quote:
Green Day lijkt me heel vet. Nog nooit eerder gezienquote:Op woensdag 27 december 2023 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Welk concert kijk je het meeste naar uit?
Leuk vooruitzicht.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn ouderszijn 50 jaar getrouwd en vieren dit met een feest voor de hele familie op Aruba.
We gaan er met een tussenstop in New York van twee nachten heen (alleen de Pippies) en zijn daarna anderhalve week met de hele familie samen in de zon
Ik ben vaak genoeg alleen op vakantie gegaan, maar dan ging ik backpacken en verbleef ik in hostelsquote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaat iemand van jullie wel eens alleen naar een resort op vakantie?
Nee, maar dat is meer omdat ik geen fan ben van resorts. Laat mij maar creperen in een tentje.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
we gaan er ook wel op uitquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter worden en niet meer ca 20 uur op n dag in bed doorbrengen
ik hoop dat het een mooie vakantie wordtquote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het is echt heel mooi. Ik ben al 3x geweest maar peaceman nog niet. Dus we moeten wel. En ik wil gaan duiken. Dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Heel veel beterschap gewenstquote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter worden en niet meer ca 20 uur op n dag in bed doorbrengen
Nee. Ik vind resorts helemaal nietsquote:Op woensdag 27 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hardenberg is altijd leukquote:Op woensdag 27 december 2023 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb mijn weekje Gaza omgeboekt naar de Krim
Gefeliciteerd! Neem aan dat het al in progress is?quote:
Zou er ook niet meer heen willen, gelukkig ben ik er voor alle ellende, in 2008, geweest.quote:
Wie?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch ieniemienie zo ver weten te krijgen?
Oeh heel gaafquote:Op woensdag 27 december 2023 22:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Green Day lijkt me heel vet. Nog nooit eerder gezien
Maar nooit alleen hequote:
?quote:
Ze gaan er vanaaf aan beginnenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Neem aan dat het al in progress is?
IJsland, 3x geweest, wat een landquote:Op woensdag 27 december 2023 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
IJsland
Van de dingen die nu gepland staan dan. De zomer is nog niet helemaal gepland.
Carole Pepremuntjes.quote:
Wanneer gaan we?quote:
of hij moet de Fok!ster nog vinden?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Neem aan dat het al in progress is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |