zitten klem en zijn rug breekt op de rand van het luik. Dat breekt zijn val. Hij schreeuwt het uit van de pijn.(...)
Volgens de lieden bij ESPN is alles een derby als de teams maar enigszins uit de zelfde windrichting komen. En als het geen derby is dan is het een clash...quote:Op maandag 6 mei 2024 08:52 schreef borisz het volgende:
Ohjee. Dan moet de 'Vissersderby' weer een hype gaan worden.
Sinds AZ weer op niveau speelt en nu HFC Haarlem er ook niet meer is moeten ze toch wat qua Noord-Hollandse derby's. Het is alleen net niet.
Jeetje, wat een verhaal.quote:Op donderdag 9 mei 2024 06:58 schreef borisz het volgende:
Dit interview met Herbert Dijkstra![]()
https://www.haarlemsdagbl(...)t&utm_medium=twitter
[..]
Hij is gestopt als Wielercommentator.
Oh laat weten!quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond in de Haarlemse Schouwburg naar de cabaretvoorstelling van Peter Pannekoek.
Ben benieuwd.
Niet dat hij er beter van wordt. Maar zal een flinke schadeclaim worden.quote:
Hij houdt een monoloog van 1 uur en 35 minuten, waarbij het vooral gaat over zijn alleenstaande man zijn en zonder kinderen. Al zijn leeftijdsgenoten (hij is 37) hebben relaties en kinderen.quote:
Klinkt niet echt van dat ik kaartje ga kopenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij houdt een monoloog van 1 uur en 35 minuten, waarbij het vooral gaat over zijn alleenstaande man zijn en zonder kinderen. Al zijn leeftijdsgenoten (hij is 37) hebben relaties en kinderen.
Daarna gaat hij (iets te lang) door over pedofielen en eindigt hij met wat grappige observaties over de verschillen tussen mannen en vrouwen.
Het was lang genoeg en het publiek bestond voornamelijk uit zijn leeftijdsgenoten.
Hij is al een jaar van te voren overal uitverkocht.quote:
Ohw Maar ik heb contactenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is al een jaar van te voren overal uitverkocht.
Ik ook.quote:
Whehequote:
Net even uitgerekend: krijg dus voor 480,30 euro aan gratis voorstellingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:16 schreef golfer het volgende:
Ons Openluchttheater-seizoen gaat morgen weer van start.
Een paar leuke voorstellingen/optredens (gratis voor B. en mijzelf) geboekt:
17 mei Nick Schilder
7 juni Marcel van Roosmalen en Eva Hoeke
9 juni Francis van Broekhuizen en Gregor Bak
14 juni Raymond van het Groenewoud
10 juli Matteo Bocelli
19 juli Jeangu Macrooy & JOCG
15 augustus Spinvis
Er wordt iig veel gescoord.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:15 schreef manny het volgende:
mooie 14:30 competitieronde vandaag.
tevens man u - arsenal. vrees voor meneer ten hag dat dit niet spannend gaat worden...
quote:
De kanker is verdwenen.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:00 schreef mitt het volgende:
[..]
ik kan je update topic even niet vinden.
Hoe is het ermee?
geweldig nieuws tong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |