godver, ik doe steeds de tv aan en ben dan te laat als iemand een mooie vrouw opmerktquote:
Dit klinkt als iets wat men in de 80s nog kon zeggen.quote:
Dimmy zei het net nog!quote:Op woensdag 27 december 2023 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat men in de 80s nog kon zeggen.
Fuck wokequote:Op woensdag 27 december 2023 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat men in de 80s nog kon zeggen.
Zeker jammer. In de nacht duren ze iets van 57.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Helaas duren deze uurtjes maar 49 minuten.
Maar niet uit de 80'iesquote:
Making plans for Nigelquote:Op woensdag 27 december 2023 15:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens het is dit jaar voor het eerst in 7 jaar gelukt om een plaat als kerstcadeau te krijgen, en het is niet de minste
XTC - Drums and Wires
Ff doorposten dan naar de 200quote:
Is het zo erg zelfs??quote:Op woensdag 27 december 2023 15:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Heeft niets met woke van doen, in de 80s gingen mooie mensen nog naar het caféquote:
Zo'n vette plaat, en daar staat gewoon niks van in de topquote:Op woensdag 27 december 2023 15:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
Making plans for Nigeltijdje gedacht dat Moulding de zanger was
Gaan mensen niet meer naar het café?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heeft niets met woke van doen, in de 80s gingen mooie mensen nog naar het café
Vrijwel niet, tenzij ze er camera's in hangen en op tv uitzendenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan mensen niet meer naar het café?
Ik ga nog naar het cafequote:Op woensdag 27 december 2023 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan mensen niet meer naar het café?
Ow. Ik ga wel regelmatig een drankje doen ergensquote:Op woensdag 27 december 2023 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vrijwel niet, tenzij ze er camera's in hangen en op tv uitzenden
Ik heb echt een haat-liefde verhouding met de lange reclame- + nieuwsblokken overdag. Aan de ene kant zijn die pauzes fijn, omdat je rond het uur de mogelijkheid hebt om 2-3 nummers die je eerder gemist hebt even terug te luisteren. Maar wanneer ik in de auto zit of wanneer ik te lui ben om de radio te muten (en op het juiste moment weer aan te zetten) dan vind ik het hinderlijke onderbrekingen van de lijst. Meeste reclames ben je compleet ben als je ze inmiddels >5 keer hebt gehoord.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2023 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Ik ga wel regelmatig een drankje doen ergens
Disclaimerquote:Op woensdag 27 december 2023 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Specifiek mooie mensen trouwens lillekerds zoals ik gaan er nog wel eens heen.
Ik dacht een bandquote:Op woensdag 27 december 2023 15:16 schreef Klepper272 het volgende:
Wisten jullie dat U2 een vliegtuig is ?
Ik dacht een onderwaterscheepquote:
nee joh straks ga je ook nog vertellen dat de B52's ook vliegtuigen zijn en enola gay ookquote:Op woensdag 27 december 2023 15:16 schreef Klepper272 het volgende:
Wisten jullie dat U2 een vliegtuig is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |