Vandaag nog in Den Bosch geweest. De 26ste bestraling. Nog 9 te gaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:46 schreef borisz het volgende:
Gisteren het laatste deel van het ]Pelgrimspad I gelopenDen Bosch gehaald vanuit Udenhout via Kamp Vught.
Ik gewoon lekker decadent per taxi naar Den Bosch. Qua wandelen heb ik het veel mooier hier in Bommel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:07 schreef borisz het volgende:
Laatste wandeling van het jaar ging van Den Bosch naar Oud-Empel
Klopt. Vanmiddag gaat m'n beste maat.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:20 schreef borisz het volgende:
Schaatsen mag dan een open NK zijn. Tot nu toe een zeer leuk toernooi.
Geen van beiden kunnen kijken.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:24 schreef borisz het volgende:
Na het schaatsen is er nog Arsenal - Liverpool. FA Cup op de Beeb.
Oeh sterkte. Weet je al meer?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:44 schreef golfer het volgende:
Kleine complicatie bij litteken van operatiewond, dus vanmiddag een afspraak bij de wondpoli van het ziekenhuis om er naar te laten kijken/behandelen.
Ja, viel gelukkig mee. Zelfde wondsoort als een paar weken geleden door openspringen van een deel van het litteken. Komende tijd dus wond2x per dag weer spoelen en afdekken met gaasverbanden wachten totdat de wond zich gaat sluiten.quote:
Dank.quote:
Dat. Plus de blokkades die er plaatsvinden.quote:En Duitsland staat stil. VBL / Der Kaiser overleden
Gelukkig is zuster @Blues in huisquote:Op maandag 8 januari 2024 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, viel gelukkig mee. Zelfde wondsoort als een paar weken geleden door openspringen van een deel van het litteken. Komende tijd dus wond2x per dag weer spoelen en afdekken met gaasverbanden wachten totdat de wond zich gaat sluiten.
Als ze niet aan het werk is wel.quote:
niet zeurenquote:
Morge, hier was het wakker worden in een bus vol BOA's voor vervoersbewijs controle, zat een groep van 3 a 4 jongen gasten in de bus die geen geldig bewijs hadden..quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:03 schreef borisz het volgende:
Mogge... Zit in een bus die stilstaat op afrit tussen A9 en de ring. Autobestuurder onwel?
De auto was iig van de weg af. Brandweer heeft de auto inmiddels opgeruimd. Ziet er naar uit dat de weg nu wordt vrijgegeven.
Zag het. Pand van vriendin ernaast gelukkig niet getroffen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 06:22 schreef borisz het volgende:
Flinke brand Tong https://www.gld.nl/nieuws(...)errein-in-zaltbommel
Goeiemorgen maat. Zag je al op FB langskomen.quote:
Hey, jij daar?quote:
Bjoor!quote:
Ik had 35 bestralingen. Waren zo voorbij. Sterkte......quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag gesprek gevoerd met radiotherapeut van het NKI/AVL i.v.m. behandelplan voor de prostaatkanker. Ze gaan het nog in een breed overleg (MDO) bespreken en ik word a.s. dinsdag gebeld over het definitieve plan van aanpak.
Wordt waarschijnlijk wel bestraling via MR Linac (MRI begeleide bestraling), maar de kans bestaat dat ik, i.v.m. herstellende blaaswond na mijn operatie geen 5 hele sterke, maar 20 minder sterke bestralingen gedurende een periode van 4-5 weken ga krijgen, omdat dan de kans op beschadiging van die blaas geringer is.
Dinsdag hoor ik het.
Sterkte !! Even duimen voor dinsdag 👍🏼quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag gesprek gevoerd met radiotherapeut van het NKI/AVL i.v.m. behandelplan voor de prostaatkanker. Ze gaan het nog in een breed overleg (MDO) bespreken en ik word a.s. dinsdag gebeld over het definitieve plan van aanpak.
Wordt waarschijnlijk wel bestraling via MR Linac (MRI begeleide bestraling), maar de kans bestaat dat ik, i.v.m. herstellende blaaswond na mijn operatie geen 5 hele sterke, maar 20 minder sterke bestralingen gedurende een periode van 4-5 weken ga krijgen, omdat dan de kans op beschadiging van die blaas geringer is.
Dinsdag hoor ik het.
Da's helemaal waar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Bjorooooooooooooooooo is het nog altijd
Voelt gewoon als een warm bad dit 😁quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's helemaal waar.
Bjorooooooooooooooooo!
Ik heb er één gekregen in oktober. Na overgevoeligheid blijft het bij één. Ipv de komende drie jaar. Dus straks geen sport BH meer dragen en geen opvliegers meer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:25 schreef golfer het volgende:
Nog vergeten te vermelden: gistermiddag is er door de wijkverpleegkundige de tweede dosis hormooninjectie (Zoladex) in de buik gespoten. Daarmee moet ik het tot eind april doen.
Waarschijnlijk is deze 2x in een half jaar bij mij afdoende en hoef ik hierna mogelijk zelfs in april geen nieuwe, want dan is de bestralingsbehandeling met MR-Linac ook achter de rug.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er één gekregen in oktober. Na overgevoeligheid blijft het bij één. Ipv de komende drie jaar. Dus straks geen sport BH meer dragen en geen opvliegers meer.
De strijd om plek 18...quote:
ai. robbertje gevochten?quote:
Nee, kies plus wortel wordt verwijderd.quote:
Good luck.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, kies plus wortel wordt verwijderd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:14 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag maar weer eens op bezoek geweest bij de stomaverpleegkundige van het Rode Kruisziekenhuis vanwege nog steeds aanhoudende pijn en beginnende hypergranulatie.
Haar voorlopige oplossing bestaat uit (alweer) een nieuw soort stomazakken proberen en dan volgende week weer terug.
Maar nadat ik vanmiddag ook een videogesprek had met de afdeling radiologie van het NKI/AVL eerst maar eens beginnen met a.s. vrijdag een MRI-scan daar en dan vanaf de 20ste 5x bestraling van de prostaat via de MR-Linacmethode.
Voorlopig blijf ik dus wel nog even in de medische molen.
Topprestatie van die meiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |