100% stemnummer die laatste als die op de keuzelijst zou belandenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb al wel genoeg Feeling Good gehoord deze week. Kunnen we Sinnerman niet draaien?
Dat is nog eens een meesterwerkquote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb al wel genoeg Feeling Good gehoord deze week. Kunnen we Sinnerman niet draaien?
Maak nou geen slapende poesjes en hondjes wakker!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef 4-elements het volgende:
Geen HEMA-reclames meer met poesje en hondje?
Er moet een spreidingswet voor water komenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minder minder minder minder water!
ja maar de VVD stemt toch tegenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Er moet een spreidingswet voor water komen
Dochter zal teleurgesteld zijn. Die vond die reclame helemaal geweldig.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maak nou geen slapende poesjes en hondjes wakker!
Kerst is voorbijquote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef 4-elements het volgende:
Geen HEMA-reclames meer met poesje en hondje?
En dan nog die mega irritante stem erbijquote:Op woensdag 27 december 2023 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Geld.nl wat voor wereld leven we in zeg
Die van Bublé vind ik de bestequote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van mij mogen alledrie de Feeling Goods er wel uit
Niet haten op Ninaquote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van mij mogen alledrie de Feeling Goods er wel uit
Sinnermanquote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sowieso heeft nina veel betere nrs dan wat er id lijst staat. Dont smoke in bed, four woman, mood indigo, stars
Eerst moet de instroom uit Duitsland omlaagquote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar de VVD stemt toch tegen
Maar dan niet bij Leo he. Dan komt ie niet in de databasequote:Op woensdag 27 december 2023 11:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zet hem op het aanvraaglijstje voor 2024.
MESquote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Bublé vind ik de beste
Ga direct naar de gevangenis. Als u langs start komt, ontvangt u geen bonus.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, heerlijk big band geluidquote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ook de Ikea danquote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nou eens de outlet Roermond veranderen in een slachthuis en dan een week lang iedereen die drie kwartier in de file staat om naar de outlet Roermond te gaan ruimen, zou dat niet een heleboel problemen oplossen?
Levert wel woningen op denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nou eens de outlet Roermond veranderen in een slachthuis en dan een week lang iedereen die drie kwartier in de file staat om naar de outlet Roermond te gaan ruimen, zou dat niet een heleboel problemen oplossen?
Nee, ik heb een heel schema wat bij wie het meest kansrijk is.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar dan niet bij Leo he. Dan komt ie niet in de database
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |