Dank.quote:
Dat. Plus de blokkades die er plaatsvinden.quote:En Duitsland staat stil. VBL / Der Kaiser overleden
Gelukkig is zuster @Blues in huisquote:Op maandag 8 januari 2024 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, viel gelukkig mee. Zelfde wondsoort als een paar weken geleden door openspringen van een deel van het litteken. Komende tijd dus wond2x per dag weer spoelen en afdekken met gaasverbanden wachten totdat de wond zich gaat sluiten.
Als ze niet aan het werk is wel.quote:
niet zeurenquote:
Morge, hier was het wakker worden in een bus vol BOA's voor vervoersbewijs controle, zat een groep van 3 a 4 jongen gasten in de bus die geen geldig bewijs hadden..quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:03 schreef borisz het volgende:
Mogge... Zit in een bus die stilstaat op afrit tussen A9 en de ring. Autobestuurder onwel?
De auto was iig van de weg af. Brandweer heeft de auto inmiddels opgeruimd. Ziet er naar uit dat de weg nu wordt vrijgegeven.
Zag het. Pand van vriendin ernaast gelukkig niet getroffen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 06:22 schreef borisz het volgende:
Flinke brand Tong https://www.gld.nl/nieuws(...)errein-in-zaltbommel
Goeiemorgen maat. Zag je al op FB langskomen.quote:
Hey, jij daar?quote:
Bjoor!quote:
Ik had 35 bestralingen. Waren zo voorbij. Sterkte......quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag gesprek gevoerd met radiotherapeut van het NKI/AVL i.v.m. behandelplan voor de prostaatkanker. Ze gaan het nog in een breed overleg (MDO) bespreken en ik word a.s. dinsdag gebeld over het definitieve plan van aanpak.
Wordt waarschijnlijk wel bestraling via MR Linac (MRI begeleide bestraling), maar de kans bestaat dat ik, i.v.m. herstellende blaaswond na mijn operatie geen 5 hele sterke, maar 20 minder sterke bestralingen gedurende een periode van 4-5 weken ga krijgen, omdat dan de kans op beschadiging van die blaas geringer is.
Dinsdag hoor ik het.
Sterkte !! Even duimen voor dinsdag 👍🏼quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag gesprek gevoerd met radiotherapeut van het NKI/AVL i.v.m. behandelplan voor de prostaatkanker. Ze gaan het nog in een breed overleg (MDO) bespreken en ik word a.s. dinsdag gebeld over het definitieve plan van aanpak.
Wordt waarschijnlijk wel bestraling via MR Linac (MRI begeleide bestraling), maar de kans bestaat dat ik, i.v.m. herstellende blaaswond na mijn operatie geen 5 hele sterke, maar 20 minder sterke bestralingen gedurende een periode van 4-5 weken ga krijgen, omdat dan de kans op beschadiging van die blaas geringer is.
Dinsdag hoor ik het.
Da's helemaal waar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Bjorooooooooooooooooo is het nog altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |