Jammer van die stemquote:
Heusniequote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef PzKpfw het volgende:
Deze is misschien wel beter dan Zombie.
en dan staat Panic er vreemd genoeg niet in.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:19 schreef Ferdo het volgende:
Een herintreder, een nieuwe binnenkomer en de rest gestegen... The Smiths boeren goed.
Stemplaatje Panic mag in 2024 ook wel viraal gaan door TikTokquote:Op woensdag 27 december 2023 22:19 schreef Ferdo het volgende:
Een herintreder, een nieuwe binnenkomer en de rest gestegen... The Smiths boeren goed.
Heulwelquote:
Ja wat een onzinquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan staat Panic er vreemd genoeg niet in.
de laatste weekquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Waar kijken jullie het meest naar uit volgend jaar?
Veel beter.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef PzKpfw het volgende:
Deze is misschien wel beter dan Zombie.
Zelfs niet in de bubbels toch?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
De top2000!quote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Engelbewaarderquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Heel goedquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze zongen Rammstein mee in de auto vandaag. True story
Top 2000 natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Goud van Mathieu van der Poel in Parijsquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Nope. Terwijl dat nog een klein hitje was.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs niet in de bubbels toch?
De Spelen.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Op de waterfiets?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Goud van Mathieu van der Poel in Parijs
Voor nu is het onze vakantie naar Egypte eind april. Maar dat kan nog veranderen.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Concerten en toffe evenementen op lokale poppodium:)quote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
alle vakanties volgend jaarquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Dat-ie volgend jaar weer verdwenen is uit de lijst?quote:
Die mis ik inderdaad ook nog, heeft er ook nog nooit ingestaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor Spanje kan het niet slechter dan 2021!quote:
Mijn oudersquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Hopelijk andere baan, misschien iets betere poging doen om af te vallen, vooral om daarmee minder last van jicht te krijgen. Wellicht daten? dat zei ik de afgelopen 2 jaar in dit topic iedere keer maar toch is het er niet van gekomenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Jouw broekjequote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
#kogeltjerondquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef Szura het volgende:
Net een halve zwarte zak Doritos opgekaand
Naar de zomer!quote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
IJslandquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Ah wat gaafquote:Op woensdag 27 december 2023 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor nu is het onze vakantie naar Egypte eind april. Maar dat kan nog veranderen.
ja. in elk geval twee, wellicht 3?quote:
Was nog wel de grootste hit van The Smiths in NLquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn ouderszijn 50 jaar getrouwd en vieren dit met een feest voor de hele familie op Aruba.
We gaan er met een tussenstop in New York van twee nachten heen (alleen de Pippies) en zijn daarna anderhalve week met de hele familie samen in de zon
Die zijn echtquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef Szura het volgende:
Net een halve zwarte zak Doritos opgekaand
Nicequote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze zongen Rammstein mee in de auto vandaag. True story
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Concerten en toffe evenementen op lokale poppodium:)
ja en daarom zo opvallend.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was nog wel de grootste hit van The Smiths in NL
Misschien bang dat een overenthousiast publiek daadwerkelijk de dj gaat lynchenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goede vraagquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Een FOK!babyquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Neequote:Op woensdag 27 december 2023 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend uur bob dylan. We gaan t nog meemaken dat ie nul noteringen bij de bovenste 1000 heeft
Aan mij heeft het niet gelegen. Ik heb gewoon weer op mijn naamnummer gestemd: Like A Rolling Stone (LARS)quote:Op woensdag 27 december 2023 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend uur bob dylan. We gaan t nog meemaken dat ie nul noteringen bij de bovenste 1000 heeft
haha tegenwoordig weet je het maar nooit inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien bang dat een overenthousiast publiek daadwerkelijk de dj gaat lynchen
Ja het is echt heel mooi. Ik ben al 3x geweest maar peaceman nog niet. Dus we moeten wel. En ik wil gaan duiken. Dat heb ik nog niet eerder gedaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah wat gaaf![]()
Is echt een prachtig land volgens mij
Smakeloos land. Da's traditiequote:Op woensdag 27 december 2023 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat gaaf! Veel plezier en gefeliciteerd aan je oudersquote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn ouderszijn 50 jaar getrouwd en vieren dit met een feest voor de hele familie op Aruba.
We gaan er met een tussenstop in New York van twee nachten heen (alleen de Pippies) en zijn daarna anderhalve week met de hele familie samen in de zon
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja. in elk geval twee, wellicht 3?
Jicht vermijden is snoep (suiker) mijden, geen alcohol meer, veel water drinken en zout minderenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hopelijk andere baan, misschien iets betere poging doen om af te vallen, vooral om daarmee minder last van jicht te krijgen. Wellicht daten? dat zei ik de afgelopen 2 jaar in dit topic iedere keer maar toch is het er niet van gekomen
Beter worden en niet meer ca 20 uur op n dag in bed doorbrengenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
Klinken in ieder geval als goede voornemens, succesquote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hopelijk andere baan, misschien iets betere poging doen om af te vallen, vooral om daarmee minder last van jicht te krijgen. Wellicht daten? dat zei ik de afgelopen 2 jaar in dit topic iedere keer maar toch is het er niet van gekomen
Dank jequote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat gaaf! Veel plezier en gefeliciteerd aan je ouders
bedoel je in je eentje of bedoel je dat je het resort niet afkomt?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaat iemand van jullie wel eens alleen naar een resort op vakantie?
Zijn allebei goede dingenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jouw broekje
Nee grapje...
Meer vrije tijd
Dit is echt heel tofquote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kapsalonnetje afhalen?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jicht vermijden is snoep (suiker) mijden, geen alcohol meer, veel water drinken en zout minderen
Sowieso, gewoon gezonder eten.. niet meer vreten tot je vol zit
Dat soort dingen
En afhalen is altijd goedgo for it
quote:
Koude kermis.quote:
Stukje oorlogsgebiedquote:Op woensdag 27 december 2023 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor nu is het onze vakantie naar Egypte eind april. Maar dat kan nog veranderen.
Ja wij. Elk jaar, soms 2x.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vooral die tweede is een lastigequote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jicht vermijden is snoep (suiker) mijden, geen alcohol meer, veel water drinken en zout minderen
Sowieso, gewoon gezonder eten.. niet meer vreten tot je vol zit
Dat soort dingen
En afhalen is altijd goedgo for it
Ijslandquote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
IJsland
Van de dingen die nu gepland staan dan. De zomer is nog niet helemaal gepland.
quote:
Green Day lijkt me heel vet. Nog nooit eerder gezienquote:Op woensdag 27 december 2023 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Welk concert kijk je het meeste naar uit?
Leuk vooruitzicht.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg alleen op vakantie gegaan, maar dan ging ik backpacken en verbleef ik in hostelsquote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nee, maar dat is meer omdat ik geen fan ben van resorts. Laat mij maar creperen in een tentje.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
we gaan er ook wel op uitquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter worden en niet meer ca 20 uur op n dag in bed doorbrengen
ik hoop dat het een mooie vakantie wordtquote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het is echt heel mooi. Ik ben al 3x geweest maar peaceman nog niet. Dus we moeten wel. En ik wil gaan duiken. Dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Heel veel beterschap gewenstquote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter worden en niet meer ca 20 uur op n dag in bed doorbrengen
Nee. Ik vind resorts helemaal nietsquote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hardenberg is altijd leukquote:Op woensdag 27 december 2023 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb mijn weekje Gaza omgeboekt naar de Krim
Gefeliciteerd! Neem aan dat het al in progress is?quote:
Zou er ook niet meer heen willen, gelukkig ben ik er voor alle ellende, in 2008, geweest.quote:
Wie?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch ieniemienie zo ver weten te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |