Ik ga voor de allergoedkoopste, geen zin om 150¤ per maand neer te tellen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou keuze beperken tot de verzekeraars die niet een reclame hebben gemaakt
die krijgen een extra pijnlijke doodquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Mensen die niet Action zeggen maar A C Tion
Ja daar kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Al besprokenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het beste nummer op Pinkpop, want de dames zongen niet
Dan moet ik ook wegquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef alopio het volgende:
[..]
allang gezegdquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het beste nummer op Pinkpop, want de dames zongen niet
Karretje vol voor bijna niks!!!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mensen die naar de action gaan...
Zo van “kijk mij eens, ik geef een moeilijke Franse naam want ik voel me te goed voor Action”quote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
die krijgen een extra pijnlijke dood
gewoon nietquote:Op woensdag 27 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik niet naar de Action mag, waar moet ik dan die spullen halen?
Xenos.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik niet naar de Action mag, waar moet ik dan die spullen halen?
Dus geen huishoudelijke artikelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |