Alleen als ze eerst de wet zelf indienen en verantwoordelijk zijn voor uitvoering van de wet.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar de VVD stemt toch tegen
Dat is die Van Opdorp toch?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:05 schreef Felagund het volgende:
Die stem van Geld.nl lijkt op die van Lilian Marijnissen.
Mississippi Goddamnquote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sowieso heeft nina veel betere nrs dan wat er id lijst staat. Dont smoke in bed, four woman, mood indigo, stars
Duurt me iets te lang. Op t laatst doe drummer die per se t laatste woord wil hebben en maar doorgaatquote:
Ja wat was dat? Klonk als een hert met corona die een jagermeister te veel op heeft.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En dan nog die mega irritante stem erbij
Als @Felagund maar mag blijven.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van mij mogen alledrie de Feeling Goods er wel uit
Moet nog even overstappen inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2023 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
We duiken nu met zijn alleen 4 dagen lang in de zorgverzekering reclames
Iedereen die tweede kerstdag naar de woonboulevard gaat ruimen gat voor veel ruimte zorgen ja.quote:
What's the matter with you rockquote:Op woensdag 27 december 2023 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Duurt me iets te lang. Op t laatst doe drummer die per se t laatste woord wil hebben en maar doorgaat
Ik zou keuze beperken tot de verzekeraars die niet een reclame hebben gemaaktquote:Op woensdag 27 december 2023 11:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Moet nog even overstappen inderdaad
Dan weet ik wel betere plekken om te ruimen. Klanten van vuurwerkwinkels, mensen die kilo’s vlees kopen voor de barbecue, alle klanten van Chinese webrommelshops etcetera.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nou eens de outlet Roermond veranderen in een slachthuis en dan een week lang iedereen die drie kwartier in de file staat om naar de outlet Roermond te gaan ruimen, zou dat niet een heleboel problemen oplossen?
Van de Opdorp Possequote:Op woensdag 27 december 2023 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is die Van Opdorp toch?
Wie heeft daar ook zin in? Met heel je gezin iedereen chagrijnig in de autoquote:Op woensdag 27 december 2023 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedereen die tweede kerstdag naar de woonboulevard gaat ruimen gat voor veel ruimte zorgen ja.
Mensen die naar de action gaan...quote:Op woensdag 27 december 2023 11:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan weet ik wel betere plekken om te ruimen. Klanten van vuurwerkwinkels, mensen die kilo’s vlees kopen voor de barbecue, alle klanten van Chinese webrommelshops etcetera.
Volgens mijn vriendin dat mens van uitstel van executie.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja wat was dat? Klonk als een hert met corona die een jagermeister te veel op heeft.
Mensen die niet Action zeggen maar A C Tionquote:Op woensdag 27 december 2023 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mensen die naar de action gaan...
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga voor de allergoedkoopste, geen zin om 150¤ per maand neer te tellen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou keuze beperken tot de verzekeraars die niet een reclame hebben gemaakt
die krijgen een extra pijnlijke doodquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Mensen die niet Action zeggen maar A C Tion
Ja daar kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Al besprokenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het beste nummer op Pinkpop, want de dames zongen niet
Dan moet ik ook wegquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef alopio het volgende:
[..]
allang gezegdquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het beste nummer op Pinkpop, want de dames zongen niet
Karretje vol voor bijna niks!!!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo van “kijk mij eens, ik geef een moeilijke Franse naam want ik voel me te goed voor Action”quote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
die krijgen een extra pijnlijke dood
gewoon nietquote:Op woensdag 27 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik niet naar de Action mag, waar moet ik dan die spullen halen?
Xenos.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik niet naar de Action mag, waar moet ik dan die spullen halen?
Dus geen huishoudelijke artikelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |