Goeiemorgen maat. Zag je al op FB langskomen.quote:
Hey, jij daar?quote:
Bjoor!quote:
Ik had 35 bestralingen. Waren zo voorbij. Sterkte......quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag gesprek gevoerd met radiotherapeut van het NKI/AVL i.v.m. behandelplan voor de prostaatkanker. Ze gaan het nog in een breed overleg (MDO) bespreken en ik word a.s. dinsdag gebeld over het definitieve plan van aanpak.
Wordt waarschijnlijk wel bestraling via MR Linac (MRI begeleide bestraling), maar de kans bestaat dat ik, i.v.m. herstellende blaaswond na mijn operatie geen 5 hele sterke, maar 20 minder sterke bestralingen gedurende een periode van 4-5 weken ga krijgen, omdat dan de kans op beschadiging van die blaas geringer is.
Dinsdag hoor ik het.
Sterkte !! Even duimen voor dinsdag 👍🏼quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag gesprek gevoerd met radiotherapeut van het NKI/AVL i.v.m. behandelplan voor de prostaatkanker. Ze gaan het nog in een breed overleg (MDO) bespreken en ik word a.s. dinsdag gebeld over het definitieve plan van aanpak.
Wordt waarschijnlijk wel bestraling via MR Linac (MRI begeleide bestraling), maar de kans bestaat dat ik, i.v.m. herstellende blaaswond na mijn operatie geen 5 hele sterke, maar 20 minder sterke bestralingen gedurende een periode van 4-5 weken ga krijgen, omdat dan de kans op beschadiging van die blaas geringer is.
Dinsdag hoor ik het.
Da's helemaal waar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Bjorooooooooooooooooo is het nog altijd
Voelt gewoon als een warm bad dit 😁quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's helemaal waar.
Bjorooooooooooooooooo!
Ik heb er één gekregen in oktober. Na overgevoeligheid blijft het bij één. Ipv de komende drie jaar. Dus straks geen sport BH meer dragen en geen opvliegers meer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:25 schreef golfer het volgende:
Nog vergeten te vermelden: gistermiddag is er door de wijkverpleegkundige de tweede dosis hormooninjectie (Zoladex) in de buik gespoten. Daarmee moet ik het tot eind april doen.
Waarschijnlijk is deze 2x in een half jaar bij mij afdoende en hoef ik hierna mogelijk zelfs in april geen nieuwe, want dan is de bestralingsbehandeling met MR-Linac ook achter de rug.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er één gekregen in oktober. Na overgevoeligheid blijft het bij één. Ipv de komende drie jaar. Dus straks geen sport BH meer dragen en geen opvliegers meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |