Nee bij mij zijn best wat gifjes stuk in dartsgifjes topic maar wellicht ligt dat aan mijquote:Op woensdag 27 december 2023 21:33 schreef Szura het volgende:
FA heb je ook die imitatie van McDine nog?
Jammer. @Dr_Flash ging net rond met de schaal met hapjes.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga voor vanavond weer afhaken vrienden
Succes
Veel plezier vanavond.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes
Iets te extreeem meer richting nvaquote:Op woensdag 27 december 2023 21:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zie jou wel als een vlaams belanger
Vinale pasquote:Op woensdag 27 december 2023 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
waar gaat MvG hitler tegenkomen eigenlijk? Semi's ?
Vreet je lam allenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer. @:dr_flash ging net rond met de schaal met hapjes.
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes
Weet wel iets ervan. Namen van politiekers niet echt maar ken wel beetje de partijenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet jij wel iets van NL politiek als Belg?
Jeremiah Dentonquote:
Voorgerechtje?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vreet je lam allen![]()
[ afbeelding ]
Zou jij op een partij stemmen die Vlaanderen bij Nederland zou willen voegen?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet wel iets ervan. Namen van politiekers niet echt maar ken wel beetje de partijen
Onder de motto samen sterk 💪🏿quote:Op woensdag 27 december 2023 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou jij op een partij stemmen die Vlaanderen bij Nederland zou willen voegen?
Ik heb hem al op laagste kwaliteit gezet. Dat heeft een half uur geholpen.quote:
Ja zo voelt het wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tijd om je inbelverbinding eruit te gooien?
Misschien heeft ie Femke een beurt gegeven?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik probeerde m'n beeldscherm schoon te vegen, maar dat zit gewoon op Koert z'n lip
@NoNickOnequote:Op woensdag 27 december 2023 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vreet je lam allen![]()
[ afbeelding ]
Tijdens f1 heb ik nooit problemen, dus met het internet zit het eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 27 december 2023 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon goed internet/netwerk regelen thuis. Nergens last van hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |