JA dat zeg ik.quote:
Lol cynicus gespotquote:Op woensdag 27 december 2023 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee joh straks ga je ook nog vertellen dat de B52's ook vliegtuigen zijn en enola gay ook
Foo Fighters zijn ook nog vliegtuigen!quote:Op woensdag 27 december 2023 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee joh straks ga je ook nog vertellen dat de B52's ook vliegtuigen zijn en enola gay ook
Dat is niet cynisch hoor, eerder een tikkie sarcastisch.quote:
Wow!quote:Op woensdag 27 december 2023 15:19 schreef Klepper272 het volgende:
Eigenlijk een afkorting voor you too
Airplane ookquote:Op woensdag 27 december 2023 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Foo Fighters zijn ook nog vliegtuigen!
Wil je er over praten?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:20 schreef essnhills het volgende:
Help me if you can I'm feeling down
Die was ingezongen door de zangeressen met zoveel kleding aan. niet normaalquote:Op woensdag 27 december 2023 15:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan vanmiddag niet echt meedoen hier, maar als iemand alvast een leuk feitje weet over Eternal Flame, dan hoor ik dat graag
quote:Op woensdag 27 december 2023 15:20 schreef essnhills het volgende:
Help me if you can I'm feeling down
Ik heb gister Kerst gevierd dus nu heb ik 0 energiequote:
I feel ya xquote:Op woensdag 27 december 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister Kerst gevierd dus nu heb ik 0 energie
Het was zo stil, ik dacht ik gooi er maar een wetenswaardigheidje in.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is niet cynisch hoor, eerder een tikkie sarcastisch.
quote:
Ja had iets langer dan 10 jaar mogen durenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel te vroeg gestopt met optreden
Dum Dumquote:
Goeie muziek doet me sowieso altijd goedquote:Op woensdag 27 december 2023 15:23 schreef Kopiko het volgende:
Hopelijk verlicht dit de pijn van @:alchemistofsorrows
Ja ik weet ook dat dit Mark Hollisquote:
In elk geval nog gezien op Werchterquote:Op woensdag 27 december 2023 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel te vroeg gestopt met optreden
Muziek is een panaceequote:Op woensdag 27 december 2023 15:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goeie muziek doet me sowieso altijd goed
Ik had wel wortelcakejes en cranberriecakejes gebakkenquote:
Het probleem aan de nacht is de break die de FOK-servers hebben rond 4:10.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb echt een haat-liefde verhouding met de lange reclame- + nieuwsblokken overdag. Aan de ene kant zijn die pauzes fijn, omdat je rond het uur de mogelijkheid hebt om 2-3 nummers die je eerder gemist hebt even terug te luisteren. Maar wanneer ik in de auto zit of wanneer ik te lui ben om de radio te muten (en op het juiste moment weer aan te zetten) dan vind ik het hinderlijke onderbrekingen van de lijst. Meeste reclames ben je compleet ben als je ze inmiddels >5 keer hebt gehoord.
Top 2000 in de nacht is intensiever qua luisteren, bijna geen pauze. Maar dan is het tempo heir wel meer behapbaar. Lastig lastig. Ik zou zeggen dat ik niet per se een voorkeur heb voor overdag of 's nachts luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |