Gewoon niet. Je hebt het namelijk niet nodig.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik niet naar de Action mag, waar moet ik dan die spullen halen?
die haal je maar bij de oerhollandse Hemaquote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus geen huishoudelijke artikelen?
SoLowquote:Op woensdag 27 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik niet naar de Action mag, waar moet ik dan die spullen halen?
Ik heb soms echt wel batterijen nodig hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gewoon niet. Je hebt het namelijk niet nodig.
Dit is dan ook de FM voordat nicks en lindsey erbij kwamen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef Chiappucci het volgende:
Dit klinkt voor mij totaal niet als Fleetwood Mac.
Brrrr wat een nachtmerriequote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kom je daar straks Suzan en Freek of hun fans tegen
In dit huis wordt gelachen, gehuild, …quote:
Ik moest zelfs even opzoeken welk nummer er op stond. Herkende 'm niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef Chiappucci het volgende:
Er zijn eigenlijk drie Fleetwood Macs. Dit was de eerste en de favoriet van de snobsquote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef Chiappucci het volgende:
die kun je ook ergens anders kopenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb soms echt wel batterijen nodig hoor
Die heeft de media markt ook!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb soms echt wel batterijen nodig hoor
Dit is dan ook nog uit het Peter Green tijdperk. Heel ander soort muziekquote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef Chiappucci het volgende:
wie woont er dan ook in een dorpquote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie noemen allemaal alternatieven op die niet in het dorp zittenop de hema na dan, maar die heeft niet alles.
Naar die bordjesquote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dit huis wordt gelachen, gehuild, …
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |