Hij gooit Campbell in elk geval de moeder.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef Szura het volgende:
Was dat z’n moeder? Daar heeft ie het dus van.
Inkakken is bijpakken!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wanneer Littler inkakt
Dat doe ik meestal op de eerste date alquote:Op woensdag 27 december 2023 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou maar niet al te veel over FOK! vertellen
Jeetjequote:Op woensdag 27 december 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal op de eerste date al
Razma is sowieso een kutpot om mee te eindigenquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:31 schreef fetX het volgende:
En zo nam ik een keer mijn vriendin mee naar Feyenoord - Fortuna in de overtuiging dat dit 5-0 zou worden met een gezapig potje voetbal.Ja ik ben hier dus echt bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar liever nog zo’n 0-2 waar je lekker cynisch kan doen dan een emotionele achtbaan waarbij je 3-2 wint van ADO ofzoMakkelijk eerste (volgens de expected goals)
Heeft z'n Airmiles wel binnen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:32 schreef The_Undertone het volgende:
Campbell heeft het al opgegeven
Ik kijk uit naar de analyse zometeen over de terugreis bij viaplayquote:Op woensdag 27 december 2023 20:34 schreef The_Undertone het volgende:
Campbell kan straks weeral terugvliegen
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:35 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA reclame.
Doordat hij is gaan vliegen gaat hij vandaag niet winnen!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:35 schreef Szura het volgende:
Campbell had beter in Canada kunnen blijven
FatVinnie ero03rrers.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Campbell begint zijn pijlen nu al des Thorntons weg te smijten.
Als ze jouw Fok account weet dan ben je al heel ver in je relatie.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb alvast uitgelegd dat Ajax, PSV en Europees echt belangrijk zijn
Ze is trouwens oprecht nog zo leuk dat ze met mij mee wil naar Feyenoord en het dolgraag wil begrijpen maar ik weet niet of ik al klaar ben om die kant van mij uit te leggen. Ze zag mij al een keer erg driftig op mijn mobiel typen en toen heb ik uitgelegd wie pistolero nou was
Middagsessies zijn meestal toch rukquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef Bezsen het volgende:
Morgen mis ik helaas net als vandaag de middagsessie jongens.
Ze hadden wel de halve planeet nodig om die 2 oorlogjes te winnen van die Pruisen.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die WO verwijzingen kunnen echt niet.![]()
@:AllesKaputt
“Ja het heet dus Fok! en ik heet Gurneyisbestoké omdat ik Gurney een hele grappige darter vind haha. Maar je hebt ook een voetbal subforum waar je het Feyenoord-topic hebt, je hebt hele leuke users maar ook mongolen zoals Pietjepuk enzo haha. En in december heb je het WK Darts en dan is het super gezellig maar dan posten de meeste kutusers niet mee. Dus dat is wel leuk! En ik postte ook tijdens het Songfestival en de Corona Lockdowns want ik had niks beters te doen. Zal ik je anders een linkje sturen?”quote:
Duits eten is dan ook niet te versmaden. In het bijzonder in Bayern niet. En die zijn het dikst.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
Pens als een 50 jarige Duitser
Gurney zal binnenkort wel op #Anoniem staanquote:Op woensdag 27 december 2023 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze jouw Fok account weet dan ben je al heel ver in je relatie.
PSV seizoenskaart was ook einde tijdperk toen de kinderen kwamenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 13 jaar samen bent, 7 jaar getrouwd en 3 kinderen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |